Kirjaimellisesti ketään ei kiinnosta mistä se auto on tullut. Se valitaan ominaisuuksien ja ulkonäön perusteella. Tämä toki pätee vain tolkun ihmisiin. Muinaishistoriaan juuttuneen jäärät asia erikseen.
Apuvammaiset dacistit luulevat että on vielä itä ja länsiautoja.
13
309
Vastaukset
- Anonyymi
Teslan osat tulee kaukaa, kaukaa idästä, jos huthi suo. Jäteastia kootaan Saksassa, joka on juuri sellainen maa kuin Seppo Räty sanoo. Boikotti pysyy. Dacia on oikein terve vaihtoehto, vaikka eihän minulta kysytä.
- Anonyymi
Avaaja ei tainnut itsekään oikein ymmärtää mitä kirjoitti? Paljastit itsesi juuri noista itä/länsi lapsellisuuksista.
- Anonyymi
Kyllähän autossa pitää olla munaa. Etteivät vaan luule että eunukki ajaa autoa
- Anonyymi
Tosi mies voi ajaa millä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi mies voi ajaa millä vaan.
Sit kun mulla ei enää sojota, sit mä ostan tojotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit kun mulla ei enää sojota, sit mä ostan tojotan
Tuokin on totta.
- Anonyymi
Kyllähän autossa pitää olla munaa.............Kun sitä kuskissa ei ole
- Anonyymi
Tosinajattelijoita tietenkin on mutta he ovat taas niitä halpuutettuja omistajan tekeleitä
- Anonyymi
Näin unta Daciasta. Että sellainen möllötti minun parkkipaikalla i. Huhhuh mikä painajainen. Sitten heräsin ja huokaisin helpotuksesta. EI KOSKAAN DACIAA.
- Anonyymi
Punaliput on laskettu alas ja sosialismi tekeleitä on vain museossa.
- Anonyymi
Jos ei ole autolle muuta silytyspaikka kuin joku parkkiruutu ulkona niin kyllä se daatsia on ihan hyvä siihen. Minulla auto on lämpimässä tallissa jonka ovi aukeaa ja sulkeutuu kaukosäätimellä auton sisältä, eikä todellakaan ole mikään itäeuroopan tekele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole autolle muuta silytyspaikka kuin joku parkkiruutu ulkona niin kyllä se daatsia on ihan hyvä siihen. Minulla auto on lämpimässä tallissa jonka ovi aukeaa ja sulkeutuu kaukosäätimellä auton sisältä, eikä todellakaan ole mikään itäeuroopan tekele.
Vau. Sulla on oikea kaukosäätimellä toimiva tallin ovi. Vielä kerran vau
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumartakaa häntä, hänellä on kaukosäädin tallin oveen. Tällaisen järjestelmän hinta on noin 500 euroa itse asennettuna. On hän äärimmäisen rikas, kumartakaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443106Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081907Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171890Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si771635- 181492
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901309Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1081123UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1071117