Kirjaimellisesti ketään ei kiinnosta mistä se auto on tullut. Se valitaan ominaisuuksien ja ulkonäön perusteella. Tämä toki pätee vain tolkun ihmisiin. Muinaishistoriaan juuttuneen jäärät asia erikseen.
Apuvammaiset dacistit luulevat että on vielä itä ja länsiautoja.
13
170
Vastaukset
- Anonyymi
Teslan osat tulee kaukaa, kaukaa idästä, jos huthi suo. Jäteastia kootaan Saksassa, joka on juuri sellainen maa kuin Seppo Räty sanoo. Boikotti pysyy. Dacia on oikein terve vaihtoehto, vaikka eihän minulta kysytä.
- Anonyymi
Avaaja ei tainnut itsekään oikein ymmärtää mitä kirjoitti? Paljastit itsesi juuri noista itä/länsi lapsellisuuksista.
- Anonyymi
Kyllähän autossa pitää olla munaa. Etteivät vaan luule että eunukki ajaa autoa
- Anonyymi
Tosi mies voi ajaa millä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi mies voi ajaa millä vaan.
Sit kun mulla ei enää sojota, sit mä ostan tojotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit kun mulla ei enää sojota, sit mä ostan tojotan
Tuokin on totta.
- Anonyymi
Kyllähän autossa pitää olla munaa.............Kun sitä kuskissa ei ole
- Anonyymi
Tosinajattelijoita tietenkin on mutta he ovat taas niitä halpuutettuja omistajan tekeleitä
- Anonyymi
Näin unta Daciasta. Että sellainen möllötti minun parkkipaikalla i. Huhhuh mikä painajainen. Sitten heräsin ja huokaisin helpotuksesta. EI KOSKAAN DACIAA.
- AnonyymiUUSI
Punaliput on laskettu alas ja sosialismi tekeleitä on vain museossa.
- AnonyymiUUSI
Jos ei ole autolle muuta silytyspaikka kuin joku parkkiruutu ulkona niin kyllä se daatsia on ihan hyvä siihen. Minulla auto on lämpimässä tallissa jonka ovi aukeaa ja sulkeutuu kaukosäätimellä auton sisältä, eikä todellakaan ole mikään itäeuroopan tekele.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole autolle muuta silytyspaikka kuin joku parkkiruutu ulkona niin kyllä se daatsia on ihan hyvä siihen. Minulla auto on lämpimässä tallissa jonka ovi aukeaa ja sulkeutuu kaukosäätimellä auton sisältä, eikä todellakaan ole mikään itäeuroopan tekele.
Vau. Sulla on oikea kaukosäätimellä toimiva tallin ovi. Vielä kerran vau
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kumartakaa häntä, hänellä on kaukosäädin tallin oveen. Tällaisen järjestelmän hinta on noin 500 euroa itse asennettuna. On hän äärimmäisen rikas, kumartakaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627