Apuvammaiset dacistit luulevat että on vielä itä ja länsiautoja.

Anonyymi-ap

Kirjaimellisesti ketään ei kiinnosta mistä se auto on tullut. Se valitaan ominaisuuksien ja ulkonäön perusteella. Tämä toki pätee vain tolkun ihmisiin. Muinaishistoriaan juuttuneen jäärät asia erikseen.

13

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teslan osat tulee kaukaa, kaukaa idästä, jos huthi suo. Jäteastia kootaan Saksassa, joka on juuri sellainen maa kuin Seppo Räty sanoo. Boikotti pysyy. Dacia on oikein terve vaihtoehto, vaikka eihän minulta kysytä.

• Anonyymi

Avaaja ei tainnut itsekään oikein ymmärtää mitä kirjoitti? Paljastit itsesi juuri noista itä/länsi lapsellisuuksista.

• Anonyymi

Kyllähän autossa pitää olla munaa. Etteivät vaan luule että eunukki ajaa autoa

• Anonyymi

Tosi mies voi ajaa millä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi mies voi ajaa millä vaan.

Sit kun mulla ei enää sojota, sit mä ostan tojotan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sit kun mulla ei enää sojota, sit mä ostan tojotan

Tuokin on totta.

• Anonyymi

Kyllähän autossa pitää olla munaa.............Kun sitä kuskissa ei ole

• Anonyymi

Tosinajattelijoita tietenkin on mutta he ovat taas niitä halpuutettuja omistajan tekeleitä

• Anonyymi

Näin unta Daciasta. Että sellainen möllötti minun parkkipaikalla i. Huhhuh mikä painajainen. Sitten heräsin ja huokaisin helpotuksesta. EI KOSKAAN DACIAA.

• Anonyymi
      UUSI

Punaliput on laskettu alas ja sosialismi tekeleitä on vain museossa.

• Anonyymi
        UUSI

Jos ei ole autolle muuta silytyspaikka kuin joku parkkiruutu ulkona niin kyllä se daatsia on ihan hyvä siihen. Minulla auto on lämpimässä tallissa jonka ovi aukeaa ja sulkeutuu kaukosäätimellä auton sisältä, eikä todellakaan ole mikään itäeuroopan tekele.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei ole autolle muuta silytyspaikka kuin joku parkkiruutu ulkona niin kyllä se daatsia on ihan hyvä siihen. Minulla auto on lämpimässä tallissa jonka ovi aukeaa ja sulkeutuu kaukosäätimellä auton sisältä, eikä todellakaan ole mikään itäeuroopan tekele.

Vau. Sulla on oikea kaukosäätimellä toimiva tallin ovi. Vielä kerran vau

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kumartakaa häntä, hänellä on kaukosäädin tallin oveen. Tällaisen järjestelmän hinta on noin 500 euroa itse asennettuna. On hän äärimmäisen rikas, kumartakaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4858
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3582
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3159
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      202
      2043
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1871
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      28
      1808
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1803
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1631
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19