Kirjaimellisesti ketään ei kiinnosta mistä se auto on tullut. Se valitaan ominaisuuksien ja ulkonäön perusteella. Tämä toki pätee vain tolkun ihmisiin. Muinaishistoriaan juuttuneen jäärät asia erikseen.
Apuvammaiset dacistit luulevat että on vielä itä ja länsiautoja.
13
285
Vastaukset
- Anonyymi
Teslan osat tulee kaukaa, kaukaa idästä, jos huthi suo. Jäteastia kootaan Saksassa, joka on juuri sellainen maa kuin Seppo Räty sanoo. Boikotti pysyy. Dacia on oikein terve vaihtoehto, vaikka eihän minulta kysytä.
- Anonyymi
Avaaja ei tainnut itsekään oikein ymmärtää mitä kirjoitti? Paljastit itsesi juuri noista itä/länsi lapsellisuuksista.
- Anonyymi
Kyllähän autossa pitää olla munaa. Etteivät vaan luule että eunukki ajaa autoa
- Anonyymi
Tosi mies voi ajaa millä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi mies voi ajaa millä vaan.
Sit kun mulla ei enää sojota, sit mä ostan tojotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit kun mulla ei enää sojota, sit mä ostan tojotan
Tuokin on totta.
- Anonyymi
Kyllähän autossa pitää olla munaa.............Kun sitä kuskissa ei ole
- Anonyymi
Tosinajattelijoita tietenkin on mutta he ovat taas niitä halpuutettuja omistajan tekeleitä
- Anonyymi
Näin unta Daciasta. Että sellainen möllötti minun parkkipaikalla i. Huhhuh mikä painajainen. Sitten heräsin ja huokaisin helpotuksesta. EI KOSKAAN DACIAA.
- Anonyymi
Punaliput on laskettu alas ja sosialismi tekeleitä on vain museossa.
- Anonyymi
Jos ei ole autolle muuta silytyspaikka kuin joku parkkiruutu ulkona niin kyllä se daatsia on ihan hyvä siihen. Minulla auto on lämpimässä tallissa jonka ovi aukeaa ja sulkeutuu kaukosäätimellä auton sisältä, eikä todellakaan ole mikään itäeuroopan tekele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole autolle muuta silytyspaikka kuin joku parkkiruutu ulkona niin kyllä se daatsia on ihan hyvä siihen. Minulla auto on lämpimässä tallissa jonka ovi aukeaa ja sulkeutuu kaukosäätimellä auton sisältä, eikä todellakaan ole mikään itäeuroopan tekele.
Vau. Sulla on oikea kaukosäätimellä toimiva tallin ovi. Vielä kerran vau
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumartakaa häntä, hänellä on kaukosäädin tallin oveen. Tällaisen järjestelmän hinta on noin 500 euroa itse asennettuna. On hän äärimmäisen rikas, kumartakaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102393- 842101
- 561657
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai561595- 1551560
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461456Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1481394- 1121190
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket261148