Apuvammaiset dacistit luulevat että on vielä itä ja länsiautoja.

Anonyymi-ap

Kirjaimellisesti ketään ei kiinnosta mistä se auto on tullut. Se valitaan ominaisuuksien ja ulkonäön perusteella. Tämä toki pätee vain tolkun ihmisiin. Muinaishistoriaan juuttuneen jäärät asia erikseen.

13

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teslan osat tulee kaukaa, kaukaa idästä, jos huthi suo. Jäteastia kootaan Saksassa, joka on juuri sellainen maa kuin Seppo Räty sanoo. Boikotti pysyy. Dacia on oikein terve vaihtoehto, vaikka eihän minulta kysytä.

• Anonyymi

Avaaja ei tainnut itsekään oikein ymmärtää mitä kirjoitti? Paljastit itsesi juuri noista itä/länsi lapsellisuuksista.

• Anonyymi

Kyllähän autossa pitää olla munaa. Etteivät vaan luule että eunukki ajaa autoa

• Anonyymi

Tosi mies voi ajaa millä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi mies voi ajaa millä vaan.

Sit kun mulla ei enää sojota, sit mä ostan tojotan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sit kun mulla ei enää sojota, sit mä ostan tojotan

Tuokin on totta.

• Anonyymi

Kyllähän autossa pitää olla munaa.............Kun sitä kuskissa ei ole

• Anonyymi

Tosinajattelijoita tietenkin on mutta he ovat taas niitä halpuutettuja omistajan tekeleitä

• Anonyymi

Näin unta Daciasta. Että sellainen möllötti minun parkkipaikalla i. Huhhuh mikä painajainen. Sitten heräsin ja huokaisin helpotuksesta. EI KOSKAAN DACIAA.

• Anonyymi

Punaliput on laskettu alas ja sosialismi tekeleitä on vain museossa.

• Anonyymi

Jos ei ole autolle muuta silytyspaikka kuin joku parkkiruutu ulkona niin kyllä se daatsia on ihan hyvä siihen. Minulla auto on lämpimässä tallissa jonka ovi aukeaa ja sulkeutuu kaukosäätimellä auton sisältä, eikä todellakaan ole mikään itäeuroopan tekele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei ole autolle muuta silytyspaikka kuin joku parkkiruutu ulkona niin kyllä se daatsia on ihan hyvä siihen. Minulla auto on lämpimässä tallissa jonka ovi aukeaa ja sulkeutuu kaukosäätimellä auton sisältä, eikä todellakaan ole mikään itäeuroopan tekele.

Vau. Sulla on oikea kaukosäätimellä toimiva tallin ovi. Vielä kerran vau

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumartakaa häntä, hänellä on kaukosäädin tallin oveen. Tällaisen järjestelmän hinta on noin 500 euroa itse asennettuna. On hän äärimmäisen rikas, kumartakaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      9
      1666
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      130
      1661
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      251
      1179
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      207
      1053
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      929
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      877
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      855
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      853
    10. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      31
      845
    Aihe