Meillä päin ei kiinnosta se naisten muutaman sentin kusinen putki.
=================================================
Meillä päin pukeudun kellohameeseen ja sitten mopedi Puppe...
wuuf, wow, uuuh... khi khi khiai !!!
Toisin kuin minulla Pupella keulii nokkapyörä...
5
242
Vastaukset 5
- Anonyymi
Aimo sanoi ettei se suutele minua jos henki haisee kaalille. 🦊🐒🚜🚜🚜
>$<- Anonyymi
Luulenpa sensukka, että henkesi haisee pasaselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulenpa sensukka, että henkesi haisee pasaselle.
Suomi vaimo kutsui minua leikkisästi läskisilmäksi ja pieruhengeksi. Häissä kun pappi sanoi että voitte suudella morsianta, niin vaimo lähetti lentosuukon kahden metrin päästä.
Vaimo piti rakastellessa melkoista meteliä. Kuuntelin sitä makuu huoneen ikkunan takana mutta en nähnyt sisälle, koska verhot oli kiinni.
By NumBaII, 64 vuotta roomeona ja juuliana
- Anonyymi
Rakkautta on laittaa tekarit samaan lasiin yöksi.
...tuosta en menis takuuseen. Aimo laittoi tekohampaansa samaan lasiin kanssani... puki päälle... pieraisi ovella ja lähti toiselle osastolle ottamaan Vajakki-Veijolta poskeen... huusin perään että tässä ei nyt lentosuukot auta... meinasin tulla hulluksi...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1131535- 125969
- 47931
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku92879Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57767- 64622
- 42621
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan235610- 34607
- 49577