Yökerho Beats Club Savonlinna lopettaa
Yökerho Beats Club Savonlinna lopettaa
7
691
Vastaukset
- Anonyymi
Waahto Groupiin kuuluva yökerho Beats Club Savonlinna lopettaa, ravintola tiedottaa sosiaalisen median kanavillaan. Yökerhon hautajaisia vietetään uudenvuodenaattona tiistaina 31. joulukuuta kello 22.
– Nyt on aika juhlistaa Beatsiä vielä kerran, kun tarinamme jää toistaiseksi historiaan, Facebook- ja Instagram-julkaisuissa todetaan.
Julkaisulla on kuitenkin salaperäinen lopetus:
– PS. Vaikka Beatin tarina päättyy, koskaan ei voi tietää, mitä kevätaurinko tuo tullessaan…
Kauppatorilla sijaitseva Beats Club Savonlinna avattiin vuonna 2020.- Anonyymi
Onko syynä ollut naisten menkat ja se että SaPKon fanitus on huonompaa kuin Maltan jääkiekon
- Anonyymi
Hyvä. Mitä vähemmän yökerhoja sitä rauhallisempaa
- Anonyymi
Muistakaa että te itse korjaatte sotkunne yms, muut eivät siivoa teidän puolesta
#Seiskiusaamiselle #Rasismille #Suhteille - Anonyymi
Heiskaselle Neljä Ravintolaa Vapun Tienoilla 2025
- Anonyymi
Missäs semmonen oli? Ei tainnut olla kovin tunnettu, suositusta puhumattakaan.
- Anonyymi
hyvä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460