Minkälaisia kokemuksia sinulla on toppilan salesta jos siellä olet asioinut? Onko henkilökunta ollut siellä ystävällistä?
Toppilan sale
14
552
Vastaukset
- Anonyymi
alueen kaljanlatkijoiden ehdoton suosikkimesta!! kuuppi lakeria ei voita mikkää! paiti vielä enemmän kuuppi lakeria!! hiiiii hoooo!! XD
- Anonyymi
On. Siellä on se komea miesmyyjä-vartija.
- Anonyymi
Pääsääntöisesti Saleissa on kaupungin paras asiakaspalvelu ja mukavimmat myyjät. Moni K-marketti saisi käyttää kassapimujaan ja -jätkiään Salessa opettelemassa asiakaspalvelua. Ja kumma miten Arina saa aina valkattua päältä parhaat myyjät.
- Anonyymi
Toppilan Salessa oli joskus niin hyvä palvelu, että kassalla myyjä pakkasi tavarat valmiiksi kassiin. Onhan siellä edelleen hyvä palvelu, vaikka pakkauspalvelu on jätetty pois.
- Anonyymi
On hyvä kauppa. Joskus, kun ei ole ollut ruuhkaa, kassa on pakannut tavaratkin valmiiksi kassiin.
- Anonyymi
Ja onhan siellä edelleen se komea mies vartija-myyjä. Onkohan hän myös myymäläpäällikkö tai vastaava!
- Anonyymi
Kävin eilen ja totesin, että onpa siisti kauppa ja ystävällinen asiakaspalvelu. Kiitos 😁
- Anonyymi
Vähän eri asia ku Lestakeskon kaupoissa
- Anonyymi
Sosiaalista aktiviteettia ja päiväohjelmaa joillain kun hakea hipsuttavat sitä halvinta kaljaansa suunnilleen jok'ikinen päivä ja monasti usiasti päiväsä. No, tyylinsä kullakin. =/ =D
- Anonyymi
Kesäaikaan Salen edessä pyörii Elämän teatteri.
- Anonyymi
Niin kiitos/ minulla hyviä kokemuksia,hyvä palvelu😊/ tänään erityisesti kiitos mies myyjä🤗,joka kevät ulkoalueen valtaa kalja juojalle,jotka alueen maineen kyllä pilaa😶siis valtaavat pihan...alue kehittyvä,mutta mistä nää tulee😬..pilaavat maineen...tää upee myyjä käveli kassalta pihalle,ja ystäväll. Kehotti siirtymään muualle..Juuri näin...ja homma hoitui...eiköhän ajan kanssa siistiytymistä tapahdukin🤗...alue on kaikinpuolinen upea meren äärellä💚hyvää palvelua sale🥰👍
- Anonyymi
Paljon asialisempi ku joku koosupermarket joutsensilta. Ennemmin asioin Toppilan salessa. Kun jossain lestakaupassa
- Anonyymi
Toppilaan ei kannata mennä lainkaan. Ei päivällä, eikä yöllä. Kesällä Salen edusta on hyvin vaarallinen.
- Anonyymi
Ystävällisiä ja ruokapaikka hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214638Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403137IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561092
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966