Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Silti niin tärkeää ettei kukaan voi sitä korvata. Olet suunnattoman tärkeä ja samalla pelkään sinua niin paljon.
Etkä sinä ole minun ja joku toinen saa sinut. Hukun siihen suruun
Joka päivä olen lukenut
21
2866
Vastaukset
- Anonyymi
Olet niin rakas ettet tiedä miten pahalta se tuntuu kun sinusta tulee jonkun toisen oma.
- Anonyymi
Rakas, en ole yrittänyt manipuloida. Miksi ihmeessä olisin tehnyt niin? Miksi pelkäät minua?
- Anonyymi
Mitä se sitten on muutakaan miksi kirjoitat ja teet mitä teet.
- Anonyymi
Miksi pelkään? Tiedät itsekin
- Anonyymi
Sanoit ennenkin ettet manipuloi vaan yrität ohjata sinun luokse. Siitä on jo puolitoista vuotta aikaa
- Anonyymi
Onko aloitus mieheltä vai naiselta?
- Anonyymi
Ihan kummalta vain haluat. Niin tämä palsta toimii.
- Anonyymi
En ikinä manipuloisi ketään!
- Anonyymi
NAMIPULOITPAS
- Anonyymi
Koskaan ei voi tietää, kenelle viestisi on tarkoitettu, mutta haluan silti kirjoittaa.
On tärkeää lukea sanat, niiden muodostamat viestit ja kertomukset. Varsinkin jos ne on ajatuksella ja tunteella kirjoitettu.
Vielä tärkeämpää on nähdä ihminen niiden sanojen takana.
Jos sinulla itselläsi on sydän auki ja vilpitön, tiedät senkin kuka manipuloi ja ketä - jos manipuloi?
Ja ennenkaikkea, elätkö itse pelosta vai rakkaudesta käsin?
Se missä elät, lisääntyy.
Valitse ennemmin rakkaus.- Anonyymi
Rakkaus ja pelko sekoittuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus ja pelko sekoittuu.
Pelko on sitä että ajattelee ettei ole toiselle riittävä ja toinen pettyy tutustuessaan ja jättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelko on sitä että ajattelee ettei ole toiselle riittävä ja toinen pettyy tutustuessaan ja jättää.
En minä sitä pelkää vaan hänen epäluotettavuuttaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näissä maisemissa ainakaan se epäluotettavuus -epäily poistu.
- Anonyymi
I choose love ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakaan sitä ei yrittämättä voi tietää ja jos ei uskalka edes yrittää on suurempi todennäköisyys että joutuu sitä kuolinvuoteellaan katumaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän on kerran osoittanut epäluotettavuutensa niin miksi edes harkitset tai haluat sellaisen ihmisen kanssa yhtään mitään tapojensa muuttaminen kun ei ole mikään pikkuhomma koska vanhoille tavoille on pienenkin pettymyksen myötä yksinkertaisen helppo palata
- Anonyymi
En tiedä saanko ketään mutta minun pitää kehittää itseäni tyytyväiseksi ainakin itseeni.
- Anonyymi
Tännekään ei voi kirjoittaa mitää ettei vaan sekaannu joittenkin välisiin keskusteluihin. Mistä sen näkee ettei tunkeile väliin? Eikö tonne otsikkoon vois laittaa että yv tms
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Se oli viimeinen mahdollisuus sinulle kertoa, miten sinut näin, eikä se vähäntänyt rakkauttani sinua kohtaan yhtään. Erillaisia, kyllä, mutta tärkeintä oli, että sain rakastaa ja olla lähelläsi. Merkitset minulle vieläkin aivan liikaa ja haluaisin jo unohtaa , mutta en vain pysty. Mistään manipuloinnista ei ollut kyse, paremminkin epätoivosta. Kovin olen vieläkin surullinen, että meidän yhteinan matka loppui. Kaikkea hyvää toivon sinulle jatkossakin. Tulet aina kulkemaan muistoissani kauniina ja hyvänä.
- Anonyymi
Näytithän sinä oikein hyvältä niissä kesäisissä asusteissasi ja se hattu - kruunasi kokonaisuuden. 😉
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?
Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi395951Hyvää huomenta miehelle
Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va273193Erika Vikman on kuin syöttöporsas
Mitä sen naamallekin on tapahtunut? Ihan kuin Tuksu Tukiainen pahimmillaan. Ja kiloja on karttunut mutta silti pukeutuu1872018- 521838
harrasterallit on syytä lopettaa
Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin221095- 591051
Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu
nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän60998Katsotaan eteenpäin!
Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan32976- 133911
- 40863