Joka päivä olen lukenut

Anonyymi-ap

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Silti niin tärkeää ettei kukaan voi sitä korvata. Olet suunnattoman tärkeä ja samalla pelkään sinua niin paljon.
Etkä sinä ole minun ja joku toinen saa sinut. Hukun siihen suruun

21

2866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet niin rakas ettet tiedä miten pahalta se tuntuu kun sinusta tulee jonkun toisen oma.

• Anonyymi

Rakas, en ole yrittänyt manipuloida. Miksi ihmeessä olisin tehnyt niin? Miksi pelkäät minua?

• Anonyymi

Mitä se sitten on muutakaan miksi kirjoitat ja teet mitä teet.

• Anonyymi

Miksi pelkään? Tiedät itsekin

• Anonyymi

Sanoit ennenkin ettet manipuloi vaan yrität ohjata sinun luokse. Siitä on jo puolitoista vuotta aikaa

• Anonyymi

Onko aloitus mieheltä vai naiselta?

• Anonyymi

Ihan kummalta vain haluat. Niin tämä palsta toimii.

• Anonyymi

En ikinä manipuloisi ketään!

• Anonyymi

NAMIPULOITPAS

• Anonyymi

Koskaan ei voi tietää, kenelle viestisi on tarkoitettu, mutta haluan silti kirjoittaa.
      On tärkeää lukea sanat, niiden muodostamat viestit ja kertomukset. Varsinkin jos ne on ajatuksella ja tunteella kirjoitettu.
      Vielä tärkeämpää on nähdä ihminen niiden sanojen takana.
      Jos sinulla itselläsi on sydän auki ja vilpitön, tiedät senkin kuka manipuloi ja ketä - jos manipuloi?
      Ja ennenkaikkea, elätkö itse pelosta vai rakkaudesta käsin?
      Se missä elät, lisääntyy.
      Valitse ennemmin rakkaus.

• Anonyymi

Rakkaus ja pelko sekoittuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus ja pelko sekoittuu.

Pelko on sitä että ajattelee ettei ole toiselle riittävä ja toinen pettyy tutustuessaan ja jättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelko on sitä että ajattelee ettei ole toiselle riittävä ja toinen pettyy tutustuessaan ja jättää.

En minä sitä pelkää vaan hänen epäluotettavuuttaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näissä maisemissa ainakaan se epäluotettavuus -epäily poistu.

• Anonyymi

I choose love ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ainakaan sitä ei yrittämättä voi tietää ja jos ei uskalka edes yrittää on suurempi todennäköisyys että joutuu sitä kuolinvuoteellaan katumaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän on kerran osoittanut epäluotettavuutensa niin miksi edes harkitset tai haluat sellaisen ihmisen kanssa yhtään mitään tapojensa muuttaminen kun ei ole mikään pikkuhomma koska vanhoille tavoille on pienenkin pettymyksen myötä yksinkertaisen helppo palata

• Anonyymi

En tiedä saanko ketään mutta minun pitää kehittää itseäni tyytyväiseksi ainakin itseeni.

• Anonyymi

Tännekään ei voi kirjoittaa mitää ettei vaan sekaannu joittenkin välisiin keskusteluihin. Mistä sen näkee ettei tunkeile väliin? Eikö tonne otsikkoon vois laittaa että yv tms

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Se oli viimeinen mahdollisuus sinulle kertoa, miten sinut näin, eikä se vähäntänyt rakkauttani sinua kohtaan yhtään. Erillaisia, kyllä, mutta tärkeintä oli, että sain rakastaa ja olla lähelläsi. Merkitset minulle vieläkin aivan liikaa ja haluaisin jo unohtaa , mutta en vain pysty. Mistään manipuloinnista ei ollut kyse, paremminkin epätoivosta. Kovin olen vieläkin surullinen, että meidän yhteinan matka loppui. Kaikkea hyvää toivon sinulle jatkossakin. Tulet aina kulkemaan muistoissani kauniina ja hyvänä.

• Anonyymi

Näytithän sinä oikein hyvältä niissä kesäisissä asusteissasi ja se hattu - kruunasi kokonaisuuden. 😉

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?

Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi
      Salo
      39
      5951
    2. Hyvää huomenta miehelle

Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va
      Ikävä
      27
      3193
    3. Erika Vikman on kuin syöttöporsas

Mitä sen naamallekin on tapahtunut? Ihan kuin Tuksu Tukiainen pahimmillaan. Ja kiloja on karttunut mutta silti pukeutuu
      Maailman menoa
      187
      2018
    4. Miika Elamo kuoli

En tiedä kuka on mutta oli kuollut pariisi
      Maailman menoa
      52
      1838
    5. harrasterallit on syytä lopettaa

Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin
      Ralliautoilu
      22
      1095
    6. Nainen, sinulla on uusi titteli

Oletkohan hoksannut vielä mikä se on🤣✝️
      Ikävä
      59
      1051
    7. Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu

nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän
      Ikävä
      60
      998
    8. Katsotaan eteenpäin!

Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan
      Ähtäri
      32
      976
    9. Mitäs mieltä ootte UMK kipaleista?

Eerikan biisi on tehty persuille kai!
      Ikävä
      133
      911
    10. Sinuna tarkastaisin

Sen naispuolisen "ystävän" tarkoitusperät ja motiivit
      Ikävä
      40