Olisi kiva taas katsella kateellisten juttuja Bemarista.
Bemari on täydellinen niin tehojen ja laadun puolesta.
Siitä ei löydy huonoja puolia.
Olisi kiva kuulla niitä huonoja puolia taas kateellisilta.
Jaa miks? Koska se on mulle viihdettä, otan kallista viskiä ja nauran. :D
Ja muuten ostin uuden i4 M50, ei petä edelleenkään BMW, aina vaan paranee paremmasta.
Bemari, kateellisten vainoama
11
292
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Otetaan hölkyn kölkyn, kylmää keppanaa. Aaah.
- Anonyymi
80-luvulla olin näkevinäni jotain hienoa BMW 635 CSi:ssä. Tunnustan, että näin todellakin kävi.
- Anonyymi
635csi ja 628csi ja myös Porsche 928 S,
928 S oli leffat Risky Business/ Tom Cruise
ja Scarface/ Al Pacino jossa Al Pacino kutsui 928 S
autoa autoliikkeessä Tiger!
Onkohan mahdollista että Porsche Machan on nimetty
Machan koska tarkoittaa Tiger Indoneesiaksi!
Vai onko ihan sattumaa? - Anonyymi
Spenser for hire sarjassa Bostoniin sijoittuva oli myös näyttävä 635 csi auto. Tykkäsin
- Anonyymi
2002 BMW ON OMA SUOSIKKI... 728I ON TOINEN FAVE. MUUTEN SYDÄMMENI SYKKII SINDELFINGENIN YLPEYDELLE
- Anonyymi
Miksi merkkiin pitää olla tuollainen fiksaatio? Itse ajan vm 2019 kolmossarjalaisella mutta en pidä sitä millään lailla ihmeellisenä, paitsi että helvetin hyvä ajaa mutta itseasiassa monet ns perusautot on lähentyneet todella paljon Bemarinkin hintoja jos uusia ajatellaan. Eli hinnan takia ei kannata olla ainakaan kateellinen,tietenkikn jotkut tehokkaimmat on kalliita etenkin jos ruksii varusteita mutta esim. joku Astran kökkäre voi maksaa 50 t ja Grandland vielä enemmän puhumattakaan jostain Kodiakista malliston yläpäässä,käsittämättömiä hintoja tuollaisista vessoista,en ymmärrä mikä ihme niissäkin maksaa.
- Anonyymi
Aloitus kertoo enemmän bemaristin ongelmista kuin bemarin ongelmista.
- Anonyymi
Kyllä tuo BMW i4 on huippuauto, ajo-ominaisuudet ovat loistavat, eipä ole vielä parempaa tullut kokeiltua.
- Anonyymi
Varmasti! ainoa vika siinä on korimalli eli farkku puuttuu. Sedan on meidän perheen käyttöön liian pieni :/
- Anonyymi
Mitä kylvää sitä niittää. BMW-kuljettajissa on poikkeuksellisen paljon kus****tä. Ei kunnioiteta muita ajoneuvoja liikenteessä vaan ajetaan omien sääntöjen mukaan.
Tietenkään ei kaikki BMW-kuljettajat tuollaiseen syyllisty. Vähemmistö heistä on asiallisia. Käytös liikenteessä heijastuu muihin.
Olen ajanut uudehkolla 3-sarjalaisella BMW:llä parin kuukauden ajan, Auto oli vuokralla työmatkalla. Auto oli nopea mutta ei niin suuntavakaa kuin ennakko-odotukseni olivat. Tuo ei kokemus ei tehnyt minusta BMW-fania. Vaimollakin oli uudehko 3-sarjalainen sijaisautona viikon verran. Hän koki siinä suljetun paikan kammoa. Pienet ikkunat ja pikkuruiset peilit. Työkaverilla oli aikoinaan 5-sarjan BMW. Se oli liian usein korjaamolla vikavalojen vuoksi. Vianhaku oli hakuammuntaa ja kesti kauan. Kallis pitää, jos ei osaa itse korjata. Hän hankki sen, koska piti olla BMW. Päätyi melko pian muunmerkkiseen autoon.
BMW on hyvä auto. En koe, että BMW olisi muita autoja selvästi parempi. Sen sijaan vikaherkkä se on. Etenkin käytettynä. Uutena kaikki on hyviä. BMW on hyvällä tiellä miellyttävä ajettava. Huono urainen tie ei tee oikeutta sen ajo-ominaisuuksille. Minulla ei ole tarvetta näyttää muille, että on tietty automerkki alla. Siis miksi päätyisin BMW-kuljettajaksi. Päinvastoin en halua mitenkään samaistua liian monien BMW-kuljettajien edustamaan piittamattomaan ajotapaan ja käytökseen muita kohtaan liikenteessä.
Saman asenteen muita mielipiteensä ilmaisseita kohtaan voi aistia tällä palstalla. Aloitus on hyvä esimerkki siitä. Katsotaan, mitä seuraa, kun sohaisee "muurahaispesää". Vastareaktio on tuttu liikenteestä. Vai voisinko tällä kertaa minä olla väärässä ja saada henkilökohtaisten solvausten ja varallisuuslukittelun asemesta asiallisia vastineita. Sitä ihmettä odotellessa.- Anonyymi
Olen pitkälti samaa mieltä ajettuani muutaman kerran tuttavan 5-sarjalaista. Ajamisen ilo puuttui aika pitkälti meidän uraisilla teillämme, vaikka siinä ei ollutkaan alustaan täysin sopimattomia renkaita. Aika monta kertaa sain häneltä pyynnön tulla kuljettamaan korjaamolle noutamaan mm jousitusoongelmien korjauksen ja vikavaloetsinnän takia.
Nyt hänkin on siirtynyt vähempivikaisiin ja päänkin nestetaso tuntuu laskeneen samalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424263
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222395Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971989Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3911615- 371475
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263301456Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1771442- 2501295
- 781174
- 2781162