Seinäjoen Riippuvuus klinikka

Anonyymi-ap

Sielä osataan hoitaa alkoholi ja peli ongelmaisia, mutta ei Bentso riippuvaisia.
Oletetaan että pitkään bentsoja käyttänyt ( ihan reseptillä ) on terve kun lääkkeet 1 kk päästä pois kropasta.
Pätee Opiaatteihin mutta...

Ei pidä paikkaansa. Vuosien projekti oikein tehtynä Ashton manual /Micro Tapering.
Muutenkin terveyskeskuksesta liian helposti laittavat sinne jos omistat kolmio lääke reseptin.
Isolla rahalla rakennettu kolossi, niin tottakai tarvii potilaita.
Lääkärit n 26v.
Eivät kuuntele. Pian itse tässä 50v eivätkä ota vaativan riippuvuuden hoitoon.
Vituttaa tuo lafka.
Henki lähtee, kiitos tämän paikan. Oli kiva jutella.
Nähdään taas kun tulen ensiavusta, tai ehkä en enää ambulanssissa herää niin pääsette vähemmällä ja voitte sanoa hoitaneenne.

2

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On Ruikku Kukkooo tuo paikka. iha baska ma sanoa. Ei saaada abuu.. 9g Afgaania hiaan vetaaa ja yritta uusikx

• Anonyymi

Moi. Itellä siirryttiin kysymättä sinne bentsoista irti pääsemään. Ihan hirvittää kuinka käy. Mulla trauman vuoksi aloitettiin opamox neljä vuotta sitten. Vaikea masennus myös ja kuolemaa mietin päivittäin. Tämmönen tavis ihminen ja papereihin tulee merkintä bentsoriippuvuus..Se näkyy sitten aina ku jonku vaivan vuoksi menee lääkäriin. Elämä on pilalla ollut jo muutenkin... Olisin tehnyt jo suicidin ellei lähipiirissä olisi mua rakastavia niin paljon. ❤️ niiden vuoksi yritän pysyä hengissä. Mun mies ei kestänyt elämää ja hirttäytyi sitten. Tää lääke juttu lähti semmosesta työterveys lääkäristä, joka on melkoinen kusipää. Ollut vuoden verran mun lääkäri siellä. Hän ilmoitti ettei suostu uusimaan näitä keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä ollenkaan. Hän laski kuinka paljon oon niitä käynyt uusimassa ja kirjoitti epäasiallisen tekstin, jonka sitten pikkulääkärit lukivat. Pitkä stoori olis... Jos palaan vielä kuntoon niin varmasti tulee monenlaista kantelua tehtyä monestakin lääkäristä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      212
      6748
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      303
      4683
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      143
      3616
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      115
      3434
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      67
      3405
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2876
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      260
      2648
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      83
      2449
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2366
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      101
      1941
    Aihe