Seinäjoen Riippuvuus klinikka

Anonyymi-ap

Sielä osataan hoitaa alkoholi ja peli ongelmaisia, mutta ei Bentso riippuvaisia.
Oletetaan että pitkään bentsoja käyttänyt ( ihan reseptillä ) on terve kun lääkkeet 1 kk päästä pois kropasta.
Pätee Opiaatteihin mutta...

Ei pidä paikkaansa. Vuosien projekti oikein tehtynä Ashton manual /Micro Tapering.
Muutenkin terveyskeskuksesta liian helposti laittavat sinne jos omistat kolmio lääke reseptin.
Isolla rahalla rakennettu kolossi, niin tottakai tarvii potilaita.
Lääkärit n 26v.
Eivät kuuntele. Pian itse tässä 50v eivätkä ota vaativan riippuvuuden hoitoon.
Vituttaa tuo lafka.
Henki lähtee, kiitos tämän paikan. Oli kiva jutella.
Nähdään taas kun tulen ensiavusta, tai ehkä en enää ambulanssissa herää niin pääsette vähemmällä ja voitte sanoa hoitaneenne.

2

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On Ruikku Kukkooo tuo paikka. iha baska ma sanoa. Ei saaada abuu.. 9g Afgaania hiaan vetaaa ja yritta uusikx

• Anonyymi

Moi. Itellä siirryttiin kysymättä sinne bentsoista irti pääsemään. Ihan hirvittää kuinka käy. Mulla trauman vuoksi aloitettiin opamox neljä vuotta sitten. Vaikea masennus myös ja kuolemaa mietin päivittäin. Tämmönen tavis ihminen ja papereihin tulee merkintä bentsoriippuvuus..Se näkyy sitten aina ku jonku vaivan vuoksi menee lääkäriin. Elämä on pilalla ollut jo muutenkin... Olisin tehnyt jo suicidin ellei lähipiirissä olisi mua rakastavia niin paljon. ❤️ niiden vuoksi yritän pysyä hengissä. Mun mies ei kestänyt elämää ja hirttäytyi sitten. Tää lääke juttu lähti semmosesta työterveys lääkäristä, joka on melkoinen kusipää. Ollut vuoden verran mun lääkäri siellä. Hän ilmoitti ettei suostu uusimaan näitä keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä ollenkaan. Hän laski kuinka paljon oon niitä käynyt uusimassa ja kirjoitti epäasiallisen tekstin, jonka sitten pikkulääkärit lukivat. Pitkä stoori olis... Jos palaan vielä kuntoon niin varmasti tulee monenlaista kantelua tehtyä monestakin lääkäristä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      465
      3198
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      147
      2318
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      135
      2162
    4. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      32
      1650
    5. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1555
    6. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      211
      1385
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      1358
    8. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      8
      1136
    9. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      57
      1106
    10. Saanko soittaa tai laittaa viestiä mies?

Huomenna vaikka....
      Ikävä
      71
      847
    Aihe