Ei kannata mennä. Kaveria huijattiin todella törkeästi.
Minnesarastus kokemuksia
4
72
Vastaukset
- Anonyymi
Oon kuullu kanssa miten tukiasujat juoruaa lähteneistä. Tukiasujat on kingejä siellä.
- Anonyymi
Vaihtoi omistajaa. Ei toimi .Lyödään raamatulla päähän, istutaan ringissä, opetetaan että BURANAKIN on demoni.
Tuon jälkeen join vissyä viikon kunnes vaihdoin takaisin kossuun.
Yliarvostettu paikka. - Anonyymi
Paikka ei ole oikea minnesota hoitolaitos... tai on mutta avominne, sieltä ei saa vaan lähteä... tukiasujia käytetään työvoimana "kuntouttavaa työtä" kuntouttavaa työtä ei vaan saa tehdä voittoa tekevälle yritykselle... siis moni tukiasuja maksaa asumisensa siellä pimeällä työllä,.. ei ole minnesota hoidon mukaista epärehellisyys, veronkierto... sinulle voidaan toitottaa että jää tukiasumaan, tottakai lisää työvoimaa... lupia ympärivuorokautiseen toimintaan ei ole koska kallista... myöskään palautteen antaminen ei ole suotavaa... osamaksusopimus lyödään naaman eteen allekirjoitettavaksi jossain vaiheessa ja sit pitää itse pyytää lainasummaan 5400e jonkun läheisen takaus... laittavat laskuja suoraan ulosottoon ilman maksumuistutusta mihin kannattaa vastata eikä antaa mennä yksipuolisena läpi... paikka pilaa oikeiden minnesota hoitojen maineen
- Anonyymi
Ruuan taso on ollut paikassa ja aika heikkoa vaikka se on päihdekuntoutuksessa erittäin tärkeää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591