Haluaisin löytää 60v+ miehiä vakkariksi kivoihin miesten välisiin leikkeihin. Mistä heitä löytää helpoiten?
Mistä nykyään löytää helpointen vanhempia miehiä homoiluun?
11
577
Vastaukset
- Anonyymi
Täältä löytää! Kanta- Hämees olen bi ukm 66v
- Anonyymi
Heinolassa löytyy varmaan...mutta saatat olla liian iäkäs jo tietyn "kultamuna-pippeli" setän kriteereihin?
Se viihtyy erikoisen hyvin homojen suosimalla eli tällä seksi-palstalla vaikka s24 - HETEROSEKSUAALIEN PALSTA olisi luonnollisin valinta ilmoitella ainakin, tulokset on sitten eri juttu - kuten tällä sivustolla!?
"Löytyykö - onko?" - Anonyymi
Kiinnostaa tämä myös. 40v etsii vanhempaa.
- Anonyymi
Seinäjoen alueelta löytyy
- Anonyymi
Millainen olis Seinäjoella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen olis Seinäjoella?
Hoikka mies, ei pituutta 174 enempää, vähän yli 60
- Anonyymi
ootpa lähellä millasta olis tarjolla J:järvi kyselee
- Anonyymi
Espoosta löytyy 62v.
- Anonyymi
MASK40 kirjoitti:
Mistä saa yhteyden?
Missäpäin pk seutua olet?
t. 62vEspoo
- Anonyymi
Kotoaan jänet löytää varmimmin!
///
"Koteihinsa kadonneet
Parikymppinen Jutta haluaa ostaa oman saaren, jotta hän voi erakoitua rauhassa. IS jututti suomalaisia, jotka eivät poistu kotoaan juuri koskaan."...
Lue;
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000010935354.html
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456097Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314506Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242562Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122306Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781444Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021