Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
Rakkauteni
18
1478
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mussu
- AnonyymiUUSI
Itehhän halusit niin
- AnonyymiUUSI
Siis what ?
- AnonyymiUUSI
Sä halusit päästä musta E R O O N
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketä tarkoitat ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tapaditko naises 5v sitten ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hmm, niin aikoinaan. Oon kyllä selittänyt syynkin. Ei sitä tietysti tarvi hyväksyä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hmm, niin aikoinaan. Oon kyllä selittänyt syynkin. Ei sitä tietysti tarvi hyväksyä.
Olen ihan eri henkilö. Olet kyllä kirjoitellut mun ja muiden kerakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihan eri henkilö. Olet kyllä kirjoitellut mun ja muiden kerakin.
Siispä ohi.
- AnonyymiUUSI
Kuinka niin?
Kurjasti väitetty.- AnonyymiUUSI
Et vastannu kun kysyin ja välttelit. Mulla oli kovasti tunteita sulle pohjoisen mies❤️
🚬👩🏻🦳 terveisin Verkku
nyt on pakko mennä sori. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannu kun kysyin ja välttelit. Mulla oli kovasti tunteita sulle pohjoisen mies❤️
🚬👩🏻🦳 terveisin Verkku
nyt on pakko mennä sori.Eihän siitä ole viikkoakaan, kun jätit palstan ja muutit yhteen "rakkaasi" kanssa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siitä ole viikkoakaan, kun jätit palstan ja muutit yhteen "rakkaasi" kanssa?
Vielä ei asuta yhdessä kun toisen piti irtisanoa asunto. Helmikuun alusta vasta.
Hyvää työpäivää kulta❤️
Nyt ei jääny asioita palstalle kesken joten en tuu enää tänne, en edes kummittelemaan 👻. Ei jäänyt selvitettäviä.
🚬👩🏻🦳 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vielä ei asuta yhdessä kun toisen piti irtisanoa asunto. Helmikuun alusta vasta.
Hyvää työpäivää kulta❤️
Nyt ei jääny asioita palstalle kesken joten en tuu enää tänne, en edes kummittelemaan 👻. Ei jäänyt selvitettäviä.
🚬👩🏻🦳Älä mee!Kerro minulle onko asuntoon tulossa jo uudet siis hänen irtisanottuun asuntoon?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä mee!Kerro minulle onko asuntoon tulossa jo uudet siis hänen irtisanottuun asuntoon?
En tiedä. Vuokraisännältä voit kysyy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Vuokraisännältä voit kysyy
Ja tää oli multa. 🚬👩🏻🦳
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä mee!Kerro minulle onko asuntoon tulossa jo uudet siis hänen irtisanottuun asuntoon?
Ja tosiaan pohjoisen miehellä ei ollut tunteita mua kohtaan ja susihukalla on Kirsikka niin keskityn normaalielämään ja mieheeni❤️Niin nyt häivyn
🚬👩🏻🦳
- AnonyymiUUSI
No hei hei sitten vaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566712Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414695- 672474
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401920Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81472- 181458
- 171271
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 241194
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671107