Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
Rakkauteni
23
3023
Vastaukset
- Anonyymi
Mussu
- Anonyymi
Itehhän halusit niin
- Anonyymi
Siis what ?
- Anonyymi
Sä halusit päästä musta E R O O N
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä tarkoitat ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapaditko naises 5v sitten ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm, niin aikoinaan. Oon kyllä selittänyt syynkin. Ei sitä tietysti tarvi hyväksyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm, niin aikoinaan. Oon kyllä selittänyt syynkin. Ei sitä tietysti tarvi hyväksyä.
Olen ihan eri henkilö. Olet kyllä kirjoitellut mun ja muiden kerakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihan eri henkilö. Olet kyllä kirjoitellut mun ja muiden kerakin.
Siispä ohi.
- Anonyymi
Kuinka niin?
Kurjasti väitetty.- Anonyymi
Et vastannu kun kysyin ja välttelit. Mulla oli kovasti tunteita sulle pohjoisen mies❤️
🚬👩🏻🦳 terveisin Verkku
nyt on pakko mennä sori. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannu kun kysyin ja välttelit. Mulla oli kovasti tunteita sulle pohjoisen mies❤️
🚬👩🏻🦳 terveisin Verkku
nyt on pakko mennä sori.Eihän siitä ole viikkoakaan, kun jätit palstan ja muutit yhteen "rakkaasi" kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siitä ole viikkoakaan, kun jätit palstan ja muutit yhteen "rakkaasi" kanssa?
Vielä ei asuta yhdessä kun toisen piti irtisanoa asunto. Helmikuun alusta vasta.
Hyvää työpäivää kulta❤️
Nyt ei jääny asioita palstalle kesken joten en tuu enää tänne, en edes kummittelemaan 👻. Ei jäänyt selvitettäviä.
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä ei asuta yhdessä kun toisen piti irtisanoa asunto. Helmikuun alusta vasta.
Hyvää työpäivää kulta❤️
Nyt ei jääny asioita palstalle kesken joten en tuu enää tänne, en edes kummittelemaan 👻. Ei jäänyt selvitettäviä.
🚬👩🏻🦳Älä mee!Kerro minulle onko asuntoon tulossa jo uudet siis hänen irtisanottuun asuntoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mee!Kerro minulle onko asuntoon tulossa jo uudet siis hänen irtisanottuun asuntoon?
En tiedä. Vuokraisännältä voit kysyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Vuokraisännältä voit kysyy
Ja tää oli multa. 🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mee!Kerro minulle onko asuntoon tulossa jo uudet siis hänen irtisanottuun asuntoon?
Ja tosiaan pohjoisen miehellä ei ollut tunteita mua kohtaan ja susihukalla on Kirsikka niin keskityn normaalielämään ja mieheeni❤️Niin nyt häivyn
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tää oli multa. 🚬👩🏻🦳
No niinpä oli juu. Noitaha löytyy välillä. Ihan vaan sattumalta vissiin. Ei vaiskaa. Energiat liikkuu nii hyvin, et löytyy.😜
- Anonyymi
No hei hei sitten vaan.
- Anonyymi
Heippa hei. Hyvää kuuluu.😃🙃
- Anonyymi
Rakas rakastan sinua nyt aina ja ikuisesti ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kuinka mokasit itte
- Anonyymi
Mutta ei sille voi, jos toinen ei rakasta. 🥺💔
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?
Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi335885Hyvää huomenta miehelle
Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va272963Erika Vikman on kuin syöttöporsas
Mitä sen naamallekin on tapahtunut? Ihan kuin Tuksu Tukiainen pahimmillaan. Ja kiloja on karttunut mutta silti pukeutuu1761737- 381138
harrasterallit on syytä lopettaa
Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin211044- 58990
Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu
nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän60958Katsotaan eteenpäin!
Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan32946- 133891
Ilmoitus 8.2.2025, klo 6.15
Ilmoitus 8.2.2025, klo 6.15 (S24 keskustele helluntailaisuudesta) Ikävä tehtäväni on tuoda saatu ilmoitus, koskien t176844