Mul on 250-litran akvaario jossa on n.20 kardinaalitetraa, 8 pandamonnista ja 3 partamonnia. Sopisko noitten kanssa taistelukala koiras..? Kun oon lukenu jotain juttui, et taistikset kiusaa tetroja, siis varsinkin pojat...
Taistis pojat...
4
319
Vastaukset
- patu
Tuolta lisää ... http://millia.aqua-web.org/tekstit/kalat/labyrinttikalat/taistelukala.htm
- kalafani89
Hei!
Minulla on kardinaalitetrojen kanssa taistelukala eivätkä ne välitä toisistaan.
pitää muistaa että jokainen kala on yksilö. - GreenLove<3
Taistelukalat ovat ihan hulluja, ei niitä seura-akvaarioo kannata laittaa, ja ne syö kaikki itseään pienemmät kalat, mut sit taas sitä isommat kalat söis sen. Et silleesti...
- jops joo
kun noita tetroja on noin paljon, niin uskoisin että saavat parvessa suojaa, eikä yhteen kohdistuva kiusailu ole varmaan kovin suurta. Jotkut taistot käyttätyvät ihan hyvinkin, mutta ota vain taisto, jonka lähtöaltaassa on myös muita kaloja, eli älä yksin tottunutta taistoa. Mutta älä tämän jälkeen koita hommata taistolle naaraita...
hyvä akvaariokasvillisuus auttaa paljon. kun taisto ei näe tetroja, ne eivät ärsytä sitä. Mutta jos se ottaa ne kohteeksi niin se ei kyllä sitä lopeta, eli ottaa kiusaamisen ihan asiakseen ja ainoaksi mihin keskittyvät loppuelämänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691