Kertomus Machu Picchu'sta

Siis tästä inkojen rauniokaupungista, joka autioitui 1400-luvulla. Kertomuksen mukaan he ovat Jumalan Poikien jälkeläisiä, jotka siirtyivät avaruuslaivalla Taivaaseen.

Alueella oleviin temppeliin ja kalustohalliin pääsee , siis niiden suljettuun osaan salaisella tavalla. Temppelin salaisessa osassa on kultaa ja tietoja Opar'ista. Lisäksi siellä on ennustus Ikaroksen Pojasta, joka tulee maailmaan 2000-luvulla. Siellä on tässä nikissä oleva kuva piirroksena.

Faktaa tai fiktiota, minä ajattelen, että faktaa.

Karoliina

17

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumaliahan voi jokainen vapaasti kehitellä aivan itse, niin varmaan myös keksinnön poikiakin.

• Anonyymi

Karoliina lähetkö mun kanssa treffeille charlotta ei lähtenyt joten kysyn nyt sua olen 27v

• Anonyymi

Ajan vain ensin partani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajan vain ensin partani.

Ajan siis partani ensin!

Karoliina

• Anonyymi

Olen kärsinyt itsetuhoisuudeta jo pitkään joten olis kiva jonkun kanssa tehdä jotakin. Mulla on skitsofrenia mutta olen siitä huolimatta tavallinen ihminen. Kysyn sua kaunis Karoliina että lähtisitkö treffeille mun kanssa

• Anonyymi

Moi, opiskelen yliopistossa ja mulla on poikakaveri.

Karoliina

• Anonyymi

Karoliinalla on kulkuset. Älä ny niin itsemurhaaja ole että sekaannut tähtiryhmään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karoliinalla on kulkuset. Älä ny niin itsemurhaaja ole että sekaannut tähtiryhmään.

Onko siis totta että tämä tähti ryhmä on naisina esiintyvä mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko siis totta että tämä tähti ryhmä on naisina esiintyvä mies?

On on on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On on on

Valehtelet olet vain kiusaaja

• Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet olet vain kiusaaja

Minusta nämä minulle räksyttävät "tähdet" ovat suorastaan sympatiaa herättäviä, -olivatpa oikeita tahi eivät.

Heissä näette mitä vl-aivopesu pahimmillaan saa aikaan!

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Minusta nämä minulle räksyttävät "tähdet" ovat suorastaan sympatiaa herättäviä, -olivatpa oikeita tahi eivät.

Heissä näette mitä vl-aivopesu pahimmillaan saa aikaan!

En ymmärrä miksi eri uskonto kuntien uskovien täytyy koko ajan kylvää vihaa ja tehdä toisistansa vihollisia vaikka te olette menossa samaan paikkaan kuoleman jälkeen. Eikö kristityjen pitäisi olla yhtä kaikkien kanssa eikä tehdä toisistansa vihollisia

• Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä miksi eri uskonto kuntien uskovien täytyy koko ajan kylvää vihaa ja tehdä toisistansa vihollisia vaikka te olette menossa samaan paikkaan kuoleman jälkeen. Eikö kristityjen pitäisi olla yhtä kaikkien kanssa eikä tehdä toisistansa vihollisia

Sinäkö päätät että minä vihaan?

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Sinäkö päätät että minä vihaan?

Vähän jo Näyttää siltä että vihaatte toinen toisianne

• Anonyymi kirjoitti:

Vähän jo Näyttää siltä että vihaatte toinen toisianne

Totta toinen puoli, olen myös saanut vihaa osakseni. Noiden tähtien" räksytystä en koe vihana, vaan kesypuudelin ärhentelynä. Tiedäthän koiran joka haukkuu, mutta häntä heiluu ystävällisesti samalla?
        Sitten vielä: En sano noita "ihsilijoitani koiriksi. Vertaan vain käytöstä.

Paavali sanoi että vaikka minulla olisi usko, joka siirtää vuoria,-mutta minulla ei ole rakkautta sydämessäni,-se usko on arvoton.

Eli jos vihan vimmalla julistan ylösnoussutta Kristusta, se on arvotonta, koska sanoma muuttuu vihalla väkivallaksi.
        Toki olen ihminen tunteineni, mutta en saa antaa valtaa luonnolliselle itselleni, lihalle joka kantaa vihaa. Paavali sanoi että kaikki ihmiset ovat luonnostaan vihan lapsia, ilman sydämen tilaa muutavaa Kristuksen rakkautta.

Ja lopuksi:vanhoillislestadiolaiset eivät ole kristittyjä, he kiistävät uskon Jeesukseen ja Hänen verellään lunastamaan lahjavanhurskauteen. He yrittävät puhdistaa itsensä, irvokkaalla mantralla, ottavat valheen toinen toisensa huulilla, kuvitellen että heillä on Jumalan valta.

• Anonyymi

Hanki Onegas jo se elämä! Tai hakeudu hoitoon. Trollailussasi ei oo mitään järkeä!

• Anonyymi
      UUSI

kerro lisää, odotan innolla!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      72
      5064
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      73
      4043
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      3775
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      131
      3241
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2964
    6. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      350
      2664
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2648
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2266
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      46
      2010
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      110