Esim olen katsellut halpaa 3 teslaa awd. Mutta miten sen kanssa pärjää kun autolla on ikää 30v? kilometrejä jotain 500tkm. Miten sen kanssa sitten pärjää? Nykyisellä diselilläni on jo ylitetty kilometrimäärä mutta voisin ostaa halavan tesla 3 mallin ns jatkumoksi alta 15tkm vuotuiselle ajolleni. EN silti ns arvotinta erittäin hyväkuntoista diseliäni hävitä vaan olkoon tallin nurkassa.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Aika sen näyttää. Noin vanhana autot alkavat olla melkoisia "yksilöitä" ja pito ratkaisee todella paljon.
- Anonyymi
Pysyykö liikkumiskunnossa kun päivitytkset lakkaa? toisekseen miksi edes päivittää jos toimii. Tekeekö viimeinen päivitys ns käyttöikä lopetettu ja ns sammuttaa kaiken? Nykyiset lienee nettiauton mukaan 2019 mallia. Ihme ettei vanhempia ole myynnissä? n 20000€on nyt hinnat.
- Anonyymi
Voiko ominaisuuksia poistella jollain ohjelmalla ns turhia pois vain karu perus liikkumaväline riittää. Ja jos onnistuu turhakkeiden poisto myös fyysisesti niin miten käy katsastuksessa?
En ole perillä joka varusteesta mutta esim itsekseen aukeava" konepelti" jne on turhake sillä tikku riittää. Painoa putoaa eikä semmoista tarvitse korjata mitä ei ole tyyliin. Ilmastointi ei ole turhuutta esim.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546