Jäin miettimään koitko tarpeeksi vastavuoroisuutta vai mentiinkö liikaa mun suunnitelman mukaan. Vaikutit iloiselta ja kaikki sujui kyllä hyvin.
Meidän tapaaminen
16
543
Vastaukset
- Anonyymi
Arvostan ainakin määrätietoisuutta ja aktiivisuutta varsinkin sellaisilla hetkillä kun itse ei voi olla niin aktiivinen vaikka haluaisi olla ja tietenkin tärkein asia; ilman sellaista suunnitelmallisuutta ja tavoitteellisuutta asiat voivat jäädä toteutumatta.
- Anonyymi
Olin ehkä liiankin aktiivinen, kaikki ehdotukset tulivat multa. Ensi kerralla pitää kiinnittää siihen huomiota.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin ehkä liiankin aktiivinen, kaikki ehdotukset tulivat multa. Ensi kerralla pitää kiinnittää siihen huomiota.
AloittajaNiin, tasapainoisempaa sen pitäisi olla. Tärkeää on selkeys ja molemminpuolinen ymmärrys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tasapainoisempaa sen pitäisi olla. Tärkeää on selkeys ja molemminpuolinen ymmärrys.
En usko, että siinä oli kummankaan mielestä epäselvää. Mietin sitä menikö liikaa mun ehdoilla. On tärkeää, että molempien toiveet täyttyvät alusta asti.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että siinä oli kummankaan mielestä epäselvää. Mietin sitä menikö liikaa mun ehdoilla. On tärkeää, että molempien toiveet täyttyvät alusta asti.
AloittajaToisesta näkyy ja voin asian ilmaista jos en ole tyytyväinen johonkin. Tutustumisvaiheessa on on tärkeää myös joustavuus ja kyky kuunnella ja olla avoin sinun ajatuksillesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisesta näkyy ja voin asian ilmaista jos en ole tyytyväinen johonkin. Tutustumisvaiheessa on on tärkeää myös joustavuus ja kyky kuunnella ja olla avoin sinun ajatuksillesi.
Noinhan se on, ehkä hätäilen turhaan. Mulle on tosi tärkeää, että molempien toiveita toteutetaan.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se on, ehkä hätäilen turhaan. Mulle on tosi tärkeää, että molempien toiveita toteutetaan.
AloittajaTuo on jo lähtökohtaisesti hyvä asenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on jo lähtökohtaisesti hyvä asenne.
No ehkä kaikki kohdallaan. Alku on tärkeä, ettei toisella heti mene maku.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä kaikki kohdallaan. Alku on tärkeä, ettei toisella heti mene maku.
AloittajaTuo on muuten niin totta. Alku on tärkeää näyttäytyä mahdollisimman avoimena omana itsenään ja rehellisesti. Jos jättää jo alussa joitain asioita muhimaan päähänsä, eikä saa niitä sanottua, nehän voivat jäädä jumimaan sinne vaikka ikuisesti ts. on helpompi suhteen kannalta olla molemmin puolin mahdollisimman avoin alusta lähtien kun jättää mitään ylimääräisiä möykkyjä päähän kasvamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on muuten niin totta. Alku on tärkeää näyttäytyä mahdollisimman avoimena omana itsenään ja rehellisesti. Jos jättää jo alussa joitain asioita muhimaan päähänsä, eikä saa niitä sanottua, nehän voivat jäädä jumimaan sinne vaikka ikuisesti ts. on helpompi suhteen kannalta olla molemmin puolin mahdollisimman avoin alusta lähtien kun jättää mitään ylimääräisiä möykkyjä päähän kasvamaan.
Niin on ja on tosi tärkeää, että molemmat kertovat heti alussa toiveistaan eikä olla toisen mieliksi hiljaa. Sellainen kasautuu ja turhautuminen tulee myöhemmin isosti esille. Toisaalta ei pidä liikaa analysoida joka sanaa ja hiljaisuutta. Rentouskin on tärkeää.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on ja on tosi tärkeää, että molemmat kertovat heti alussa toiveistaan eikä olla toisen mieliksi hiljaa. Sellainen kasautuu ja turhautuminen tulee myöhemmin isosti esille. Toisaalta ei pidä liikaa analysoida joka sanaa ja hiljaisuutta. Rentouskin on tärkeää.
AloittajaNäin on. Sinä kirjoitat selvästi eletyn elämän viisaudella ja kokemuksen kautta.
- Anonyymi
Kannattaa kysyä suoraan siltä toiselta.
- Anonyymi
Niin kannattaa. Tämä on vain omaa pohdiskelua.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kannattaa. Tämä on vain omaa pohdiskelua.
AloittajaMiksi et kysy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et kysy?
Kysynkin seuraavalla kerralla ellei asia ratkea itsestään. Jos toinen vaikka heti ehdottaa jotain ja mennään hänen suunnitelmansa mukaan.
Aloittaja
- Anonyymi
Innokas, vauhdikas ja ylväs kuin nuori kotka 🥰
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707