Meidän tapaaminen

Anonyymi-ap

Jäin miettimään koitko tarpeeksi vastavuoroisuutta vai mentiinkö liikaa mun suunnitelman mukaan. Vaikutit iloiselta ja kaikki sujui kyllä hyvin.

16

543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Arvostan ainakin määrätietoisuutta ja aktiivisuutta varsinkin sellaisilla hetkillä kun itse ei voi olla niin aktiivinen vaikka haluaisi olla ja tietenkin tärkein asia; ilman sellaista suunnitelmallisuutta ja tavoitteellisuutta asiat voivat jäädä toteutumatta.

• Anonyymi

Olin ehkä liiankin aktiivinen, kaikki ehdotukset tulivat multa. Ensi kerralla pitää kiinnittää siihen huomiota.
        Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin ehkä liiankin aktiivinen, kaikki ehdotukset tulivat multa. Ensi kerralla pitää kiinnittää siihen huomiota.
        Aloittaja

Niin, tasapainoisempaa sen pitäisi olla. Tärkeää on selkeys ja molemminpuolinen ymmärrys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, tasapainoisempaa sen pitäisi olla. Tärkeää on selkeys ja molemminpuolinen ymmärrys.

En usko, että siinä oli kummankaan mielestä epäselvää. Mietin sitä menikö liikaa mun ehdoilla. On tärkeää, että molempien toiveet täyttyvät alusta asti.
        Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, että siinä oli kummankaan mielestä epäselvää. Mietin sitä menikö liikaa mun ehdoilla. On tärkeää, että molempien toiveet täyttyvät alusta asti.
        Aloittaja

Toisesta näkyy ja voin asian ilmaista jos en ole tyytyväinen johonkin. Tutustumisvaiheessa on on tärkeää myös joustavuus ja kyky kuunnella ja olla avoin sinun ajatuksillesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisesta näkyy ja voin asian ilmaista jos en ole tyytyväinen johonkin. Tutustumisvaiheessa on on tärkeää myös joustavuus ja kyky kuunnella ja olla avoin sinun ajatuksillesi.

Noinhan se on, ehkä hätäilen turhaan. Mulle on tosi tärkeää, että molempien toiveita toteutetaan.
        Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se on, ehkä hätäilen turhaan. Mulle on tosi tärkeää, että molempien toiveita toteutetaan.
        Aloittaja

Tuo on jo lähtökohtaisesti hyvä asenne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on jo lähtökohtaisesti hyvä asenne.

No ehkä kaikki kohdallaan. Alku on tärkeä, ettei toisella heti mene maku.
        Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä kaikki kohdallaan. Alku on tärkeä, ettei toisella heti mene maku.
        Aloittaja

Tuo on muuten niin totta. Alku on tärkeää näyttäytyä mahdollisimman avoimena omana itsenään ja rehellisesti. Jos jättää jo alussa joitain asioita muhimaan päähänsä, eikä saa niitä sanottua, nehän voivat jäädä jumimaan sinne vaikka ikuisesti ts. on helpompi suhteen kannalta olla molemmin puolin mahdollisimman avoin alusta lähtien kun jättää mitään ylimääräisiä möykkyjä päähän kasvamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on muuten niin totta. Alku on tärkeää näyttäytyä mahdollisimman avoimena omana itsenään ja rehellisesti. Jos jättää jo alussa joitain asioita muhimaan päähänsä, eikä saa niitä sanottua, nehän voivat jäädä jumimaan sinne vaikka ikuisesti ts. on helpompi suhteen kannalta olla molemmin puolin mahdollisimman avoin alusta lähtien kun jättää mitään ylimääräisiä möykkyjä päähän kasvamaan.

Niin on ja on tosi tärkeää, että molemmat kertovat heti alussa toiveistaan eikä olla toisen mieliksi hiljaa. Sellainen kasautuu ja turhautuminen tulee myöhemmin isosti esille. Toisaalta ei pidä liikaa analysoida joka sanaa ja hiljaisuutta. Rentouskin on tärkeää.
        Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on ja on tosi tärkeää, että molemmat kertovat heti alussa toiveistaan eikä olla toisen mieliksi hiljaa. Sellainen kasautuu ja turhautuminen tulee myöhemmin isosti esille. Toisaalta ei pidä liikaa analysoida joka sanaa ja hiljaisuutta. Rentouskin on tärkeää.
        Aloittaja

Näin on. Sinä kirjoitat selvästi eletyn elämän viisaudella ja kokemuksen kautta.

• Anonyymi

Kannattaa kysyä suoraan siltä toiselta.

• Anonyymi

Niin kannattaa. Tämä on vain omaa pohdiskelua.
        Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kannattaa. Tämä on vain omaa pohdiskelua.
        Aloittaja

Miksi et kysy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et kysy?

Kysynkin seuraavalla kerralla ellei asia ratkea itsestään. Jos toinen vaikka heti ehdottaa jotain ja mennään hänen suunnitelmansa mukaan.
        Aloittaja

• Anonyymi

Innokas, vauhdikas ja ylväs kuin nuori kotka 🥰

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      59
      7482
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2906
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1756
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1639
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1448
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      129
      1116
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      817
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe