onko savonlinnasta suoria lentoja kreikkaan?
suorat lennot
28
1076
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä
- Anonyymi
🇬🇷✈️
- Anonyymi
Savonlinna on maailman napa, sieltä pääsee lentäen mihin tahansa.
- Anonyymi
ei kyllä naurusta katkea parhaat naurut saa.en ole KOSKAAN tavannut noin idioottia"ihmistä"Ja kyllä selviää voit olla VARMA!
- Anonyymi
Teidän keskustelu on kuin suoraan päiväkoti ikäisten
- Anonyymi
Ajattelin minäkin tulla kirjoittamaan tämän saman päiväkotilasten kinastelusta. Olen seurannut täysin ulkopuolisena tätä höpinää ja ei hyvää päivää millaista on, kun voi kirjoitella julkisesti mitä sattuu.
Nämä jutut jaetaan myös Facebookissa osittain toisen osapuolen ansiosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin minäkin tulla kirjoittamaan tämän saman päiväkotilasten kinastelusta. Olen seurannut täysin ulkopuolisena tätä höpinää ja ei hyvää päivää millaista on, kun voi kirjoitella julkisesti mitä sattuu.
Nämä jutut jaetaan myös Facebookissa osittain toisen osapuolen ansiosta.Joo ihan täyttä pelleilyä, selvittäisivät asiat keskenään
- Anonyymi
Nyt olen minäkin Facebookissa epäiltynä hönöksi....
Kirjoitin tuon päiväkoti jutun ja en muuta ole tähän ketjuun kirjoittaa viitsinyt eli aina ei asiat oke kuten itse kuvittelee.- Anonyymi
Tätä tämä tekee, ei kannata kommentoida näihin keskusteluihin ja upottaa käsiään niin sanotusti p**kaan
- Anonyymi
🥱🥱🥱
- Anonyymi
Totta kai täältä lennetään.
Kun on vain maksavia asiakkaita.- Anonyymi
Jotkut kuvittelevat lentävänsä
- Anonyymi
👏👏
- Anonyymi
Ja tänne tulet kyselemään. Etkö muualta osaa selvittää. Taidat olla uus avuton. Mitenköhän selviäisit ulkomaan matkasta
- Anonyymi
Joskus melkein oli.
Australiasta Savonlinnaan tuli 36 vuotta sitten mies, joka järjesti lentoja Kreikkaan ja markkinoi lemmenlomia, kunnes katosi Ruotsiin – "Aaron Koreenissa on kansainvälisen liikemiehien tyyliä", kirjoitti toimittaja Aini Rössi vuonna 1986 - Anonyymi
Jo tulee skeidaa, "pitkään" pysty olemaan.
- Anonyymi
Ei kuulu sinulle paskanvertaa
- Anonyymi
https://www.napsu.fi/matkailu/valmismatkahaku/savonlinnasta
Helposti löytyy - Anonyymi
Aloittaja varmaankin on tarkoittanut esim tällaista, tietämättään tilannetta...
https://www.tui.fi/matkatarjoukset/savonlinna-syyslomat/ - Anonyymi
Mutta aikuisten oikeasti kävin poikani viemässä pari kesää sitten Savonlinnan kentälle kohti Helsinkiä.
Savonlinnan kentän seinillä oli paljon banderolleja, että nyt pääsee Savonlinnasta etelään suoraan - olin aivan ihmeissäni.
Viime kesänä kun vein lapsia kentälle, niin oli hiljaista - ei banderolleja seinillä.
Eli, ollutta ilmeisesti ja mennyttä? - Anonyymi
Täällä Espoossa pula meikäläisen ammatissa, nyt painetaan duunia ja pätäkällä juhlitaan 😁
- Anonyymi
Mikä persoona on Espoossa, kun ite olet kuitenkin sln, nähty on😂
Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673427- 152066
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231480Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371111
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361021- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38958