Lukio menee päin vittua

Anonyymi-ap

No siis lukio menee aivan paskasti ja oon nyt kakkosella. Ykkönen meni myös ihan tosi hyvin päin persettä. En lukenu yhtiinkään 5 periodin koeviikkoihin tai oikeestaan opetellu yhtään mitään. Ennen kakkosta lupasin, että tää muuttuu, mutta ei:) Motivaatiosta on turha lässyttää mulle, koska se ei MOTIVOI mua tarpeeks. Amis ei oo todellakaan vaihtoehto, vaan mun on nyt jotenki selvittävä tää paska läpi ja tästä vielä yliopistoon. En koe oikeestaan mitään suorituspaineita lukioon liittyen ja tälläki hetkellä monista edellisen periodin kursseista tehtäviä palauttamatta. Onko vinkkejä mulle, koska tänä syksynä kirjotan ruotsin ja terkan nii tarvisin nyt jotain helppii.

8

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä, miten selviydyt tuolla asenteella lukiosta kunnialla. Yliopistoainesta en sinussa näe, joten vähän turha se lukio. No, ammattikorkeaan ehkä jonnekin helpolle tradenomilinjalle.

• Anonyymi

en missään vaiheessa sanonut selviäväni kunnialla tästä, mutta selviäväni. Girl kukas se sinä olet sanomaan, että minusta ei ole mihinkään? Älä yritä haukkua netissä toisia girl. Act better. Tavpitteita on paljon elämässä, mutta ne eivät Suomessa ole, koska tämä valtio on uppoava laiva, kuten sen monet kansalaisetkin (sinä varsinkin). Mitä tällä hain takaa, oli vinkkejä siihen, miten selviän ylioppilaskirjoituksista. En varsinaisesti huutanut moraalisaarnaa anonyymiltä. Olet säälittävä itkijä. Kaikki kurssit olen päässyt läpi, eikä yllätykseksi ole yhtään nelostakaan pamahtanut. Olin kylläkin yläasteella kiitettävä oppilas, joten sinäänsä ei tule yllätyksenä. En malta odottaa jättäväni tämän rasistisen ja antisosiaalisen maan kauas taakseni. Haista paska:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en missään vaiheessa sanonut selviäväni kunnialla tästä, mutta selviäväni. Girl kukas se sinä olet sanomaan, että minusta ei ole mihinkään? Älä yritä haukkua netissä toisia girl. Act better. Tavpitteita on paljon elämässä, mutta ne eivät Suomessa ole, koska tämä valtio on uppoava laiva, kuten sen monet kansalaisetkin (sinä varsinkin). Mitä tällä hain takaa, oli vinkkejä siihen, miten selviän ylioppilaskirjoituksista. En varsinaisesti huutanut moraalisaarnaa anonyymiltä. Olet säälittävä itkijä. Kaikki kurssit olen päässyt läpi, eikä yllätykseksi ole yhtään nelostakaan pamahtanut. Olin kylläkin yläasteella kiitettävä oppilas, joten sinäänsä ei tule yllätyksenä. En malta odottaa jättäväni tämän rasistisen ja antisosiaalisen maan kauas taakseni. Haista paska:)

Tervemenoa! Toivottavasti pysyt muualla, Suomi paranee.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sinua tarvitse netissä haukkua, teet sen ihan itse itsellesi. "Olet säälittävä itkijä", sanoo aloittaja kommentoijalle, ja itse kysyy neuvoa yo-kirjoitusten läpäisemiseen ilman että näkisi itse vaivaa niiden eteen. Tervemenoa yliopistoon Afrikkaan.

• Anonyymi

Tätä se tiktokkaaminen teettää....

• Anonyymi

ruotsin kielen sanoja kertaat ja opettelet uusia joka päivä 20 minsaa nykyistä enempi.
      Teet hommasta itsellesi prosessin ja noudatat sitä pakonomaisesti. Aamulla ennen skoleen menoa 100 sanaa. Ja illalla toiset 100 sanaa . Aluksi tuntuu tosi paskalta mutta kun jatkat siitä tulee automaatio. Ja suoranainen himo.

• Anonyymi

Ja oikein toimi, että Putin vetäisi ydinlatauksen Tukholmaan siis.

• Anonyymi

motivaatio + effortti = tulos
      Jos molemmat puuttuvat niin tulosta ei juurikaan saa aikaiseksi.
      Ainakaan rehellisin keinoin.
      Motivaatio= syy, innoke ja tavoite
      Effortti= sisukkuus, halu ponnistella ja tehdä työtä.
      Sinä päätät ja teet valintoja ja potkit itseäsi eteenpäin.
      Mopossasi on vaihteet ja kaasukahva. Käytä niitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      36
      5158
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      34
      2334
    3. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1828
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1810
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      82
      1522
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      140
      1412
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1136
    8. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1112
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1034
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      1018
    Aihe