Kylläpä lähtöhinnat oli älyttömiä, ja suurimmassa osassa tavaroissa ei ollut hintoja näkyvissä, Eikös kuluttajasuojalain mukaan Ovh. hintojen pitäisi näkyä hyllyssä, summassa sai ostaa.
RTV Loppuunmyynti
4
1078
Vastaukset
- Anonyymi
Esim. maaleissa alennus on 60%, alvillisesta vähittäismyyntihinnasta.
Konkurssipesän hjoitaja kertoo alussa ollen puutteita hinnoittelussa
ja merkinnöistä hyllyissä.
Mikäli asiakas hyväksyy em. hinnoittelun, kaupat onnistuu. - Anonyymi
Piha on täynnä kuin pyssyllä ammuttu. Kuluttajat lensivät lankaan. Minä ajoin hymyssä suin ohi kun kävin hyvän palvelun kaupassa K-Rauta Masassa. Siellä niin kohteliasta nais myyjät.
- Anonyymi
Ite ihtees kehumaan tulit?
Kyllä sitä nyt ollaan tarjouksiin perässä ku hyeenat..
- Anonyymi
Savolaista logiikkaa, kyllä nyt on kauppa täynnä, kun mennyt nurin, ennen en nähnyt ikinä yhtään autoa pihassa. Ja luuletko että nurin menneen firman henkilöitä kiinnostaa, onko hintalaput lain mukaan.
Loppuu toiminta kuitenkin pariin vkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235618Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891958Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671874- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27938
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 75830
- 37724
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723