Petra Laiti puhui kulttuurin omimisesta Valtioneuvoston linnan takapihalla,kun Katariina Souri suoritti taiteen tekemistä.
Tämä valoteos suoritettiin kyseiselle seinälle,koska talon toisella puolen sijaitsee Ritarihuone,eikä sinne saisi edes piirtää.
Katariina Souri piirsi Saamalaistytön,sekä poron.
Nyt kun häly on laantunut,Petra Laiti tähtää Saamenmaa nimisen valtion perustamiseen,jolla olisi ikioma Valtioneuvoston linna.
Lappiim tarvitaan paljon vielä lisää tuloja.
Ehdotan turismista saatavia tuloja,siihen ei alkoholi sovi.
Majoittaminen on kyllä hyvä asia,samoin metsästysmaat sekä kalavedet.
Nyt kaikki kantaväestöön kuuluvat auttamaan pohjoistamme toteuttamaan sen tarpeita,sekä varsinkin mahdollisia suuria rakennushankkeita,joita esim.turismin osalta vaaditaan.
Joulumaa on jo,mutta onko mitään Pääsiäiseksi.
Tai Juhannukseksi.
Helluntailaisilla on Juhannuskonferenssi,siimä olisi yksi hyvä esimerkki.
Ideoita olisi vaikka kuinka paljon,kunhan vain löytyisi niiden toteuttajia.
Puhe Arkadianmäeltä on myöskin viisasta,mutta tarvitaan vielä paljon muutakin,ennenkaikkea hyvät ja mukaansakin tempaavat puheenlahjat.
Onnea kaikille yrityksille.
Meillä Pohjanmaallakin tarhataan naaleja,voisiko niitäkin istuttaa tunturialueille metsästyskäyttöön,kuten olemme fasaanien,sekä peltopyidemmekin osalta täällä länsirannikollamme tehneet.
Lappi on kolmiomitattu ja sen kalavedet,sekä riistamaatkin hyväksi havaittu.
Jatkakaamme.
Voisiko kiirunaakin tarhata,samoin kuin fasaaneja sekä peltopyitä,kannan vahvistamiseksi?
Petra Laiti kritisoi Katariina Sourin taskulamppuleikkejä.
Anonyymi-ap
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894