Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
Mikä sinussa on
44
2409
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En tiedä
- AnonyymiUUSI
Sydämen veit
- AnonyymiUUSI
Sun mieli on viritetty samalle taajuudelle selvästi. 🤠
- AnonyymiUUSI
Mikäs se taajuus onkaan
- AnonyymiUUSI
Olisikohan se rakkaus?
- AnonyymiUUSI
Päivänjatkoja🧐
- AnonyymiUUSI
Meidän katseet kohtasi.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se on tämä palstahurmaavuus, joka hämää 😍
- AnonyymiUUSI
Ehkä siksi että olen muualta vain käymässä täällä🤔
- AnonyymiUUSI
Missä? Miks et ole mulle kertonut?
- AnonyymiUUSI
Siksi, koska tunne on molemminpuolinen.
- AnonyymiUUSI
Voi kulta ❤️ olet rakas
- AnonyymiUUSI
Katseiden kautta voi päästä todella syvälle toiseen ihmiseen jos antaa luvan siihen itselleen ja hetkessä.
- AnonyymiUUSI
Minulla on teoria siitä, miksi hän on ihastunut minuun, eikä se syy ole minussa vaan hänessä.
- AnonyymiUUSI
Minkälainen teoria?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen teoria?
Luulen, että hän ihastui minuun, koska se on turvallista, koska olen hänen silmissään saavuttamaton.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luulen, että hän ihastui minuun, koska se on turvallista, koska olen hänen silmissään saavuttamaton.
Teit itsestäsi saavuttamattoman.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teit itsestäsi saavuttamattoman.
No ehkä vähän, mut ehkä se on sun omaksi parhaaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä vähän, mut ehkä se on sun omaksi parhaaksi.
Et edes ole sama kirjoittaja kuin tuolla yllä. 🙄
- AnonyymiUUSI
Älä ylennä itseäsi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä teoria on oikea kohdallani. Ihastukseni on täysin saavuttamaton minulle, koska varattu, joten on turvallista kokea näitä tunteita. 18:15:47
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä ylennä itseäsi
... tai sinut alennetaan, niinkö?
Ei tulisi mieleenkään. Se on teoria. Toinen vaihtoehto on, että olen vastustamattoman ihana. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä teoria on oikea kohdallani. Ihastukseni on täysin saavuttamaton minulle, koska varattu, joten on turvallista kokea näitä tunteita. 18:15:47
No niin. Eli osuin oikeaan ainakin jonkun kohdalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
... tai sinut alennetaan, niinkö?
Ei tulisi mieleenkään. Se on teoria. Toinen vaihtoehto on, että olen vastustamattoman ihana.Ei palstalla hillu kukaan joka olettaa vaan omassa ylhäisessä yksinäisyydessään olevansa niin ihana, että vastailee tällaisiin aloituksiin. Nice try tho
- AnonyymiUUSI
Minussa ei ole mitään. Olen vain todella ujo, hankala ja juro mies. Ei minulle tämä.
- AnonyymiUUSI
Höpö höpö, viehättävä olet kaikkineen 😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, viehättävä olet kaikkineen 😘
Niin ulokkeineen päivineen.
- AnonyymiUUSI
Minusta taas kuulostat todella mielenkiintoiselta ihmiseltä. Suotta aliarvioit itseäsi. Olet ihana juuri tuollaisena kuin olet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta taas kuulostat todella mielenkiintoiselta ihmiseltä. Suotta aliarvioit itseäsi. Olet ihana juuri tuollaisena kuin olet.
Kaikki jalatkin eripituisia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki jalatkin eripituisia.
Ei kai se mitään haittaa ☺️
- AnonyymiUUSI
Koska oltaisiin hyviä yhdessä.
- AnonyymiUUSI
No niinpä rakastettais toisemme hengiltä,olishan se tietysti hieno tapa lähteä.
- AnonyymiUUSI
En saa ajatuksia irti sinusta❤️Olet vienyt järkeni hyvällä tavalla. Hulluuden huipulle asti.
Tuletko kanssani vaahtokylpyyn? Pukeudutaan saippuakupliin 🫧🧼 ja juodaan kuplivaa.- AnonyymiUUSI
Kuule tääl on ihan samat ongelmat että syytän sinua.Kylpy kyllä sinun kanssa kyllä käy.
- AnonyymiUUSI
Viime kerrasta jo aikaa 🩷 *sivusta
- AnonyymiUUSI
Kaikki? Kuulostaa kuin niitä olisi enemmän kuin kaksi, oletko edes ihminen?
- AnonyymiUUSI
Olen niin ihana ja olen rakastunut sinuun.
- AnonyymiUUSI
Tuotinhan minä Sinulle ! elämäsi ensimmäisen orgasmin . Minä nautin tilanteesta todella paljon
- AnonyymiUUSI
Koska sielut.
- AnonyymiUUSI
Mitäs niistä sieluista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs niistä sieluista?
Ne on kytköksissä toisiinsa.
- AnonyymiUUSI
Tämä on jotakin elämää suurempaa❤️
Oon aivan sekaisin susta - AnonyymiUUSI
Se on taikaa 💚💚💚💚💚
- AnonyymiUUSI
Onpa sekavaa settiä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697464Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 983484
- 442359
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 222168
- 342123
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil211993- 281791
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683