Tiedät että haluan

Anonyymi-ap

Sinut vaikka elämäni on nyt tätä. Olen niin pitkään kärsinyt tästä.

16

1344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

No en kyllä tiedä mutta luulen että ihan aidosti ajattelen sinun parasta. Siis tarkoitan sitä kun ihminen on yleensä itsekäs ja itsekeskeinen, ja tunteissaan luonnollisesti, niin parempi kun toinen meistä ainakin on balanssissa jollain tavalla. Haluan että voit hyvin.

• Anonyymi
        UUSI

En voi kovin hyvin. Mitä sitä valehdella. Olen rakastunut ja hyvin haavoittuvainen sen vuoksi.

• Anonyymi
      UUSI

Ja kaikkein viimeiseksi haluaisin että voit huonosti minun vuokseni. Kunhan et ole samanlainen kuin minä, että uskoisit ainakin sinä sen mitä olen ilmaissut.

• Anonyymi
        UUSI

Voin huonosti sinun vuoksesi. Kyllä se on totta. Olen todella surullinen. Toisaalta hyvin rakastunut ja peloissani tunteiden vuoksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voin huonosti sinun vuoksesi. Kyllä se on totta. Olen todella surullinen. Toisaalta hyvin rakastunut ja peloissani tunteiden vuoksi.

No ajattele sitten sitä kuinka tunnen että olen ollut jo kanssasi. Ja kuinka ajattelen että ikävän ja surun tunne on parempi asia kuin vaikka viha. Ja rakkaus vasta parempi onkin, ja minä rakastan sinua. Tiedän ettemme ole kaikessa samanlaisia, mutta minulle tärkeimmissä asioissa olemme. Ja niissä missä olen idiootti sinä et ole samanlainen.

• Anonyymi
      UUSI

Rakas... ❤️❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI

❤️❤️

• Anonyymi
      UUSI

Heti on palstalla monessa ketjussa niin rakas rakas hömppää kun keväinen valoisa päivä vaan kohta tulee kylmät ja helmikuun kolmannelle viikolle viimat ja tuiskulumet viimeistään,
      että älkää niitä villahousuja nyt turhaan riisuko vielä.

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän, mutta en jaksa tätä enää. En voi odotella ikuisesti, vaikka haluaisin.

• Anonyymi
        UUSI

Älä sano tuota rakas 😔🥲🥺

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sano tuota rakas 😔🥲🥺

Meidän pitäisi jutella, selvittää vähän asioita. Mitä jos olenkin vain harhoissani ja odottelen seuraavat kymmenen vuotta ihan turhaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän pitäisi jutella, selvittää vähän asioita. Mitä jos olenkin vain harhoissani ja odottelen seuraavat kymmenen vuotta ihan turhaan.

Et sinä ole. Minä varmaan olen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä ole. Minä varmaan olen

Mistä voin tietää sen? En mistään!

• Anonyymi
        UUSI

Kommunikointia ehdotan.

• Anonyymi
      UUSI

Pystyn odottamaan sinua niin pitkään kuin mahdollista koska en halua muita. Olen mielelläni jumissa sinuun. Koen kyllä välillä etten ole tarpeeksi hyvä sinulle. Haluaisin olla. Ehkä muutun odottaessa valmiimmaksi.
      Sitten kun olet miettinyt tarpeeksi niin haluaisin että rohkaiset tai tulet jotenkin vastaan minua. Siinä lähentymisessä.

• Anonyymi
        UUSI

Minä en odota ketään enää kovin kauaa. Haluan tutustua 60-70v miehiin ja löytää ystävän, jonka kanssa jossain vaiheessa ehkä asuisimme yhdessä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      47
      2985
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      22
      2425
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2298
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2263
    5. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1931
    6. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      33
      1678
    7. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      38
      1599
    8. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      76
      1598
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      16
      1506
    10. Haluaisin vielä

Yrittää. Annatko meille enää mahdollisuutta
      Ikävä
      30
      1405
    Aihe