Siinä ei kauan mene kun Putin ottaa Suomesta itäosan.Tässä neuvotaan seikkaperättömästi ja epämääräisesti kuinka jumalattoman Suomen tulee varautua Venäjän hyökkäykseen kuten setalaisuuteen kuuluukin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c298f1c6-3e54-40a3-98d2-992f3423ca0b
Pian alkava kriisi kun Venäjä hyökkää Suomeen
21
259
Vastaukset
- Anonyymi
Pakolaisena pakoon USA:aan asti Texasiin McDonaldsin vessaan piiloon ja sieltä sitten aseen kun ostaa varalle. Sehän on rikollisia vilisevä maa jossa rikolliset saa ampua jos ne koittaa tulla valtaamaani taloon.
- Anonyymi
Venäjä idässä lähellä USAA salmi 4km levee ja 50 km rajasta siitä sitten odottelette .
- Anonyymi
Venäjä ei hyökkää enää muuten kuin itsensä kimppuun.
- Anonyymi
Jehovat ja hellarit aloittavat usein puheen pelottelemalla, puhumalla sodista ja maailmanlopusta, johon löytyy hyviä jakeita Ilmestyskirjasta ja johon ongelmaan sitten esittävät ratkaisuksi liittymistä heidän uskonlahkoonsa, niin pääsee taivaaseen pois murheiden alta.
- Anonyymi
suomi köyhä maa putin tuskin tarvii toista karjalaa ei suomella ole muuta rikautako velkaa ja hullut poliitikot ja pääministeri pelle
- Anonyymi
Jos ne tekee siitä Paavo Lipposesta Suomen suurhuhtinaan.
- Anonyymi
kyllä Suomessa rikkaitakin on. Esim maa-alueet itäsuomessa ovat haluttuja venäläisten keskuudessa saaa ne ilmaiseksi tai hankintahinnalla eli ryöstämällä suomalaisilta mökin omistajilta.Metsät kelpaa kanssa. miljoonapotteja löytyy tuhansittain.
Helsingissä kalliit kerrostalot ja muut asunnot joko pommittamalla paskaksi tai sitten ryöstetään venäläisille, siellä köyhiä putinisteja riittää.
- Anonyymi
Ensin itse rikotaan rauha pitkäaikaisen ystävän kanssa.
Liittoudutaan näiden vihollisten kanssa.
Sitten ryhdytään kalliiseen "puolustukseen" = aseiden hankintaa jenkkisotilaille, heidän Venäjän vastaista hyökkäyssotaansa varten ja sitä tukien. Itse suomalaisista viis.
Juuri Häkkänen itse on ollut allekirjoittamassa kallita sopimuksia (vuoden 2024 alulla), myynyt Suomen USA:lle, yhdessä Valtosen kanssa.
Elämme nyt USA:n (Peto) taloudellisesti omistamalla sota-alueella (rintama). Suomi on myyty, eivätkä jenkit maatamme muuhun tarvitse kuin sota-alustaksi. Samoin jenkit tekivät 2014 Ukrainalle, joka tästä luottamuksesta ja "ystävyydestä" johtuen onkin jo täysin paskana.
Olisi edes Itä-Suomen pelastus, jos Ryssä ottaisi sen. Muu, Keski-Suomi on Ruotsin puolustus- / tulilinjaa.
Meidän, pääkaupunkiseutulaisten, tulee käymään huonosti. Saamme ydin-, ym:t pommit jälleen niskaamme.- Anonyymi
näen se esikuvallisesti homotukijoille rangaistus esimakuna helvetistä tulipa ydinpommi Helsinkiin, jossa YLE on vuosikausia lähetänyt kansalle homopropagandansa nin että ilmeisesti jollakin kanavalla on homopariskunta etsimässä myytävää asuntoa.
- Anonyymi
Putinin sänkykaveri peskov pitää viiksiä kuin homo miehet yleensä
- Anonyymi
55-vuotta tuota on hoettu. Kuka kulloinkin. On piirretty karttoja. Nyt olet sinä hokemassa. Kirjoita tasapuolisuuden nimissä mikä on Googin loppu. Hes. 39. Se on sentään raamatussa. On kovin yksipuolista kirjoittelusi.
- Anonyymi
Goog on Turkki. Tarkalleen Goog sijaitsee Bulgariassa, lähellä Turkin rajaa. Niin kauan kuin te levitätte poliittista valhettanne siitä mikä Goog on, te samalla syyllistytte kansanmurhaan, tapatatte ihmisiä, jotka eksytettyinä eivät osanneet katsoa oikeaa asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Goog on Turkki. Tarkalleen Goog sijaitsee Bulgariassa, lähellä Turkin rajaa. Niin kauan kuin te levitätte poliittista valhettanne siitä mikä Goog on, te samalla syyllistytte kansanmurhaan, tapatatte ihmisiä, jotka eksytettyinä eivät osanneet katsoa oikeaa asiaa.
Esim. Hes. 39: 2. Pohjan meriltä. Planeetta , maa oli luotu paljon ennen Hesekielin aikaa. Hesekielin aikana Suomi oli vain metsää ja järviä. Mutta Suomi tai miten sitä silloin kutsuttiin oli olemassa. Pohjan perillä om vain yksi maa. Turkin jälkeen Israelista pohjoiseen on monia maita. Mitäpä kertoo sana Mesek. Lähellä jotain kaupunkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. Hes. 39: 2. Pohjan meriltä. Planeetta , maa oli luotu paljon ennen Hesekielin aikaa. Hesekielin aikana Suomi oli vain metsää ja järviä. Mutta Suomi tai miten sitä silloin kutsuttiin oli olemassa. Pohjan perillä om vain yksi maa. Turkin jälkeen Israelista pohjoiseen on monia maita. Mitäpä kertoo sana Mesek. Lähellä jotain kaupunkia.
Mesek on kaakkois-Bulgariassa, lähellä Turkin rajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mesek on kaakkois-Bulgariassa, lähellä Turkin rajaa.
Goog on siis aikoinaan ollut jokin turkkilaisten laajasti hallitsema valtakunta, ulottuen nyky Bulgarian alueille, pääpaikkanaan tuo nyky-Bulgariassa sijaitseva kaupunki.
On vähän vaikea uskoa bulgaarien hyökkäävän Israeliin, mutta turkkilaisista, esim. Iranin tuella voi hyvin sen uskoa.
Pohjoinen meri, sen ajan israelilaisten näkökulmasta on kaiketi ollut Välimeri, ehkä myös Mustameri. Suomenlahtea siellä tuskin tunnettiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Goog on siis aikoinaan ollut jokin turkkilaisten laajasti hallitsema valtakunta, ulottuen nyky Bulgarian alueille, pääpaikkanaan tuo nyky-Bulgariassa sijaitseva kaupunki.
On vähän vaikea uskoa bulgaarien hyökkäävän Israeliin, mutta turkkilaisista, esim. Iranin tuella voi hyvin sen uskoa.
Pohjoinen meri, sen ajan israelilaisten näkökulmasta on kaiketi ollut Välimeri, ehkä myös Mustameri. Suomenlahtea siellä tuskin tunnettiin.Noi mellerit ja muut harhajohtajat luottavat siihen, etteivät kuulijansa edes vaivaudu esim. itse avaamaan Google-karttaa ja laittamaan hakusanoja.
- Anonyymi
No, tosin en itse usko näitä hysteerisiä ja aina toistaiseksi valheiksi osottautuneita väittämiä "Venäjän hyökkäyksestä Suomeen", niin sanoisin, että tässä asiassa "pallo" on ollut Suomella, joka itse on tehnyt kaikkensa sen eteen, että Venäjä, vastoin alkuperäisiä aikeitaan, kokisi kenties tarpeelliseksi nk. hyökätä tänne.
Ruotsalainen psykopaatti ja satanisti, seksuaalipervo Stubb kaiken aikaa, täysin Suomen ja suomalaisten omasta edusta piittaamatta toimii siten, että Venäjän käsitys uudesta Suomen kautta tulevasta sotilaallisesta uhasta, vain vahvistuisi. Stubbhan toimii kaikessa saattaakseen Suomen takaisin Ruotsin alaisuuteen, jolloin Ruotsi voisi kipata aina uudet ongelmansa meidän niskaamme, kuten se on toiminut ja 800 vuotta maillamme, jonne se ei kuulu.
No, entä sitten? Jos noin tapahtuisi, että Venäjä todella hyökkäisi, miten kukin itse olemme varautuneet tähän? Jokaisen kuuluu huolehtia ensisijaisesti itse itsestään, ei ryhtyä muille lisätaakaksi, sillä se ei välttämättä ole muiden tehtävä vaan sinun ja minun oma.
Sen sijaan että parutte ja syyllistätte Venäjää, mitä olette ITSE tehneet huolehtiaksenne itsestänne, ehkä jopa Suomestakin ja omasta kansastamme?
Minulla on vesiämpäreitä ja pulloja huoneen nurkassa. Kylppärissä ämpärissä pesu- ja vessavettä.Paketti maitojauhetta (kallista). Jonkinlaista ryyni- ja makaroonivarastoa ensihätään, hiukan jauhoja. Eiköhän noilla hetken aikaa hengissä pysy.
On jo monta kuukautta ollut huoneen nurkkaan, reppuun pakattuna "kalleimmat aarteeni" = Raamattu ja muutamat valokuvat, ym. Viime hetkellä laitan sinne jotain vaatetta, lääkkeet sekä jääkaappiin valmiiksi paketoitua evästä.
Oletteko itse millään tavoin laittautuneet ajoissa? Kun hälytyssireeni alkaa huutaa, ei siinä paniikissa aleta pohdiskelemaan että mitähän sitä pitäs ottaa mukaan, jos vaikka koti pommitetaan....? Kauppojen kaikki ämpärivarastot tyhjenevät muutamassa minuutissa, ei niitä lisää tule, vaikka kuinka jonottaisi...- Anonyymi
Otatko jääkaspin mukaan ja mihin menet, pihalle tietty .
- Anonyymi
Mikä motiivi ja kyky Venäjällä olisi sotia 32 maan kanssa?
- Anonyymi
Ensin ladoihin turvavyöt !
Onko tämäkin "pian" tapahtuva hyökkäys vähän sama asia kuin se, että Jeesus on ollut tekemässä pikaista paluuta jo lähes kaksi tuhatta vuotta? Jos et uskalla kertoa jotain selkeää takarajaa ennustuksellesi, sillä ei ole mitään arvoa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713164
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262550Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542426- 1462301
- 671966
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2721816- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361289Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235