Lulu Ranne uhoaa epätoivoisesti

Anonyymi-ap

Persut ovat epätoivossaan tarttumassa joka ikiseen oljenkorteen niinkuin hukkuvat. Ja hukkumassahan persujen kannatus onkin.
Nyt Lulu Ranne käyttää vähäisen uskottavuutensa ja kyvykkyytensä uhoamalla lisäleikkauksia YLElle, joka on persujen mielestä vihollinen numero yksi. Persujen töppäilyistä kun ei saisi mitään puhua, kirjoittaa tai kommentoida.
Itse aiheutetut typeryydet ovat persuilla ns geeneissä, eikä niistä voi syyttää ketään muita.

15

301

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lulu Ranne kuuluu sarjaan luulee …luulee ja vielä enemmän luuuleeee…..mitään ei kylläkään osaa eikä tiedä.
      Ministeri, jolla ei ole mitään merkitystä. Täysi turhake !

• Anonyymi

!

PerusSuomalainen Lulu Ranne - Paras LiikenneMinisteri Kautta Aikain - !

_____________ Olen Suomalainen - Olen PerusSuomalainen - ! ______________

______________________ KYLLÄ - PERUS - ON - PARAS - ! _____________________

!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

!

PerusSuomalainen Lulu Ranne - Paras LiikenneMinisteri Kautta Aikain - !

_____________ Olen Suomalainen - Olen PerusSuomalainen - ! ______________

______________________ KYLLÄ - PERUS - ON - PARAS - ! _____________________

!

Täytyy todeta, että 2000-luvun liikenneministereistä, Ranne on ollut pätevä ja toimessaan aikaan saava, ei ministerin työstä moitittavaa sanottavaa .

• Anonyymi

Niitä ministereitä, joita on pakko sietää.

• Anonyymi

Ei sitten mikään pakko aukoo päätään toistuvasti eikä edes tajua miten tyhmältä kuulostaa.

Joka kerta kun perusjuntti mokaa tai dokaa uhataan mediaa leikkauksilla.

Ei pysy korkki eikä leipäläpi kiinni.

Yritysjohtajat kääntäneet selkänsä puolueelle.

Myös Soini kyllästyi kaudellaan siihen.

Sanoi nykyedustajia seteliselkärankaisiksi joilla moraalinen skolioosi.

• Anonyymi

Heh, heh... Länsimaisessa oikeusvaltiossa sitä kutsutaan demokratiaksi kun asioista päätetään yhdessä, no tiedän että vasuilla on demokratiasta ihan oma käsitys!

- "Puolueet pääsivät syksyllä yhteisymmärrykseen Ylen rahoituksen jäädyttämisestä".
      - "Sanotaan, että ne (leikkaukset) eivät jää tähän. Eli nyt kaikki eduskuntaryhmät pääsivät parlamentaariseen yhteisymmärrykseen siitä, että avoimuutta pitää lisätä ja jonkun verran leikata".
      - "Eduskunta päättää Ylen rahoituksesta, kaikki puolueet yhdessä".

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010966638.html

• Anonyymi

Et sitten seuraa aikaasi.

Kaikki puolueet irtisanoutui Pulululun puheista.

Joka ikinen!

Edes Purra ei ole pukahtanut mitään.

Alkaa Riitan palli heilua Petterin pinna katkeamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka ikinen!

Edelleen - Heh, heh.... Ai että ensin sovitaan ja sitten hetken kuluttua irtisanoudutaan omista päätöksistä!

No nyt mä alan ymmärtää miks oppositio tekee välikysymuyksiä asioista jotka se on itse viime kaudella päättänyt - Heh, heh...

Täysin selkärangatonta pupulismia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka ikinen!

"Alkaa Riitan palli heilua Petterin pinna katkeamassa." - Kenestä Riitasta sä puhut?

• Anonyymi

Onko Yle kritiikin yläpuolella oleva pyhä lehmä, jota paapotaan? Varmasti Ylen toiminnassa ja rahankäytössä on parantamisen varaa.

• Anonyymi

Ranne on onneton persu ministeri kuten kaikki muutkin Persut

• Anonyymi

Hyvin sanottu - Varsinkin noi sun faktoihin liittyvät perustelut ovat vakuuttavia!

• Anonyymi

Huoltovarmuus on yleensä aina esillä...paitsi kun puhutaan YLE:sta. Koko kriisiajan joukkoviestintä ja sen valmiuden ylläpito on YLE:n vastuulla ja varassa. Kaupallisten toimijoiden homma päättyy kriiseissä lyhyeen. Ranne vähät välittää huoltovarmuudesta. Ja YLE:sta. Kummelikielellä "hyvä Lulu!".

• Anonyymi

YLEN rahoituksesta leikkaaminen aivan oikein , pitäisi varmaan toimintaa tehostaa.
      Samassa ohjelmassa toimittaja kysyi onko nykyisillä leikkauksilla syytä nuorten
      tekemisiin pahoinpitelyihin , leikkaukset on vasta astuneet voimaan , eiköhän
      nuorten tekemät pahoinpitelyt ole kasvaneet monen edellisen hallituksen aikana
      Tässä kysymyksessä paljastui toimittajan poliittinen kanta , kysymys oli kuin opposition esittämä.

• Anonyymi

Pitkällä hepillä vois kutitella Lulua..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      29
      3780
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2569
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2498
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2275
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      20
      1869
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1719
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      300
      1460
    9. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1457
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1398
    Aihe