Meidät erottaa aika.
Mikä teidät erottaa tällä hetkellä?
31
653
Vastaukset
- Anonyymi
Toisen vaimo 😭
- Anonyymi
Ex!
- Anonyymi
Fyysinen välimatka ja muutana valtionraja.
- Anonyymi
Ai siellä lämmössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai siellä lämmössä.
Ei siellä nyt mitenkään erityisen lämmintä tähän aikaan vuodesta ole. Aikalailla samanlainen lämpötila kuin täälläkin, muutama aste plussaa
- Anonyymi
Kiinnostuksen tai minkä lie lopahtaminen. Ei tässä nyt kuitenkaan missään deluusiossa elellä kun irl on kuitenkin mitä on ja estotkin vissiin ihan syystä 🤭
- Anonyymi
Minun velliperseys suurimmalta osin..
- Anonyymi
Hänen vaimonsa.
- Anonyymi
Ex!
- Anonyymi
juhaaaaa !!!!! 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ex!
Ei ole ex. Miehellä sormus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juhaaaaa !!!!! 🤣🤣🤣🤣
Samaa mäkin rakastan😍♥️
- Anonyymi
Nainen odottaa vielä tarjoustani. Markkinat / kilpailu on kovaa. Saa vielä hetken odotella tarjoustani. Vielä saan laadukkaampaa daamia halvemmalla.
- Anonyymi
Jumaleissön sun kanssa mies 😂😂
- Anonyymi
varatut
- Anonyymi
Eipä tuota tarvinne kertoa kun muut näyttävät tietävän paremmin.
- Anonyymi
Kerro ❤️
- Anonyymi
Raja-aita
- AnonyymiUUSI
Käytävä
- AnonyymiUUSI
Välimatka muun muassa, lukuisat kilometrit. En pääse öljyämään hänen ylävartaloaan ja povea ja sen jälkeen harrastamaan intohimoisia hetkiä. Mutta kunhan se tapahtuu, saadaan molemmat iso palkinto odottelusta!
- AnonyymiUUSI
Ai haluat öljytä 😘
- AnonyymiUUSI
Halaus ja kuiskaus korvaan.
- AnonyymiUUSI
Erilaiset odotukset suhdetta kohtaan.
- AnonyymiUUSI
En ole ihan varma. Minusta tuntuu että hän kovasti halusi ja yritti olla mielikseni monissa asioissa, tulevaisuuden suunnitelmissa ym. Ja kovasti oli luottavainenkin sen suhteen, mutta minulla iski pakokauhu ja aloin sekoilemaan, mikä sitten olikin se naula siihen tarinaan.
- AnonyymiUUSI
Olisin halunnut vaikka mitä; lasta, yhteenmuuttoa ym., mutta hän ei halunnut eikä uskaltanut sanoa sitä. Nyt on vettä virrannut niin paljon joessa, että on myöhästä. Hänellä on ihan muut kuviot. Mutta ainahan sitä miettii, mitä toiselle kuuluu.
- AnonyymiUUSI
Varmaan se että olen hänelle vieras eikä hän voi siksi välittää minusta. Mieheltä erikoiselta.
- AnonyymiUUSI
Miehen perhe minkä pimitti.
- AnonyymiUUSI
Eikös se pääkaupunkiseutu ole edelleen kotonasulku aluetta? Ei sinne/sieltä voi mitenkään päästä pois, poliisit käännyttävät rajalla.
- AnonyymiUUSI
Varmaan ainakin ikäero, vaikka itse olen sen jo mielessäni käsitellyt ja hyväksynyt. Kuulisin sen mieluiten häneltä suoraan.
- AnonyymiUUSI
Paljon teillä on ikäeroa? Oletko kumpaa sukupuolta?
- AnonyymiUUSI
Aika teki tehtävänsä ja se kaikki mitä niinä vuosina tapahtui, oli elämäni rankin ja pahin kokemus!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594743
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183326- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882