Mun luokka ja mitä mä teen kun ei ole kavereita enään

Anonyymi-ap

mun luokal o kaks sellast tyttöö sillee sitte mun ex paras kaveri kenet puhu mul joskus jotai huonoo niist tyylii ja sit alko yhtäkkii vaa seuraa niit kahta tyttöö kaikkialle koulus ja sit alko frendaa niit ja vaa iggaa mua ja tollee se vaa niiku heitti pois koko meijä pitkän frendisuhteen ja kaiken ihan niinku se ei ois meinannu sille mitää ja niiku et en ois yhtää tärkee sille ja tollee vaan kosk meni ettii uusii frendei en mä tajuu kuka tekis tollee enkä oo tehny sille mitää, vaa ain ollu siin ku se tarvii mua ja kaikkee sit se vaa heittää mut sivuu tollee ja nyt se vaa on niide kaa kaikkial koulus eikä puhu mulle yhtää. Ja en etsi enään luokalta uusii kavereita ku en haluu olla niiden kaa ku ne on jo kaveriryhmiä ja tollee nii jään aina yksi luokaski istun yksin koko ajan. ja liikka tunnit on ihan hirveitä enkä tiiä mitä teen oon jo ysi luokan puoli vaihees nii enää alle puol vuot enää jäljel mut en tiiä jaksanko siihen asti enään. Kiitos jos jaksat lukee tai vastata!

0

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
        Ikävä
        94
        7653
      2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
        Ikävä
        37
        4057
      3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
        Ikävä
        47
        3596
      4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
        Kotimaiset julkkisjuorut
        243
        3054
      5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
        Ikävä
        40
        2722
      6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
        Ikävä
        45
        2572
      7. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
        Puolanka
        21
        2544
      8. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
        Suhteet
        134
        2504
      9. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
        Ikävä
        29
        2439
      10. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
        Ähtäri
        29
        2418
      Aihe