ne ei välitä hevon vittuakaan jos jotain sattuu taloyhtiö on korvausvelvollinen huallon duunarit ei kans ole mitään ruudinkeksjöitä
puhutaan jalkakäytävien liukkauksista huoaltöyhtiöiden jalkakäytävät pitäis hoitaa
Anonyymi-ap
9
325
Vastaukset
- Anonyymi
olen samaa mieltä
- Anonyymi
olen samaa mieltä
- Anonyymi
olen samaa mieltä
- Anonyymi
Huoltoyhtiöt ovat vastuussa talonyhtiöiden jalkakäytävistä.
- Anonyymi
Väärin. Kaupunki hoitaa jalkakäytävät ja huoltoyhtiö talojen pihat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Kaupunki hoitaa jalkakäytävät ja huoltoyhtiö talojen pihat.
Raision kaupunki ei hoida mitään muuta kuin palkkoja herrojen ahteriin.
- Anonyymi
Suomi on Sosialidemokratia
- Anonyymi
Ihan nössöö porukkaa koko Raisio täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan nössöö porukkaa koko Raisio täynnä.
Ruikuttajien ja juoppojen kylä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6845- 84839