Ihana kun jaksat mulle kirjoittaa ❤️💋
Olet kulta
14
853
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tähän väsyy
- AnonyymiUUSI
En ihmettele 😀
- AnonyymiUUSI
Et ole uniikki. Kaltaisiasi on paljon eli älä omi.
- AnonyymiUUSI
No mutta, älä pilaa toisten pientä iloa, mitä saavat tuosta luulosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, älä pilaa toisten pientä iloa, mitä saavat tuosta luulosta.
No mutta jaa, ehkä ap tarkoitti että hänelle kirjoitetaan kirjeitä sydänsinetillä, ja halusi tätä kautta tulla ilmaisemaan ja kertomaan koko maailmalle, miten ihanalta sellainen tuntuu.
No mutta jaa, jostain syystä ajattelee, että tätä kautta hän saa vastavuoroisesti yhteyden? Ei kait nyt kuitenkaan ajattele, että täällä olisi hänelle laitettu sydänsinetillä rakkauskirjeitä ja omahyväisesti omii kaikenlaista, no mutta jaa, tiedä häntä? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mutta jaa, ehkä ap tarkoitti että hänelle kirjoitetaan kirjeitä sydänsinetillä, ja halusi tätä kautta tulla ilmaisemaan ja kertomaan koko maailmalle, miten ihanalta sellainen tuntuu.
No mutta jaa, jostain syystä ajattelee, että tätä kautta hän saa vastavuoroisesti yhteyden? Ei kait nyt kuitenkaan ajattele, että täällä olisi hänelle laitettu sydänsinetillä rakkauskirjeitä ja omahyväisesti omii kaikenlaista, no mutta jaa, tiedä häntä?No mutta jaa, ehkä ajattelee, että täältä hänen toivomansa vastaanottaja jollain mystisellä tavalla tietäisi tämän kiitos viestin olevan juuri häneltä? Että kun hän voimakkaasti tuo itsensä tuolla tavalla esille, niin tottahan toki se on selvää kuka tuo ap on?
Eikö niin?
- AnonyymiUUSI
Olen kyllä.
- AnonyymiUUSI
Kiitos rakas niin sinäkin olet ihana. ❤️
- AnonyymiUUSI
Äiti kirjoittelee ätmille
- AnonyymiUUSI
joku treffipalsyajurttu: olryko tyttö
- ehkä olen tyttö olen myöskin mummo ja täti. - AnonyymiUUSI
Kiitos
- AnonyymiUUSI
Joo
- AnonyymiUUSI
Niin syvä tunneyhteys meillä on ettei siitä haluaisi päästää mitenkään irti
- AnonyymiUUSI
Pakkohan se, että pidät mut mielessä 😘
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 563456
- 423167
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1642592Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212530- 232478
- 402401
- 412285
- 872199
- 281991
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä191926