Miettikää tosi tarkkaan kenet pyydätte kaasoksi ja bestmäniksi. Kun itseäni pyydettiin bestmäniksi, ei siinä ollut käytännössä mitään kieltäytymisen mahdollisuutta. Onneksi sulhanen oli todella läheinen ja olin otettu moisesta kunniasta, vaikka polttarit ressaannuttivatkin aika pahasti.
Kannattaa ehdottomasti kysyessä antaa takaportista karkausmahdollisuus, ettei näitä surullisia tarinoita tulisi, joissa kaasot ja bestmänit jättää hommat tekemättä, tai muuten käyttäytyvät ei hääparin toivomalla tavalla.
Noihin hommiin saa uppoamaan aikaa ja rahaa tosi paljon ja puheet sun muut seremoniamestarin tehtävät saattavat tuntua joistakin ylitsepääsemättömän vaikeilta, joten tarkkuutta kiitos.
Olkaa varovaisia
bestmän 05
2
1345
Vastaukset
- kaksinkertainen ex-bestmän
Minä olen ollut kahdesti bestmanina, ja molemmilla kerroilla sanoin heti kättelyssä, että polttareita en järjestä. Kaikki olivat tyytyväisiä,kun peli oli heti selvä, eikä oletettu mitään.
- Eijamari
Mieheni kieltäytyi bestmanin tehtävistä, kun itsellä oli vastasyntyneet kaksoset ja hääparilla oli todella korkealentoisia odotuksia työmäärästä, jonka bestman tekisi häiden eteen. Kannattaa etukäteen tosiaan selvittää mitä kukakin bestmanilta/ kaasolta odottaa, että ei mene välit turhaan erilaisten odotusten takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895