Eikö yhtään nolota ja hävetä tulla ruinaamaan WC ovea auki kun kassassa on jonoksi asti ihmisiä? Menkää koteihinne kuluttamaan vettä ja vessapaperia. Aina samat kasvot ovat sinne toilettiin pyrkimässä.
S-market WC
9
316
Vastaukset
- Anonyymi
Harvinaisen tyhmä aloittaja. Kyllä persuakin paskattaa.
- Anonyymi
Mäne kustolopaks oven pieleen jos tuo sinnuu harmittaa ,suap olla vessanavvain kassalla.
- Anonyymi
Aika noloa on kyllä lähteä ruokakauppaan ajatuksella, että käyn samalla vessassa. Hyvä että se on lukittuna, karsii nostaa varmasti monilla kynnystä mennä kassalle ruinaamaan WC oven aukaisua. Eikö kannattaisi käydä kotonaan vessassa ennen kuin lähtee ihmisten ilmoille ruokakauppaan? Niin kuin sanoin, noloa on 😄
- Anonyymi
Osalla asiakkaista taitaa paskakiekko pyöriä housussa hajusta päätellen..
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Kumpa kaupassa olis lihatiski vuoronumerojärjestelmällä. Vessan avaimen ois sit pyytää sieltä omalla vuorollaan. Ei tarviis häiritä kassajonoa. On kuitenki suotavaa kaupan jatkuvuuden kannalta että pientä jonoa olis.
- Anonyymi
Isotpa on murheet.
- Anonyymi
Kerran oli oikeasti noloa kun olin tehnyt suunnilleen puolet ostoksista kun alkoi vatsassa mörisemään ja vääntämään. Tein kuitenkin ostokset loppuun ja kiireellä suuntasin kassalle. Jonoa toki hieman oli ja siinä sitten jouduin aivastamaan. Varmasti voitte jo arvata kuinka siinä kävi, no savethan siinä housuun samalla tuli ja hajun kanssa. Kylläpä hävetti maksaa ostokset painavat savet farkuissa ja naama helotti punaisena. EN pyytänyt mitään vessan avainta vaan suuntasin suoraan autolleni ja kotiin. Kyllä oli tyttökaveri ihmeissään, kun viskasin ruokakassin eteisen lattialle ja juoksin itse kylppäriin pesulle.
- Anonyymi
Parempi mennä vessaan, kuin olla paskat housuissa kaupassa. Koskaan ei voi tietää milloin hätä yllättää. Monissa paikoissa WC aukeaa S-kortilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578807Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123469Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262660Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802040Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050