Yritin katsoa löytyisikö Suomesta myynnissä swift sporttia mutta ei ainuttakaan myynnissä (vasen ohjaus),kylläpä ovat harvinaisia vai eikö ihmiset vaan halua niitä myydä.
Paljonkohan niitä on Suomessa aikoinaan myyty?
Swift sport
5
293
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan niitä myyty enempää kuin autokauppojen malliautojen verran, eikä niitä varmaan ole ollut esilläkään kuin muutamassa Suzuki liikkeessä.
- Anonyymi
Kyllä niitä 2012-2016 sportteja on ollut jonkunverran myynnissä mut nyt kun itse haluaisi niin ei löydy.
Tuota uudempaa ei taida montaa suomessa olla,niitä kun ei silloin virallisesti edes myyty kuin tilauksesta.Muistan että 2 oli 2019 mallia esittely autona,keltainen Porvoossa ja sininen oisko ollut kotkassa.Toki ruotsissa oisi jokunen tarjolla.
- Anonyymi
Ihmiset ostaa suomessa yleensä vain niitä hinnat alkaen perusmalleja. Sama koskee muitakin merkkejä. Vaikea löytää jotain sportti ym scout erikoismallia käytettynä.
- Anonyymi
katso juuson auto
sieltä saat 4- vedon alle 6 tonnia
melkein ralli - auto
1- om
107 hv- Anonyymi
En nyt tiedä miten subaru liittyy swiftiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76868Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99812Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684