Onko joku muukin huomannut että kelan edessä oleva stalkkaava pappa on hävinnyt. Ahkerasti kesällä istui kelan edessä päivittäin ovi auki rönöttäen, parhaina päivinä saattoi bongata jopa 3 kertaa eri aikoina. Milloinkohan aloittaa uudelleen saman harrastuksen vai aloittaako ollenkaan.
Minne kyyläpappa on hävinnyt kelan edestä
56
2284
Vastaukset
- Anonyymi
Se on lomalla nyt on valkea Golf..
- Anonyymi
Kyllä valkea colf kyylää edelleen palakaupan edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä valkea colf kyylää edelleen palakaupan edessä.
Voi sinua kyylä raukkaa! Miksi kyyläät ja tänne uutisoit ?
- Anonyymi
Kyllä on sinulla kyylällä hyvin tietoa onko lomalla vai töissä. helppo arvata kuka näitä kirjoittelee ja selville saa ottamalla yhteys suomi24 käyttäjätukeen,
- Anonyymi
Onko kellään tietoa kuinka monta vuotta kyseinen kyylä on tätä harrastellut? Itse havahduin vasta viime keväänä. Huomaamatta ei voi jäädä kun pää kääntyy kuin pöllöllä.
- Anonyymi
Yli kolekymmentä vuotta golffiukko on kyylännyt 365 päivää vuodessa oli joulu tahi juhannus. Perukasta kulkee kilsioja tulee niin että auto vaihtuu aika tiheään
- Anonyymi
Kyllä taidat olla itse pöllö pahemmasta päästä. Käätelehän vaan omaa päätäsi pöllö
- Anonyymi
pöllö olet itse !!! mene itseesi pöllö
- Anonyymi
Nuiko huolettaa sinua pöllö joka tuollasia kirjoitat. Sinun pääsi on kuin pöllöllä
- Anonyymi
Montako vuotta olet itse kyylännyt kun nuin huolettaa ja itsekki kyyläät aina parkissa. Olet aikamoinen pöllö ilkeetkin
- Anonyymi
Oot sää ollu aika usein bongailemassa ihmisiä, ettei menis kyttäyksen puolelle.
- Anonyymi
ei voi olla huomaamatta kun joka päivä töihin kulkee sitä kautta, että ei tarvitse itse paljoa kyyläillä muita kun ei se oikein kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei voi olla huomaamatta kun joka päivä töihin kulkee sitä kautta, että ei tarvitse itse paljoa kyyläillä muita kun ei se oikein kiinnosta.
Van ka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäväkö sulla on kun näin huolissasi yleisellä palstalla kaipailet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on muitakin reittejä ajella töihin ettei tarvii kyylätä ketä missäkin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajele eri tietä jos noin sinua raukkaa askarruttaa ja tuosta ilkeet tänne itkeä...
- Anonyymi
Taitaa näitä pöllöjä 🦉🦉 olla sitten ainakin 2.
- Anonyymi
Kyylät on senvuoksi. että kepulien sisäinen juorurinki saa uutta purtavaa.
- Anonyymi
Tuntuupa olevan näitä kyyläjiä enemmänkin.
- Anonyymi
Ainahan Kuhmossa on kyylätty muita ja kaikkea. Muutin pois niin uudella työpaikalla jouduin puhutteluun muiden tuijottamisesta, sain anteeksi kun kerroin olevan kuhmolainen tapa. " En pahalla vaan uteliasuuttani"
- Anonyymi
Kun sanoo olevan kuhmosta kotoisin niin saa ymmärryksen kaikkeen!
- Anonyymi
Tosiaan, minäkin katselen uteliaisuuttani, en ilkeyttäni. Eipä se ole keneltäkään pois jos vähän verhon raosta kurkistelee. Tai vähän vilkaisee mitä toisella on ostoskorissa kaupassa tai mitä lääkkeitä joku ostaa apteekista.
- Anonyymi
Minä morjestan aina kun näen tuon miehen..
- Anonyymi
Mukava pappa ja hyvä että pääsee liikkumaan ja aikaa kuluttamaan eläkepäivinä
- Anonyymi
Joo meillä kanssa asuu ukon käppänä, joka kyttää säleverhojen takaa.Onhan se elämää tuokin.
- Anonyymi
Katson myös säleverhojen välistä. Yleensä sääoloja kyylään. Harmi jos joku sattuu tarkkailee ikkunaani ja luulee vielä että kyylään katsojaan. Olen pahoillani tavoistani.Naisille puhuessa katson yleensä rintoja enkä silmiä. Minkä sitä itselleen voi.
- Anonyymi
Ihmiset saa katsoa mitä haluaa, se ei ole keneltäkään pois.
- Anonyymi
Jotkut naiset tykkäävät että miehet huomaa rinnat.
- Anonyymi
Pitäs keskuudesta valita aina vuoden kyylääjä.
- Anonyymi
Huomaa rinnat? Näistä paksu jalkasista! Iso mahaisista ei erota niitä.
- Anonyymi
Maha ei saa mennä rintojen edellä
- Anonyymi
Jos on hävinny, niin menny KELA lle töihin.
- Anonyymi
Suomi on onneksi vapaa maa, jossa saa istuksia autossa parkkipaikalla milloin lystää.Keneltä se on pois? Hyvä, että on pystynyt lähtemään ihmistenilmoille. Ja jos olet huomannut hänet on sinunkin pitänyt " kyylätä", että kuka se siinä on parkissa.Hänkin miettii, että mitä tuo ainaan tuosta kulkee ja tollottaa.
- Anonyymi
Onko siirtynyt Sotkamoon?
- Anonyymi
jossain vaiheessa aiemmin oli eri auto, nyt on valkoinen pikku golf
- Anonyymi
Kyylä mitä se sinulle kuuluu mill autolla itsekukin ajaa. Luuletko saavasi huomiota kyyläämisestä ja tänne niistä uutisoida
- Anonyymi
Samanlainen kyylä olet itsekki kun toisia kyyläät. Käyppäs peelin eessä enenkuin tuollasia juttuja päästelet, Kuuleppas kyylä jokainen tekee mitä haluaa ei sinun tarvii tuollasesta juttua nostaa. Kyllä olet raukkamainen kyylä kyttääjä,
- Anonyymi
Voi sinua kyylä raukkaa! Miksi kyyläät ja tänne uutisoit ?
- Anonyymi
Kyllä se typeryyttä kun ajaa paikallisen marketin eteen kyttäämään asiakkaita.
- Anonyymi
Juuri noin
- Anonyymi
Sinä se kyllä olet ja kuvittelet että toiset on kyyliä. Sinä olet tunnettu kyllä! Voisin vaikka nimesi laittaa
- Anonyymi
Ei kai sitä kenellekään haittaa ole..
- Anonyymi
On teillä näkyy puheenaihetta siellä Kuhmossa.
- Anonyymi
"katosta puuhun kissaa, kuin kaappi vanua keittiön"
- Anonyymi
Oisiko liittynyt korvanapeistaan kuuluisaan Kuhmon shellin parlamenttiin ?
- Anonyymi
Meillä on kans taloyhtiössä yksi säleverho kyttääjä..👺
- Anonyymi
Kyylään kyyliä. Entä jos niin yksinäisiä?
- Anonyymi
Rahat tuhlattu alkukuusta nyt paasto..🍺
- Anonyymi
Puolet kuhmolaisista kyyläpappoja
- Anonyymi
Ajaako pappa sillä pajerolla jossa erikoisempi maalaus?
- Anonyymi
Missän muussa Shellin-parlamentissa ei ole vanhoja kurttunaamaisia ukkoja joilla on korvanapit ?
- Anonyymi
Itse olet kurttunaama. Tämän kirjoituksesi tunnistivat Shellin parlamentissa. Toivottivat sinun sinne tulevan
- Anonyymi
Se on voinut kuolla sellaseen ongelmaan että se on menettänyt henkensä siihen sitä on moni kuollut ku on menettänyt henkensä
- Anonyymi
Pahimmat tuijottajat on kävelijät, pää kääntyy siihen malliin kun tietä männöö että meinaa niskoista kuulua naksahdus, ilmeisesti kuvitelma tunnen tuonkin, ai niin onko entinen petipano, ja silmämunat pyörähtää isoksi kuin petoeläimellä tuttu on vaikkei tuttu olekkaan....
- Anonyymi
Muualla korvanapit vanhalla miehellä kääntävät päitä. Eivät hymyile vaan suorastaan nauravat.
- Anonyymi
Vieäkö ne shellin parlamentissa korvanappipapat kokoontuu ?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873796
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m881732Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281462- 1651342
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231118Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921047- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk125994Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell164837