ei vieläkään saa ulkona kulkea rauhassa koiranulkoiluttajilta! En pidä koirista! Levittävät punkkeja! Auton rekkarissa numerot 225 toivat mieleen henkilön, jonka kanssa en halua koskaan olla missään tekemisissä! Viimeiset reilut viisi vuotta olen toivonut kaiken ns. näytelmän loppuvan. Ainoa asia mistä olisin voinut keskustella tietyn henkilön kanssa, olisi ollut se että olisin halunnut sanoa hänelle sen, että miksi hän ei sanonut mitään yli viisi vuotta sitten, koska silloin olisi ollut siihen useita mahdollisuuksia! Koska hän ei silloin sanonut, se sai aikaan sen etten pystynyt ahdistukseltani tekemään töitä kuin osan ajasta! Sellaista on mahdotonta antaa anteeksi, samoin kuin sitä että menetin jo aikaisemmin vakituisen työpaikan! Kaikkialla jankutettiin päivästä toiseen ja vuodesta niitä samoja, mitkä olivat jo tiedossa! Sellainen toiminta yhdessä yllättävien kohtaamisten kanssa uuvuttivat ja stressi ja ahdistus ovat olleet pysyvästi läsnä elämässäni jo aivan liian monen vuoden ajan! En pidä tietystä henkilöstä enää ja siksi minulla ei ole mitään muuta sanottavaa, kuin se että pysyy mahdollisimman kaukana minusta. Jos hän vielä kerrankin lähestyy minua, näytän hänelle keskisormea. Tunne henkisestä yhteydestä on loppunut kokonaan. Hänessä ei ole enää mitään sellaista, minkä takia haluaisin olla läsnä hänen elämässään edes kaverina!
Inhottavaa kun
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878