Aikas kiva.
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/nurmes/17534528
Halvalla lähtee tästä koti jollekin.
20
762
Vastaukset
- Anonyymi
Keskellä ei mitään.
- Anonyymi
No on kyllä
- Anonyymi
autopalm.fi
YSTÄVÄLLINEN JA PALVELEVA KOTIMAINEN YRITYS. Ammattitaidolla toimiva kotimainen yritys. Ostamme, myymme ja vaihdamme ajoneuvoja. Asiakkaan toiveesta myös ...kotikäynnit putsaten onnistuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
autopalm.fi
YSTÄVÄLLINEN JA PALVELEVA KOTIMAINEN YRITYS. Ammattitaidolla toimiva kotimainen yritys. Ostamme, myymme ja vaihdamme ajoneuvoja. Asiakkaan toiveesta myös ...kotikäynnit putsaten onnistuuOsta hyve auto
- Anonyymi
Mulla on vain 9 euroa 😖🥺
- Anonyymi
Voin lainata lopun 🌞
- Anonyymi
Halvalla kiinteistö valtimolla
Hiljainen myynti - huomisen kohteet jo tänään!
Tulossa myyntiin -merkinnällä olevat asuntoilmoitukset ovat hiljaisessa myynnissä olevia asuntoja. Seuraamalla näitä asuntoja saat tietää aina ensimmäisten joukossa, mitkä asunnot ovat tulossa myyntiin. Ota yhteys ilmoittajaan
1 €
300 m²
Keskuskatu 33, Haapakylä, Nurmes
3h+k, 2h+k, 3 liiketilaa- Anonyymi
Yritys pystyyn
- Anonyymi
Pienkerrostalo Pienkerrostalo sijoittajalle tai yrittäjälle
Myydään huutokaupassa:
https://huutokaupat.com/kohde/5125349/pienkerrostalo-sijoittajalle-tai-yrittajalle-valtimo
Tartu tilaisuuteen ja huuda omaksesi monipuolinen sijoituskohde Valtimolla!
Tämä kiinteistö tarjoaa vakaan vuokratuoton sekä erinomaiset mahdollisuudet kehittää ja kasvattaa sijoitustasi. Kohteessa on kaksi vuokrattua asuntoa ja kolme liiketilaa, joista kaksi vuokrattuina. Sijainti, monipuolisuus ja kehityspotentiaali tekevät tästä kohteesta ainutlaatuisen tilaisuuden.
Kohteen tiedot:
• Asunnot:
1. Yläkerran kolmio, tilavat 80 m²: Vuokra 495 €/kk, vuokrasopimus voimassa kesäkuuhun 2025
2. Yläkerran kaksio: Vuokra 342 €/kk, toistaiseksi voimassa oleva vuokrasopimus
• Liiketilat:
1. Parturikampaamo: Vuokra 360 €/kk, toistaiseksi voimassa oleva vuokrasopimus
2. Kirpputori: Vuokra 200 €/kk, toistaiseksi voimassa oleva vuokrasopimus
3. Tyhjä liiketila: Sopii monenlaiseen käyttöön, aiemmin jalkahoitola (toiminta päättyi 2023)
Vuokratulot yhteensä: noin 1400 €/kk.
Kiinteistön tiedot:
• Kiinteistö: Keskitalo 911-402-29-12
• Kiinteistön pinta-ala: 0,1425 ha (kiinteistörekisterin mukaan)
• Osoite: Keskuskatu 33, 75700 Valtimo
• Tontti: Asemakaavan mukainen tontti nro 6 korttelissa 39
Rakennus:
Kaupan kohteena oleva liike- ja asuinrakennus on remonttikuntoinen, mikä tarjoaa mahdollisuuden nostaa kiinteistön arvoa ja tuottoa.
Liittymät:
• Sähkö
• Vesi ja viemäri
• Kaukolämpö
Lisätietoja:
• Kohde myydään vapaana kiinnityksistä.
• Kauppaan sisältyy kiinteistön irtaimisto.
• Kohteesta ei ole kuvia kaikista tiloista, joten tutustuminen paikan päällä on suositeltavaa.
Miksi tämä kohde?
Tässä on loistava tilaisuus sijoittajalle, joka arvostaa kehityspotentiaalia ja vakaata vuokratuottoa. Tyhjät tilat voi remontoida ja vuokrata tai hyödyntää omassa liiketoiminnassa. Tämä on harvinainen mahdollisuus hankkia monipuolinen kiinteistökohde, jossa kaikki tärkeät liittymät ovat valmiina.
Älä anna tilaisuuden lipua ohi – huuda tästä omasi ja aloita sijoittajaurasi tai laajenna portfoliotasi!- Anonyymi
Aika tyhjältä näyttää
- Anonyymi
Myydään huutokaupassa:
https://huutokaupat.com/kohde/5125349/pienkerrostalo-sijoittajalle-tai-yrittajalle-valtimo
Vastikkeet
Hoitovastike
1 € / kk
Myyntihinta
1 €
Velaton hinta
1 €- Anonyymi
Oikotie
Timo
Friman
Kauppaa yritystä
Onko romani? - Anonyymi
Kaksi lensi yli käenpesän minä sekä hän,
jonka häkistänsä ulos pelasin.
Oli siivet vielä maassa, mutta näin sen elävän,
kun sen sivupeilin sulat selasin....
- Anonyymi
Saisiko pankista 1 euron luoton? On rahat tosi vähissä...
- Anonyymi
Siinäpä jollekkin oikein rahareikä,jonne viimeisetkin pennit valuu ylläpitoon…
- Anonyymi
Pitääpä ostaa poikkeen🤣
- Anonyymi
1,50 tarjottu
- Anonyymi
Kyseinen myyjä selvitystilassa kaupparekisterissä.
- Anonyymi
Kuka myyjä?
- Anonyymi
Ei väliä vaikka selvityksessä rikolliset viisaampia kuin viranomaiset
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755