Katsokaa nettiveneestä mitä käytetyistä Silver Foxeista pyydetään. Ei ihme ettei kauppa käy. Samat veneet näkyy siellä jopa vuoden takaa!
Käytettyjen Silver Fox hinnat
13
531
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ihmettelemistä siinä on? Jokainen pyytää mitä haluaa ja jokainen maksaa mitä haluaa.
Jos kauppa ei käy on johtopäätös, että myyjän ei ole pakko myydä.- Anonyymi
Niin, tai sitten se ettei ole pakko ostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tai sitten se ettei ole pakko ostaa
Logiikkaa tuokin. Myyjien hinnat liian korkeita syystä, että .....?
- Anonyymi
Laatuvene suht helppo myydä jos vielä hyvä 4 t moottori perässä ja niitä ei tarvii halvalla myydä jos ei ihan pakko.Mökkiläiset kalastajat ym tietää että laatuvene jolla oikeasti ajo ominaisuuksia ja pitää hintansa hyvin. Yritäppä myydä vanha iso matkavene,saat pahimmassa tapauksessa yrittää myyntiä vuosia ei edes yhtään kiinnostunutta katsojaa saati sit että saisit tarjouksen. Ei auta vaikka liki ilmaiseksi myisit tai antaisit ei ole kiinnostuneita. Ei ole juurikaan kädentaitoja ihmisillä enää ja isompi matkavene vaatii myös tietämystä tekniikasta ym.
- Anonyymi
Silver fox 2007 14000e
Silver fox 2008 14950e
Silver fox 2008 15900e
Jne.
Hyvältä näyttää. - Anonyymi
näiden silver veneiden kanssa täytyy olla tarkkana minkä ostaa .
- Anonyymi
Jassoo, mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Miksi? Onko jotain vikaa?
- Anonyymi
Täytyy olla tarkkana ettei laita kirjoittaessaan välilyönti pisteen ETEEN, se tulee nimittäin vasta pisteen tai pilkun JÄLKEEN!
- Anonyymi
Venemessuilla sanoivat, ettei niitä enää valmisteta Ähtärissä .varmaan joku malli löytyy vielä jos oikein ymmärrettiin asia
- Anonyymi
Silverin sivujen mukaan Ähtärissä valmistetaan alumiinipohjaisia Silver-veneitä. Täysin lasikuituisia Silver-veneitä valmistetaan Valkeakoskella. Rymättylässä valmistetaan saman yhtiön uppoamattomia Terhi-veneitä.
- Anonyymi
Venehessuilla sanoivat että välilyönti tulee vain pilkun tai pisteen jälkeen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silverin sivujen mukaan Ähtärissä valmistetaan alumiinipohjaisia Silver-veneitä. Täysin lasikuituisia Silver-veneitä valmistetaan Valkeakoskella. Rymättylässä valmistetaan saman yhtiön uppoamattomia Terhi-veneitä.
Kannattaakin olla tarkkana näiden mallien kanssa,siis mikä missäkin on valmistettu.laatuerot ovat huikeita,eikä suunta ole hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703