Persujen riveihin pääsyyn on CV edellytys että on tehty Immoset ,siis örveily kännissä kuten soturi Immonen lentokoneessa ja pikkujouluissa.
Onhan näitä Pyssy Vornanen, sahuri Hakkarainen. Epäilen myös 612 marssija Teemu Keskikaljaa, ulkoinen olemus hyvin erikoinen ettei vaan olisi...................ja kännissä
Janne Patjas kelpasi sittenkin perss ehdokkaaksi TAKKI KÄÄNTYI
27
1086
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa jollekin vaikeaa myöntää alkoholi- ongelma
- Anonyymi
Tää Kouvolan persu örveltää Saagassa, Vekaralla ja jopa jouluaattona.
- Anonyymi
Örveltäjät äänestävät Jannea ja se riittää jatkokaudelle.
- Anonyymi
Persujen kokonaispotti äänissä tulee jäämään pieneksi. Kiitos petettyjen lupausten.
- Anonyymi
Persut on pettänyt tosi pahasti,mutta tajuaako persufani sen ?
- Anonyymi
Janne ilakoi Trumpin valintaa. Oranssinaama lyö sellaiset tuontitullit Kymin paperille että jenkkeihin vienti hyytyy. Lisää lomautuksia ja vähemmän verotuloja Kouvolan kassaan. Janne on kouvolalaisten puolella, niinkuin itse tituleeraa....
- Anonyymi
Kun kerran alkoholi on ykkösasia niin voisi myös keskittyä vain siihen. Pois häiriköimästä valtuustosta!
- Anonyymi
Sekoilut muistetaan takaraivossa
- Anonyymi
ps puolue oli ratamo asisssa ainoa joka tuli kouvolaan isolla joukolla
harvinaista että itse vastuu ministerikin oli paikalla sekä muutama muu ministeri
teot puhuvat tässä asiassa
loppu tulos oli hyvä saimme pitää yö päivystyksen
nyt on 25 lisäpaikkaa ps puolueelle kouvolan valtuustossa- Anonyymi
Jep tuli Kouvolaan isolla joukolla lopettamaan Ratamon yöpäivystyksen. Koko yöpäivystyksen lopettaminen oli persujen päätös ja kokonaan heidän syytä!
- Anonyymi
Suninen ja Korpivaara vastustivat Ratamokeskusta
- Anonyymi
Näin ilmastonmuutos vaikuttaa Kouvolaan, Persubetoni sulaa ja Kouvola pelastuu.
- Anonyymi
Tietenkin kelpasi, kaikki kelpaa!
- Anonyymi
Uskomattoman säälittävää katella aikuisia ihmisiä anonyyminä puhuen paskaa toisesta. Tai siis puhukaa ihmeessä vaan mitä mieltä olette, mut vetäkää ne pallit tai munasarjat ees sen verran eelle että sanotte omilla nimillä nii saisitte ees jotain arvostusta XD. - Noah Patjas, ei anonyymi postaaja.
- Anonyymi
Eihän täällä kukaan mitään paskaa puhu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän täällä kukaan mitään paskaa puhu.
Äijä vastas sen verran nopee tälle puol-vuotta vanhalle postaukselle olevalle kommentille, et huomaa miten tärkee tää kyseinen aihe on. :D - Noah Patjas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äijä vastas sen verran nopee tälle puol-vuotta vanhalle postaukselle olevalle kommentille, et huomaa miten tärkee tää kyseinen aihe on. :D - Noah Patjas
Alkoholistin lapset tuntevat häpeää ja se on ihan normaalia
- Anonyymi
NoahPatjas kirjoitti:
Jätän teidät eläimet nyt rauhaan tänne likakaivoon. Tsemppiä! XD
Likakaivo seuraa sinua
- Anonyymi
NoahPatjas kirjoitti:
Kiitos,tsemppiä myös sinulle 😂
- Anonyymi
NoahPatjas kirjoitti:
Likakaivoon ? Puhutko ykkösestä vai mistä ?
- Anonyymi
Hame kangasta uhriutuvalle cuckholdille.
- Anonyymi
Muunsukupuolinen tuli palstalle😂😂😂😊
- Anonyymi
Tissiposki sivari.
- Anonyymi
Yllättävän kauan tämän juopon touhuja katsottiin läpi sormien. Ja sekoilu vaan kiihtyy....
- Anonyymi
Ja näin kääntyy takki ja takki kääntyy näin ja näin kääntyy takki ja takki kääntyy näin.
- Anonyymi
Miksi tämä on aina Kouvolan yössä häiriköimässä, änkeämässä vieraisiin pöytiin...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752