äitipuoli vilautteli

minäpä vaan

Niin... Tulipa mieleen kirjoittaa tänne, kun tv:stä tulee tänään itsensäpaljastelu dokumentti.

Elikkä nyt viime juhannuksena mä (23v poika) olin meidän mökillä käymässä, jossa oli myös mun isä ja äitipuoli, joka on todella hyvän muotoinen, kiinteä ja kaunis ja mukava 52 vuotias. Torstaina äitipuoli otti pihalla aurinkoa yläosattomissa, niinkuin monena muunakin kertana. (Vaikkakin meillä on vaan semmoinen siirtolapuutarha mökki, niin se on aika suojaisa paikka puskien ja muiden rehujen takia.) Siinä sitten kun pihalla käveleskelin ja vilkuilin tisuja, niin hänhän tietenkin huomas sen. Painelin siitä sitten mökkiin sisälle.

Perjantai aamuna istuin tuvassa ja luin lehtiä, kun äitipuoli tuli makuukamarista yöpaita päällä, (mökissä ei oo muuten muita huoneita), sano huomenta ja meni jääkaapille. Sitten se tuli siihen tuvan pienen pöydän eteen mua vastapäätä, söi leipää, levitti jalkansa ja siihen päälle sanomalehden, yllätys yllätys pimppi näkyi. Tais käydä taas niin että hän huomas kun mä sekunnin katoin sen jalkoväliä, niin sitten se alkoi raapimaan polveensa ja yöpaita nousi enemmän, kuten alkoi nousemaan myös mun housuissa. Täytyi lähtee siitä nolona ulos pieni pullotus housuissa.
Myöhemmin päivällä äitipuoli otti taas aurinkoo pihalla, tissit paljaana, mutta nyt se oli vetänyt kai tahallaan vaaleet pikkuhousut niin, että pimpin vako näkyi housujen läpi. En viitsiny mennä pihalle, vaan vilkuilin ikkunasta.

Lauantai aamuna heräsin jo silloin kun mun isä lähti aamuvuoroon, jota se teki muuten koko juhannuksen. Suunnittelin siinä sitten antavani äitipuolelle takaisin. OK, kuuntelin kun äitipuoli alkoi heräilemään ja koska nukuin tuvan sohvalla, niin ensimmäisenä makuukamarista tullessaan se näkee mut. Siirsin peiton pois päältä osittain, otin aamuseisokin boksereiden lahkeesta esille ja esitin nukkuvaa. Siinä sitten tuhisin nukkuvinani jäykkä kyrpä näytillä, kun äitipuoli käveli viereen ja veti peiton mun päälle niin, että se kädellä pyyhkäisi mun kullia, ilmeisesti se teki tahallaan niin. Sydän hakkas ihan pirusti. No olin siinä nukkuvinani kunnes se oli syönyt ja lähti pihalle.
Lauantaina illalla se ja mun isä meni siirtolapuutarhan keskuksen yhteiseen saunaan ja mä jäin mökkiin. No eiköhän se tuu jonkun ajan päästä hakemaan lisää saunakaljoja ehkäpä pienin pyyhe päällä mitä oon nähnyt. Istuinpa siinä sitten sopivasti jääkaappia vastapäätä, kun se suorin jaloin pyllisteli jääkaapin alhaalta jotain. Pyyhe oli noussut jo pyllyn päälle, pimppi ja pyllynreikä näkyi todella hyvin, kun se seisoi haara-asennossa pyllistellen mun edessä. No mä katoin siinä minuutin verran sen esitystä naama punaisena, kulli kovana shortseissa, kun se nousi siitä ja kysäisi vaan että jos aikoisin käydä myöhemmin saunassa. Sanoin vaan, että enpä taida, enkä edes yrittäny piilotella seisokkia joka tuli melkeen shortseista läpi. No se vaan vilkaisi mun pullotusta, virnisti jotenkin kivan tuhmasti ja lähti takas saunalle. Sunnuntai aamuna lähdinkin sitten jo pois.

Oon nyt muutaman päivän runkkaillu noilla muistoilla ja onhan se aika kiihoittavaa, kun äitipuoli on kuitenkin korkeessa asemassa oleva bisnesnainen, jonka ei ikinä uskoisi olevan semmoinen vilauttelija. Toivottavasti jatkaa samaa rataa.

16

50674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bulldog

      kirjoita ihmeessä lisää, ei taida jäädä pelkästään katseluun tää tarina...

      • minäpä vaan

        Joo, onhan tässä kaikenlaista tapahtunut. Vilauttelu ja kaikenlainen hulluttelu on jatkunu. Voi kertoo sen, että mun äitipuoli on jo eräässä tilanteessa antanu pusun mun seisokille, mutta ei sen rajumpaa.

        Kirjoittelen tarkemmat tapahtumat myöhemmin.


      • poitsu1993
        minäpä vaan kirjoitti:

        Joo, onhan tässä kaikenlaista tapahtunut. Vilauttelu ja kaikenlainen hulluttelu on jatkunu. Voi kertoo sen, että mun äitipuoli on jo eräässä tilanteessa antanu pusun mun seisokille, mutta ei sen rajumpaa.

        Kirjoittelen tarkemmat tapahtumat myöhemmin.

        olen itse 15vuotias ja minua kiihottaa minun isän nykyinen vaimo hän on 4 kymppinen haluaisin panna häntä mutta en uskalla sanoa ja katon aina hänen ihanaa peppua


      • minä17ww
        poitsu1993 kirjoitti:

        olen itse 15vuotias ja minua kiihottaa minun isän nykyinen vaimo hän on 4 kymppinen haluaisin panna häntä mutta en uskalla sanoa ja katon aina hänen ihanaa peppua

        haluan saada mun äitipuolelta minä olen 17v ja hän 44 auttakaa kiitos


      • Anonyymi
        poitsu1993 kirjoitti:

        olen itse 15vuotias ja minua kiihottaa minun isän nykyinen vaimo hän on 4 kymppinen haluaisin panna häntä mutta en uskalla sanoa ja katon aina hänen ihanaa peppua

        Kysy reippaasti vaan häneltä pillua


    • kyllä se siitä

      Ei muuta kuin hymyileviä katseita ja pikku kehuja siihen suuntaan niin huomaa että olet kiinnostunut. Jalkojen hierontaa tarjoat tai hartioiden hieronta... ;o)

    • nn

      muista sitten kertoa jos jtn muuta tapahtuu..

    • Himot hyrrää vaan

      Mun mutsi kulkee seksikkäissä alusvaatteissaan ihan estottomasti kotona. On alkanut mutsi näyttämään ihan erilaiselta kuin ennen. Usein vetelen iltaisin haaveillessani. Hän on yksinhuoltaja ja asun kahden hänen kanssaan, nyt kun sisareni muutti pois opiskelemaan.

      • lapsi on aina Lapsi

        Huomioithan että hän johon tunnet seksuaalista halua on Biologinen äitisi.Yritä löytäää itsellesi joku toinen kohde jonka kanssa voit leikkiä libidollasi.


    • Lahna se on kuitenk

      Etkö itse sitten ole komea kiinteä ja hyvän muotoinen kun joudut jo miehuutesi alkumetreillää tyytymään korvikkeisiin, saadaksesi vielä kypsymättömän viettisi kokemaan mielihyvää.Laske rima tasollesi niin kenties löydät ikäisesi seksikumppanin.

      • lahna se on kuitenk

        edellinenn kommentti oli tarkoitus osoittaa nimimerkille minäpä vaan


    • siskopuolta

      Munkin faija meni uusiin naimisiin kun oli noin 19v ja sen mukana tuli älyttömän hemaiseva 17v siskopuoli. Tunsin sen 15 vuotiaana kun isä alkoi seukkailemaan sen äidin kanssa. Äitikin on varsin kaunis tapaus.

      Meillä oli aina ihan hullua flirttiä, mutta pidimme näppimme toisistamme erossa kunnes joskus 25-vuotiaina juhannussaunassa kumpikin tunnustimme olleemme aivan kiimassa toisiimme jos lähes kymmenen vuotta. Ei tarvii arvata mitä aikuiset ihmiset siinä tilanteessa päätyi tekemään ;)

      Se oli jotenkin niin kiellettyä vaikka ei verisukulaisia oltukaan. Pidettiin nussimisemme monta vuotta salassa kunnes äitipuoleni sai meidät kiinni. Hommasta meni jotenkin täysin maku sen jälkeen eikä sitä enää jatkettu. Lisäksi pelättiin, että äitipuoli ilmiantaa meidät meidän omille aviopuolisoille.

    • Krissy

      Mua himottaa mun isäpuoli. Olen jo seitsemäntoistavuotias lukiolaistyttö, ja minusta samanikäiset pojat on kyllä aika tumpeloita. Äiti meni naimisiin isäpuolen kanssa jotain kolme vuotta sitten, ja siitä lähtien olen sitä hiukan himoinnut. Olen nähnyt sen nakuna montakin kertaa ja sillä on aika komea kroppa, vaikka onkin jotain 45. Välillä sen kalu on vähän seissyt nähdessäni sen ja muutenkin se on miehekkään näköinen vehje. Mitähän äiti sanoisi, jos tietäisi tyttärensä himoista. Mä kyllä antaisin sille miehelle.

    • milfit on kivoja

      Minä olen 29v viriili mies. Olen onnistunut hommaan useita fuckbuddeja erittäin kiimaisista milfeistä, jotka ovat pääsääntäisesti lähes 20v minua vanhempia. Kahta panen heidän miesten läsnäollessa tai osallistuessa touhuun. Yhtä tapaan aina viikottain yksityisesti ja puolisalaa, hänelle osa viehätystä on se, että olen "salainen rakastajapoika". Tosiasiassa hänenkin mies on ollut kerran samaan aikaan kanssamme, mutta ei tiedä että olemme jatkaneet tapailua keskenämme.

      Joka tapauksessa se mitä piti sanoa, on että mielestäni hieman iäkkäämmät naiset ovat luonteeltaan lähes poikkeuksetta eroottisempia kuin nuoret mimmit, jotka luottavat vielä ulkonäköönsä liikaa. Vanhemmat eivät enää yritä olla mitään mitä eivät ole ja niillä on asenne kohdillaan. Kehtaavat tehdä tämänkin ketjun keskusteluissa olevia vilauttelutemppuja. Ottavat mitä haluavat ja ennen kaikkea tietävät mitä haluavat.

      Kaikki kunnia siis milfeille!

    • Anonyymi

      Runkaaminen piristää jatkaa vaan

    • Anonyymi

      Minulla miniä vilauttelee mielellään, kun poikani ei ole paikalla ja tietää että tulen käymään ei kytä rinsikoita, ja päällä ohuet jummpahousut joista pillunhuulet paistaa läpi ja kun käy kireällä niin housu menee huulien väliin. käynäyttämässä vieressä milloin kamerasta kuvia tai lasten piirustuksia nännit on monesti kuin tupakin natsat kovina. Kerran toin viinaa tein kunnos totit ja laitoin krillikatokseen tulet, istuttiin siellä iltaa kun poika oli töissä hyvää musiikkia ja tanssittiin, hieroin häpeämättä kiinteää pyllyä ja lanteita antoi tapahtua kun puristin nänneistä kuiskas ei saisi näin hieroin tanssiessa pillua kovalla kalulla antoi tapahtua oikeastaan työnsi vastaan kun sain kädet etukautta pillulle kuiskas anna sitä julmaa patukkaa ja kääntyi ovenkarmiin päin laskin housut ja työnnyin sisään kuiska olen halunnut puoli vuotta jo. Saat naida niin paljon kun haluat kun ei jäädä kiinni. Sinä iltana kolme kertaa, tätä on kestänyt toista vuotta aina silloin tällöin naidaan kuin hullut kumpikin nauttii

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe