äitipuoli vilautteli

minäpä vaan

Niin... Tulipa mieleen kirjoittaa tänne, kun tv:stä tulee tänään itsensäpaljastelu dokumentti.

Elikkä nyt viime juhannuksena mä (23v poika) olin meidän mökillä käymässä, jossa oli myös mun isä ja äitipuoli, joka on todella hyvän muotoinen, kiinteä ja kaunis ja mukava 52 vuotias. Torstaina äitipuoli otti pihalla aurinkoa yläosattomissa, niinkuin monena muunakin kertana. (Vaikkakin meillä on vaan semmoinen siirtolapuutarha mökki, niin se on aika suojaisa paikka puskien ja muiden rehujen takia.) Siinä sitten kun pihalla käveleskelin ja vilkuilin tisuja, niin hänhän tietenkin huomas sen. Painelin siitä sitten mökkiin sisälle.

Perjantai aamuna istuin tuvassa ja luin lehtiä, kun äitipuoli tuli makuukamarista yöpaita päällä, (mökissä ei oo muuten muita huoneita), sano huomenta ja meni jääkaapille. Sitten se tuli siihen tuvan pienen pöydän eteen mua vastapäätä, söi leipää, levitti jalkansa ja siihen päälle sanomalehden, yllätys yllätys pimppi näkyi. Tais käydä taas niin että hän huomas kun mä sekunnin katoin sen jalkoväliä, niin sitten se alkoi raapimaan polveensa ja yöpaita nousi enemmän, kuten alkoi nousemaan myös mun housuissa. Täytyi lähtee siitä nolona ulos pieni pullotus housuissa.
Myöhemmin päivällä äitipuoli otti taas aurinkoo pihalla, tissit paljaana, mutta nyt se oli vetänyt kai tahallaan vaaleet pikkuhousut niin, että pimpin vako näkyi housujen läpi. En viitsiny mennä pihalle, vaan vilkuilin ikkunasta.

Lauantai aamuna heräsin jo silloin kun mun isä lähti aamuvuoroon, jota se teki muuten koko juhannuksen. Suunnittelin siinä sitten antavani äitipuolelle takaisin. OK, kuuntelin kun äitipuoli alkoi heräilemään ja koska nukuin tuvan sohvalla, niin ensimmäisenä makuukamarista tullessaan se näkee mut. Siirsin peiton pois päältä osittain, otin aamuseisokin boksereiden lahkeesta esille ja esitin nukkuvaa. Siinä sitten tuhisin nukkuvinani jäykkä kyrpä näytillä, kun äitipuoli käveli viereen ja veti peiton mun päälle niin, että se kädellä pyyhkäisi mun kullia, ilmeisesti se teki tahallaan niin. Sydän hakkas ihan pirusti. No olin siinä nukkuvinani kunnes se oli syönyt ja lähti pihalle.
Lauantaina illalla se ja mun isä meni siirtolapuutarhan keskuksen yhteiseen saunaan ja mä jäin mökkiin. No eiköhän se tuu jonkun ajan päästä hakemaan lisää saunakaljoja ehkäpä pienin pyyhe päällä mitä oon nähnyt. Istuinpa siinä sitten sopivasti jääkaappia vastapäätä, kun se suorin jaloin pyllisteli jääkaapin alhaalta jotain. Pyyhe oli noussut jo pyllyn päälle, pimppi ja pyllynreikä näkyi todella hyvin, kun se seisoi haara-asennossa pyllistellen mun edessä. No mä katoin siinä minuutin verran sen esitystä naama punaisena, kulli kovana shortseissa, kun se nousi siitä ja kysäisi vaan että jos aikoisin käydä myöhemmin saunassa. Sanoin vaan, että enpä taida, enkä edes yrittäny piilotella seisokkia joka tuli melkeen shortseista läpi. No se vaan vilkaisi mun pullotusta, virnisti jotenkin kivan tuhmasti ja lähti takas saunalle. Sunnuntai aamuna lähdinkin sitten jo pois.

Oon nyt muutaman päivän runkkaillu noilla muistoilla ja onhan se aika kiihoittavaa, kun äitipuoli on kuitenkin korkeessa asemassa oleva bisnesnainen, jonka ei ikinä uskoisi olevan semmoinen vilauttelija. Toivottavasti jatkaa samaa rataa.

18

57510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bulldog

kirjoita ihmeessä lisää, ei taida jäädä pelkästään katseluun tää tarina...

• minäpä vaan

Joo, onhan tässä kaikenlaista tapahtunut. Vilauttelu ja kaikenlainen hulluttelu on jatkunu. Voi kertoo sen, että mun äitipuoli on jo eräässä tilanteessa antanu pusun mun seisokille, mutta ei sen rajumpaa.

Kirjoittelen tarkemmat tapahtumat myöhemmin.

• poitsu1993
        minäpä vaan kirjoitti:

Joo, onhan tässä kaikenlaista tapahtunut. Vilauttelu ja kaikenlainen hulluttelu on jatkunu. Voi kertoo sen, että mun äitipuoli on jo eräässä tilanteessa antanu pusun mun seisokille, mutta ei sen rajumpaa.

Kirjoittelen tarkemmat tapahtumat myöhemmin.

olen itse 15vuotias ja minua kiihottaa minun isän nykyinen vaimo hän on 4 kymppinen haluaisin panna häntä mutta en uskalla sanoa ja katon aina hänen ihanaa peppua

• minä17ww
        poitsu1993 kirjoitti:

olen itse 15vuotias ja minua kiihottaa minun isän nykyinen vaimo hän on 4 kymppinen haluaisin panna häntä mutta en uskalla sanoa ja katon aina hänen ihanaa peppua

haluan saada mun äitipuolelta minä olen 17v ja hän 44 auttakaa kiitos

• Anonyymi
        poitsu1993 kirjoitti:

Kysy reippaasti vaan häneltä pillua

• kyllä se siitä

Ei muuta kuin hymyileviä katseita ja pikku kehuja siihen suuntaan niin huomaa että olet kiinnostunut. Jalkojen hierontaa tarjoat tai hartioiden hieronta... ;o)

• nn

muista sitten kertoa jos jtn muuta tapahtuu..

• Himot hyrrää vaan

Mun mutsi kulkee seksikkäissä alusvaatteissaan ihan estottomasti kotona. On alkanut mutsi näyttämään ihan erilaiselta kuin ennen. Usein vetelen iltaisin haaveillessani. Hän on yksinhuoltaja ja asun kahden hänen kanssaan, nyt kun sisareni muutti pois opiskelemaan.

• lapsi on aina Lapsi

Huomioithan että hän johon tunnet seksuaalista halua on Biologinen äitisi.Yritä löytäää itsellesi joku toinen kohde jonka kanssa voit leikkiä libidollasi.

• Lahna se on kuitenk

Etkö itse sitten ole komea kiinteä ja hyvän muotoinen kun joudut jo miehuutesi alkumetreillää tyytymään korvikkeisiin, saadaksesi vielä kypsymättömän viettisi kokemaan mielihyvää.Laske rima tasollesi niin kenties löydät ikäisesi seksikumppanin.

• lahna se on kuitenk

edellinenn kommentti oli tarkoitus osoittaa nimimerkille minäpä vaan

• siskopuolta

Munkin faija meni uusiin naimisiin kun oli noin 19v ja sen mukana tuli älyttömän hemaiseva 17v siskopuoli. Tunsin sen 15 vuotiaana kun isä alkoi seukkailemaan sen äidin kanssa. Äitikin on varsin kaunis tapaus.

Meillä oli aina ihan hullua flirttiä, mutta pidimme näppimme toisistamme erossa kunnes joskus 25-vuotiaina juhannussaunassa kumpikin tunnustimme olleemme aivan kiimassa toisiimme jos lähes kymmenen vuotta. Ei tarvii arvata mitä aikuiset ihmiset siinä tilanteessa päätyi tekemään ;)

Se oli jotenkin niin kiellettyä vaikka ei verisukulaisia oltukaan. Pidettiin nussimisemme monta vuotta salassa kunnes äitipuoleni sai meidät kiinni. Hommasta meni jotenkin täysin maku sen jälkeen eikä sitä enää jatkettu. Lisäksi pelättiin, että äitipuoli ilmiantaa meidät meidän omille aviopuolisoille.

• Krissy

Mua himottaa mun isäpuoli. Olen jo seitsemäntoistavuotias lukiolaistyttö, ja minusta samanikäiset pojat on kyllä aika tumpeloita. Äiti meni naimisiin isäpuolen kanssa jotain kolme vuotta sitten, ja siitä lähtien olen sitä hiukan himoinnut. Olen nähnyt sen nakuna montakin kertaa ja sillä on aika komea kroppa, vaikka onkin jotain 45. Välillä sen kalu on vähän seissyt nähdessäni sen ja muutenkin se on miehekkään näköinen vehje. Mitähän äiti sanoisi, jos tietäisi tyttärensä himoista. Mä kyllä antaisin sille miehelle.

• milfit on kivoja

Minä olen 29v viriili mies. Olen onnistunut hommaan useita fuckbuddeja erittäin kiimaisista milfeistä, jotka ovat pääsääntäisesti lähes 20v minua vanhempia. Kahta panen heidän miesten läsnäollessa tai osallistuessa touhuun. Yhtä tapaan aina viikottain yksityisesti ja puolisalaa, hänelle osa viehätystä on se, että olen "salainen rakastajapoika". Tosiasiassa hänenkin mies on ollut kerran samaan aikaan kanssamme, mutta ei tiedä että olemme jatkaneet tapailua keskenämme.

Joka tapauksessa se mitä piti sanoa, on että mielestäni hieman iäkkäämmät naiset ovat luonteeltaan lähes poikkeuksetta eroottisempia kuin nuoret mimmit, jotka luottavat vielä ulkonäköönsä liikaa. Vanhemmat eivät enää yritä olla mitään mitä eivät ole ja niillä on asenne kohdillaan. Kehtaavat tehdä tämänkin ketjun keskusteluissa olevia vilauttelutemppuja. Ottavat mitä haluavat ja ennen kaikkea tietävät mitä haluavat.

Kaikki kunnia siis milfeille!

• Anonyymi

Runkaaminen piristää jatkaa vaan

• Anonyymi

Minulla miniä vilauttelee mielellään, kun poikani ei ole paikalla ja tietää että tulen käymään ei kytä rinsikoita, ja päällä ohuet jummpahousut joista pillunhuulet paistaa läpi ja kun käy kireällä niin housu menee huulien väliin. käynäyttämässä vieressä milloin kamerasta kuvia tai lasten piirustuksia nännit on monesti kuin tupakin natsat kovina. Kerran toin viinaa tein kunnos totit ja laitoin krillikatokseen tulet, istuttiin siellä iltaa kun poika oli töissä hyvää musiikkia ja tanssittiin, hieroin häpeämättä kiinteää pyllyä ja lanteita antoi tapahtua kun puristin nänneistä kuiskas ei saisi näin hieroin tanssiessa pillua kovalla kalulla antoi tapahtua oikeastaan työnsi vastaan kun sain kädet etukautta pillulle kuiskas anna sitä julmaa patukkaa ja kääntyi ovenkarmiin päin laskin housut ja työnnyin sisään kuiska olen halunnut puoli vuotta jo. Saat naida niin paljon kun haluat kun ei jäädä kiinni. Sinä iltana kolme kertaa, tätä on kestänyt toista vuotta aina silloin tällöin naidaan kuin hullut kumpikin nauttii

• Anonyymi

Äiti puoli kulkee usein ravintolassa kun isä töissä muualla, tullee kyllä normi aikaan kotia ( noin kolmelta). Yöllä herään usein kun kolistelee, olen useasti nähnyt Marin 35v. melkein alasti tosi pyöteät rinnat ja solakka vartalo.
      Eräs kerta istui olohuoneessa pikku housuissaan kun menin katsomaan pyysi tule Marko viereen, istuin viereen Mari halasi kuiskas sinä olet ainut minun hyvä kaveri, huomasin pienet imujäljet kaulalla en puhunut mitään juteltiin niitä näitä ja sanoin bien sinut nukkumaan vähän horjahteli kävellessään.
      Laitoin sänkyyn Mari piti kädestä kiinni kuiskas tule viereen. Kun pääsin sänkyyn tuli ihan kiinni kainaloon rinnat painoi kylkeä ja nosti jalan jalkojeni päälle. Mari kuiskas kaikki haluaa vain pillua ja katsoi silmiin, halasin sanoin minä haluan sinua muutenkin Mari nauroi siis haluat pilluakin naurettiin yhdessä Mari halasi tiukemmin tunsi jalallaan kovettuneen kalun kuiskas Merko kyllä minullakin halutaa usein kun isäsä on töissä aiana hyvä sekin on.

Nukahdin kun heräsin Mari oli ottanut liivit pois nostin peittoa myös housut oli pois otin Marin sievästi kainaloon oltiin melkein vastakkain, Mari kuiskas unissaan ihana olla katsoin Maria hän avasi silmät nousi ylemmäs ja suuteli kuiskas vaatteet kristi.
      Alkoi pitkä suuttelu hyväilin rintoja ja nousin päälle Mari kuiskas haluan haluan sinua rakasteltiin tosi pitkään Mari topuutteli välillä älä vielä odotetaan oli kiva tunne painaa taas välillä halukkaaseen naiseen.

Aamulla Mari nousi ei puhunut mitään join kahvia ja söin pullaa. Mari istui viereiselle tuolille alkoi kertomaan eilisestä sanoi oli humalassa ja muuta avasin saunatakin koskettelin rintoja Mari nousi syliin hyväilin pakaroita ja kuiskasin haluan panna sinua Mari huokasi oikeinko nostin Maria ja asetin kalun sisään kuiskasin oikeasti ihanaa saanko aina entä isäs sanoin se on teidän juttu nyt naitiin ei rakasteltu. Siitä alkoi äitipuolen ja minun salainen rakastelu jos oli aikaa useita päiviä että ei oltu oli meno kiihkeää. Opin jo seitsemän toistavuotiaana aika paljon rakastelusta hyväilyistä. Isä on eronnut myöhemmin Marista meillä se jatkuu pelkkänä seksi ystävyytenä parempi kummallekkin soitetaan vaan ja pannaan joskus ihan hulluna

• Anonyymi

Äipuoli 35v otti heti aurinkoa kun pystyi oli jo aika ruskea katselin mielellään.
      Siirryttiin mökille siellä sama juttu isä tulee illalla Raija siistyi auringon mukaan joi valkkaria kuulema ei tule kuivuus nauroi eipä tule istuin itsekkin vähän aikaa oltiin jo mökin päädyssä ison puskan ja mökin välissä sanoin Raijalle sun naama punottaa sanoi tuo pyyhe, kostutin sitä vähän huokas kun laittoi silmilleen menin sisään keittiöön katselin muna vähän kohollaan, valillä Raija hieroi rintoja ja jatkoi auringon ottoa huomasin että koskettelee pillua otti pyyhkeen ja katseli ympärilleen laittoi pyyhkeen sitten hieroi selvästi keski sormella ja hengitti hieman syvempään.
      Isä soitti ja sanoi menee myöhään pidä sauna lämpimänä menin ulos käsi oli pillussa bikini sivussa menin hiljaa ja maistelin Raija huokasi tulit jo näkyykö Raunoa sanoi ei ja jatkoin kuiskas hyvä että tulit muuten olisin saanut nuorta hyväilin rintoja itse otti ylä osan pois alkoi olla aika kiimassa nakkasi pyyhkeen RAUNO sanoin isä soitti tulee myöhään pidetään sauna lämpimänä Raija nousi kyynärpäiden varaan sanoi eikö haitannu jos joku näkee nousin kalu kovana ja panin sisään kuiskasin odotit Raija huokasi en sinua ja katsoi minäkö himoitan sinua sanoi pane haluttaa hulluna naitiin rajusti maistoin nänniä Raija sanoi pane kuin teiniä voi että tekee hyvää kuulin on vähän humalassa kun laukesin kuiskas olet ihana poika. Nousin ylös sanoi sauna riittyy.
      Olin saunassa Raija tuli sanoi olet tuhma poika ja pesi pillua pitkään kun kuivaili otin kiinni ja nuolin pillua Raija huokasi älä et sais mutta lantio halusi se nnai suuta Raija sanoi nuolet hyvin ethän kerro sanoin en jos annat joskus nuolin ja nuoli työnnin laudetta vasten ja sisään Raija sanoi olet sinä kova kuiskas tuntuu hutsulta Raija sai orgasmin piti selästä ja kuiski laske kulta jo laskin sisään kun vedin pois Raija nauroi taas pesu eikä sitten enää. Isä tuli olivat saunassa pitkään näin Raijasta että oli saanut näytin yhtä sormea Raija hymyili ja nosti kasi sormea.

Aamulla isä lähti aiko tulla kahden maissa, menin saunaan Raija tuli bikinit päällä olin selin kysyin missä naurahti samassa paikassa ja sylissä. Käänyin kalu pystyssä alaosa lähti ja naitiin hurjana kerralla loppuun. UIstuttiin ulkona alaos Raijalla kastui koko ajan nauroi siittiöt hakee ulos. Mentiin että pestään istuin lauteille Raija nousi ja kuiskas en voi mitään ohjasi kalun sisään kuiskas tällä viikolla saan kyrpää kunnolla nyt sain imeä nännejä Raija nytkytti kalua kokonaan sisään kuiskas tuntuu navassa asti että minä haluan mutta sinä aloitit kuiskas sitten hyvä näyttelit kovettunutta housuissa monesti.

Sain tyttö ystävän Raija oli välillä mustis kuiski muistatko minua ollenkaan kun muistin pantii vaikka miten ja monesti.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      90
      6313
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3682
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3229
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      214
      2261
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1971
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      36
      1930
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1839
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      59
      1746
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1713
    10. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      20
      1707
    Aihe