Mihin jäi tänään Kainuun Sanomat? Onko tullut kellekkään?
Viikonlopun lehti
9
261
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ilmesty viikonloppuisin
- Anonyymi
Lauantain lehti ilmestyi diginä ihan normaalisti, siis näköislehtenä.
- AnonyymiUUSI
Taida paljonkaan haittaa olla vaikka ei ilmestyisikään.
- AnonyymiUUSI
No ei tosijaan, kuoleva avviisi
- AnonyymiUUSI
En minä tiijä. En oo Kainuunsanomaa tilanna ennää kahteen kymmeneen vuoteen.
- AnonyymiUUSI
En pystyis elää ilman lapin kansaa kainuun sanomia ylä kainuuta ja karjalaista kaikki lehdet on luettava🤓
- AnonyymiUUSI
Kainuun Sanomat meni tosi huonoksi, kun kokkolalainen Hilla Group sen osti. Lehti huononee ja varmaan kohta lopetetaan. Säästöjä pitää saada. Tuo firma on tappioita tuottanut kovasti. Se yrittää viimeseen asti saada pysymään pystysssä sen oman lehtensä, joka on Kokkolassa ilmestyvä Keskipohjanmaa. Siksi säästetään Kainuun Sanomien tasosta ja luotetaan, että kyllä niille tyhmille kainuulaisielle kelpaa mikä tahansa lehti korkeaan hintaan. Kaleva olisi vielä selvästi parempi.
- AnonyymiUUSI
Kyllä minulle tuli paperilehti eilen.Seuraava tiistaina.Täytyy sanoa että ei ole mitään valittamista kun nyt on paikallisuutisia eikä jonninjoutavia muilta mailta.Hyvä kainari.Kiitos tyhjään ihmiset jäkätätte.
- AnonyymiUUSI
Oliskohan ollut tienhoidossakin oma syynsä kun oli peilijäällä tiet niin ei taida joka laatikolle päästä varsinkaan maaseutujakelussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947166- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332394- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251832- 601768
- 191753