Että sillai sitte. Taas seurakunta menetti yhden huippuosaajan. Ja miksi? Viimeinen sammuttaa valot
Parkanon seurakunta
12
1914
Vastaukset
- Anonyymi
Kauankohan tämä yksi pariskunta saa seurakunnan piikkiin pyörittää oman pienen piirinsä toimintaa. Menee pian Niinisalomallin touhuksi.
- Anonyymi
Ei kai siellä mikään 8–16 työaika ole. Tilaisuuksia on iltaisinkin jne. Nyt järki käteen!
- Anonyymi
Mikä pariskunta?
- Anonyymi
Ei tuollainen arvostelu oo sopivaa, ellei lyö nimiä pöytään, että asianomainen voi puolustautua. Noilla vihjeillä syyllistetään kaikki viattomatkin.
- Anonyymi
Täällä on aivan turhaa höpinää, ei näiden takia kannata yöunia menettää.
Kannattaisi pohtia seurakuntien yhdistämistä, säästöä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on aivan turhaa höpinää, ei näiden takia kannata yöunia menettää.
Kannattaisi pohtia seurakuntien yhdistämistä, säästöä?Nämä pienet seurakunnat saisi kaikki lopettaa. Tai jos joku haluaa niitä ylläpitää, niin maksaa sitten sen mukaan siitä ilosta.
- Anonyymi
Ei kai sielä ole kuin yksi pariskunta ketkä Parkanon palkkalistoilla
- Anonyymi
Eipä taida tulla kellää ikävä
- Anonyymi
No niinpä tätä on odotettu ja se olis jackpotti kun sais sen yhden vipraattorin sieltä pois.Sitte palautuis usko seurakuntaan.
- Anonyymi
No avatkaahan nyt vähän , kuka ja mitä…?!
- Anonyymi
Mitä seurakunta tekee kahdella kiinteistötyöntekijällä,
työn taitaa suuremmalta osin tehdä kesätyöntekijät ja työllistetyt. Tällaisissakin asioissa voisi seurakunta olla avoin seurakuntalaisille jotka ylläpitävät toimintaa. Kysykää apua Ikaalisista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564930Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911395
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1501216Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2661003- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965