Persujen joukkopako aluevaltuustoista

Anonyymi-ap

24

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole pelkästään persukansanedustajat vaan kaikissa puolueissa sama meno - onko se siis sitä vastuunkantoa ?

      • Anonyymi

        Avaajan linkki on jostain syystä persuimmoseen, mutta persujen edustajia on loikkinut eniten noista valtuustoista. Ei taida olla kovin haluttu "virka" ja sinne päässeet haluaa pois.


      • Anonyymi

        Eikös tuo himmeli ollut kepujen ja demujen lempilapsi, tiesivät ettei siitä mitään säästöjä tule vaan piti kansaa vedättää, tuli lisää laskua ja himmeleitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo himmeli ollut kepujen ja demujen lempilapsi, tiesivät ettei siitä mitään säästöjä tule vaan piti kansaa vedättää, tuli lisää laskua ja himmeleitä.

        SOTE:a alettiin käsittääkseni väsäämään jo 2005 aikoihin. Aika monta hallitusta valahti läpi.

        Tämä malli, johon nyt päädyttiin, tuli kalliiksi. Sanoohan järkikin, että kun luodaan itsehallinnollisia alueita, joissa jokaisessa on omat johtajat, virkamiehet ja poliitikot byrokratiaa pyörittämässä, niin hallinnollinen väkimäärä lisääntyy ja kustannukset nousevat.

        Tuon hallintohimmelin päälle sitten vielä sitä konkreettista työtä tekevä väki, joka siirtyi kunnista (lääkärit, sairaanhoitajat, palomiehet).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SOTE:a alettiin käsittääkseni väsäämään jo 2005 aikoihin. Aika monta hallitusta valahti läpi.

        Tämä malli, johon nyt päädyttiin, tuli kalliiksi. Sanoohan järkikin, että kun luodaan itsehallinnollisia alueita, joissa jokaisessa on omat johtajat, virkamiehet ja poliitikot byrokratiaa pyörittämässä, niin hallinnollinen väkimäärä lisääntyy ja kustannukset nousevat.

        Tuon hallintohimmelin päälle sitten vielä sitä konkreettista työtä tekevä väki, joka siirtyi kunnista (lääkärit, sairaanhoitajat, palomiehet).

        Huonoin mahdollinen sotemalli meni läpi keskustan toimesta koska kyseessä on lähinnä maaseudun mukana kuolevan puolueen temppu, millä saivat lähes koko kehäkolmosen ulkopuolen hallintansa alaisuuteen jakamalla Suomen pikkuvaltioihin valtion sisällä. Ei ihan huonosti hikisellä n10%:n kannatuksella katastrofaalisen heikosti menneiden vaalien jälkeen kepujen osalta. Jotka oli ainoa hall.puolue joka sai jotain oleellista läpi omalle puolueelle. Sotemallina susi sen takia että se on lähinnä valtava maakunta- ja kuntauudistus soteuudistuksen nimissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SOTE:a alettiin käsittääkseni väsäämään jo 2005 aikoihin. Aika monta hallitusta valahti läpi.

        Tämä malli, johon nyt päädyttiin, tuli kalliiksi. Sanoohan järkikin, että kun luodaan itsehallinnollisia alueita, joissa jokaisessa on omat johtajat, virkamiehet ja poliitikot byrokratiaa pyörittämässä, niin hallinnollinen väkimäärä lisääntyy ja kustannukset nousevat.

        Tuon hallintohimmelin päälle sitten vielä sitä konkreettista työtä tekevä väki, joka siirtyi kunnista (lääkärit, sairaanhoitajat, palomiehet).

        Onneksi Sipilän malli kaatui hallituksen mukana joka läpi mennessään olisi avannut Suomen sotemarkkinat kansainvälisille pörssipelureille. 🥵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SOTE:a alettiin käsittääkseni väsäämään jo 2005 aikoihin. Aika monta hallitusta valahti läpi.

        Tämä malli, johon nyt päädyttiin, tuli kalliiksi. Sanoohan järkikin, että kun luodaan itsehallinnollisia alueita, joissa jokaisessa on omat johtajat, virkamiehet ja poliitikot byrokratiaa pyörittämässä, niin hallinnollinen väkimäärä lisääntyy ja kustannukset nousevat.

        Tuon hallintohimmelin päälle sitten vielä sitä konkreettista työtä tekevä väki, joka siirtyi kunnista (lääkärit, sairaanhoitajat, palomiehet).

        https://ellunkanat.fi/nakemys/artikkelit/pienenpieni-sote-historiikki/ .


    • Anonyymi

      Niinhän se oli, että persuja ei kuntien ja alueiden valtuustot kiinnosta. Ei tule tarpeeksi hilloa, ei saanut leikata tarpeeksi tai jotain.

      🤭

      • Anonyymi

        Niinhän se sinun Soinisi sanoi aikoja sitten että kuka hullu haluaa aluevaalien kautta maakunnan hallintoon ajamaan alueensa sotepalveluita alas? Sen samaisen Soinin tehdessä valtamedian suurella avustuksella kaikkensa persujen vaalimenestyksen sabotoimiseksi. Kepujen voittaessa vaalit mikä tarkoittaa sitä, että kepulaiset maakuntiensa johdossa "saa" ajaa alueensa sotepalvelut alas mitä nytkin harrastavat kaikessa hiljaisuudessa. Ilman että kepulaiset kunnissaan voi sille yhtään mitään vaikka ensimmäistäkään persua ei pääsisi vaaleissa läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se sinun Soinisi sanoi aikoja sitten että kuka hullu haluaa aluevaalien kautta maakunnan hallintoon ajamaan alueensa sotepalveluita alas? Sen samaisen Soinin tehdessä valtamedian suurella avustuksella kaikkensa persujen vaalimenestyksen sabotoimiseksi. Kepujen voittaessa vaalit mikä tarkoittaa sitä, että kepulaiset maakuntiensa johdossa "saa" ajaa alueensa sotepalvelut alas mitä nytkin harrastavat kaikessa hiljaisuudessa. Ilman että kepulaiset kunnissaan voi sille yhtään mitään vaikka ensimmäistäkään persua ei pääsisi vaaleissa läpi.

        kepu voittaa vaalit lupaamalla että se estää sotepalveluiden alasajon (jotka se maakuntamallillaan maakunnat pakotti tekemään) ja vaalien jälkeen keskusta jatkaa sotepalveluiden alasajoa.


    • Anonyymi

      Kun tuota linkin sisältämää mediapropagandaa lukee, voi esittää kysymyksen siitä, missä on median nöyryys!
      Media hyökkää ja yleensä vielä poliittisen näkökannan perusteella, mustamaalaa ja valehtelee. Entä todella, todella monet tapaukset, joissa media on ollut väärässä. MIKSI MEDIA EI YHTÄ KIIHKEÄSTI OLE VALMIS PUHDISTAMAAN MUSTAMAALAAMANSA HENKILÖN MAINETTA? MISSÄ ON MEDIAN NÖYRYYS?

      Pitkällä kokemuksella totean, että jos olet syytön, nyky maailmassa HYÖKKÄYS ON PARAS JA AINUT PUOLUSTUS!

      • Anonyymi

        👍💪👍!


      • Anonyymi

        Ahaa, media onkin syyllinen kun etsinyt selvät tilastot persuista, jotka lähteneet lätkimään aluevaltuustoista ja siitä, että jäljelle jääneet eivät ole aluevaltuustojen kokouksissa juurikaan käyneet.
        Olette te, persut, kyllä outoa ja tyhmää sakkia, ei voi muuta sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, media onkin syyllinen kun etsinyt selvät tilastot persuista, jotka lähteneet lätkimään aluevaltuustoista ja siitä, että jäljelle jääneet eivät ole aluevaltuustojen kokouksissa juurikaan käyneet.
        Olette te, persut, kyllä outoa ja tyhmää sakkia, ei voi muuta sanoa.

        Miten se tekee persuista tyhmiä sinun ap vttuillessa viesteille jotka olet kirjoittanut itse ja joista syytät persuja? 😏


    • Anonyymi

      Se nimenomaan olisi vastuunkantoa, että persut lähtisivät läiskimään
      kaikista valtuustoista ja eduskunnasta.

      • Anonyymi

        ilman että meno muuttuisi mitenkään erona vain se, että sinä sinimusta ap saisit Suomen takaisin Ruotsin tielle rajojen avaamisineen mamuille


      • Anonyymi

        älä itke iines kyllä sinä ap saat kohta kekkosslovakian takaisin kotikaupungissakin hyväveljien tehdessä comebackin.


    • Näitä miljardien velkaa tekeviä himmeleitä ei koskaan olisi pitänyt edes perustaa.

    • Anonyymi

      Hilloa ei tule tarpeeksi, joten ei kannata osallistua.

    • Anonyymi

      Aluevaltuustoja ei aloituksessa linkitetyssä uutisessa mainita kertaakaan.

      • Anonyymi

        Noin siinä käy kun massapostaa vuoden jokaisena päivänä min. satoja lehtijuttuja suoli24 palstoille..😁😁


      • Anonyymi

        ei sillä ole mitään merkitystä koska ap ei kuitenkaan ymmärrä foliohattuna lukemaansa. Mikä ei estä kopioimasta KAIKKIA päivän uutisia vuoden jokaisena päivänä s24 palstoilla valtavilla toistomäärillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin siinä käy kun massapostaa vuoden jokaisena päivänä min. satoja lehtijuttuja suoli24 palstoille..😁😁

        joita kukaan ei edes lue ei edes avauksissa olevia.


    • Anonyymi

      Nämä on näitä höpsöjä jotka alunperinkin ovat tulleet väärään puolueeseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe