Lähes kaikki persujen kansanedustajat ovat jättäneet aluevaltuustot. Onko se sitä vastuunkantoa (muille)?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e3da87df-85fd-4fe5-8523-e7af4f625712
Persujen joukkopako aluevaltuustoista
24
251
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole pelkästään persukansanedustajat vaan kaikissa puolueissa sama meno - onko se siis sitä vastuunkantoa ?
- Anonyymi
Avaajan linkki on jostain syystä persuimmoseen, mutta persujen edustajia on loikkinut eniten noista valtuustoista. Ei taida olla kovin haluttu "virka" ja sinne päässeet haluaa pois.
- Anonyymi
Eikös tuo himmeli ollut kepujen ja demujen lempilapsi, tiesivät ettei siitä mitään säästöjä tule vaan piti kansaa vedättää, tuli lisää laskua ja himmeleitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo himmeli ollut kepujen ja demujen lempilapsi, tiesivät ettei siitä mitään säästöjä tule vaan piti kansaa vedättää, tuli lisää laskua ja himmeleitä.
SOTE:a alettiin käsittääkseni väsäämään jo 2005 aikoihin. Aika monta hallitusta valahti läpi.
Tämä malli, johon nyt päädyttiin, tuli kalliiksi. Sanoohan järkikin, että kun luodaan itsehallinnollisia alueita, joissa jokaisessa on omat johtajat, virkamiehet ja poliitikot byrokratiaa pyörittämässä, niin hallinnollinen väkimäärä lisääntyy ja kustannukset nousevat.
Tuon hallintohimmelin päälle sitten vielä sitä konkreettista työtä tekevä väki, joka siirtyi kunnista (lääkärit, sairaanhoitajat, palomiehet). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SOTE:a alettiin käsittääkseni väsäämään jo 2005 aikoihin. Aika monta hallitusta valahti läpi.
Tämä malli, johon nyt päädyttiin, tuli kalliiksi. Sanoohan järkikin, että kun luodaan itsehallinnollisia alueita, joissa jokaisessa on omat johtajat, virkamiehet ja poliitikot byrokratiaa pyörittämässä, niin hallinnollinen väkimäärä lisääntyy ja kustannukset nousevat.
Tuon hallintohimmelin päälle sitten vielä sitä konkreettista työtä tekevä väki, joka siirtyi kunnista (lääkärit, sairaanhoitajat, palomiehet).Huonoin mahdollinen sotemalli meni läpi keskustan toimesta koska kyseessä on lähinnä maaseudun mukana kuolevan puolueen temppu, millä saivat lähes koko kehäkolmosen ulkopuolen hallintansa alaisuuteen jakamalla Suomen pikkuvaltioihin valtion sisällä. Ei ihan huonosti hikisellä n10%:n kannatuksella katastrofaalisen heikosti menneiden vaalien jälkeen kepujen osalta. Jotka oli ainoa hall.puolue joka sai jotain oleellista läpi omalle puolueelle. Sotemallina susi sen takia että se on lähinnä valtava maakunta- ja kuntauudistus soteuudistuksen nimissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SOTE:a alettiin käsittääkseni väsäämään jo 2005 aikoihin. Aika monta hallitusta valahti läpi.
Tämä malli, johon nyt päädyttiin, tuli kalliiksi. Sanoohan järkikin, että kun luodaan itsehallinnollisia alueita, joissa jokaisessa on omat johtajat, virkamiehet ja poliitikot byrokratiaa pyörittämässä, niin hallinnollinen väkimäärä lisääntyy ja kustannukset nousevat.
Tuon hallintohimmelin päälle sitten vielä sitä konkreettista työtä tekevä väki, joka siirtyi kunnista (lääkärit, sairaanhoitajat, palomiehet).Onneksi Sipilän malli kaatui hallituksen mukana joka läpi mennessään olisi avannut Suomen sotemarkkinat kansainvälisille pörssipelureille. 🥵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SOTE:a alettiin käsittääkseni väsäämään jo 2005 aikoihin. Aika monta hallitusta valahti läpi.
Tämä malli, johon nyt päädyttiin, tuli kalliiksi. Sanoohan järkikin, että kun luodaan itsehallinnollisia alueita, joissa jokaisessa on omat johtajat, virkamiehet ja poliitikot byrokratiaa pyörittämässä, niin hallinnollinen väkimäärä lisääntyy ja kustannukset nousevat.
Tuon hallintohimmelin päälle sitten vielä sitä konkreettista työtä tekevä väki, joka siirtyi kunnista (lääkärit, sairaanhoitajat, palomiehet).https://ellunkanat.fi/nakemys/artikkelit/pienenpieni-sote-historiikki/ .
- Anonyymi
Niinhän se oli, että persuja ei kuntien ja alueiden valtuustot kiinnosta. Ei tule tarpeeksi hilloa, ei saanut leikata tarpeeksi tai jotain.
🤭- Anonyymi
Niinhän se sinun Soinisi sanoi aikoja sitten että kuka hullu haluaa aluevaalien kautta maakunnan hallintoon ajamaan alueensa sotepalveluita alas? Sen samaisen Soinin tehdessä valtamedian suurella avustuksella kaikkensa persujen vaalimenestyksen sabotoimiseksi. Kepujen voittaessa vaalit mikä tarkoittaa sitä, että kepulaiset maakuntiensa johdossa "saa" ajaa alueensa sotepalvelut alas mitä nytkin harrastavat kaikessa hiljaisuudessa. Ilman että kepulaiset kunnissaan voi sille yhtään mitään vaikka ensimmäistäkään persua ei pääsisi vaaleissa läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se sinun Soinisi sanoi aikoja sitten että kuka hullu haluaa aluevaalien kautta maakunnan hallintoon ajamaan alueensa sotepalveluita alas? Sen samaisen Soinin tehdessä valtamedian suurella avustuksella kaikkensa persujen vaalimenestyksen sabotoimiseksi. Kepujen voittaessa vaalit mikä tarkoittaa sitä, että kepulaiset maakuntiensa johdossa "saa" ajaa alueensa sotepalvelut alas mitä nytkin harrastavat kaikessa hiljaisuudessa. Ilman että kepulaiset kunnissaan voi sille yhtään mitään vaikka ensimmäistäkään persua ei pääsisi vaaleissa läpi.
kepu voittaa vaalit lupaamalla että se estää sotepalveluiden alasajon (jotka se maakuntamallillaan maakunnat pakotti tekemään) ja vaalien jälkeen keskusta jatkaa sotepalveluiden alasajoa.
- Anonyymi
Kun tuota linkin sisältämää mediapropagandaa lukee, voi esittää kysymyksen siitä, missä on median nöyryys!
Media hyökkää ja yleensä vielä poliittisen näkökannan perusteella, mustamaalaa ja valehtelee. Entä todella, todella monet tapaukset, joissa media on ollut väärässä. MIKSI MEDIA EI YHTÄ KIIHKEÄSTI OLE VALMIS PUHDISTAMAAN MUSTAMAALAAMANSA HENKILÖN MAINETTA? MISSÄ ON MEDIAN NÖYRYYS?
Pitkällä kokemuksella totean, että jos olet syytön, nyky maailmassa HYÖKKÄYS ON PARAS JA AINUT PUOLUSTUS!- Anonyymi
👍💪👍!
- Anonyymi
Ahaa, media onkin syyllinen kun etsinyt selvät tilastot persuista, jotka lähteneet lätkimään aluevaltuustoista ja siitä, että jäljelle jääneet eivät ole aluevaltuustojen kokouksissa juurikaan käyneet.
Olette te, persut, kyllä outoa ja tyhmää sakkia, ei voi muuta sanoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, media onkin syyllinen kun etsinyt selvät tilastot persuista, jotka lähteneet lätkimään aluevaltuustoista ja siitä, että jäljelle jääneet eivät ole aluevaltuustojen kokouksissa juurikaan käyneet.
Olette te, persut, kyllä outoa ja tyhmää sakkia, ei voi muuta sanoa.Miten se tekee persuista tyhmiä sinun ap vttuillessa viesteille jotka olet kirjoittanut itse ja joista syytät persuja? 😏
- Anonyymi
Se nimenomaan olisi vastuunkantoa, että persut lähtisivät läiskimään
kaikista valtuustoista ja eduskunnasta.- Anonyymi
ilman että meno muuttuisi mitenkään erona vain se, että sinä sinimusta ap saisit Suomen takaisin Ruotsin tielle rajojen avaamisineen mamuille
- Anonyymi
älä itke iines kyllä sinä ap saat kohta kekkosslovakian takaisin kotikaupungissakin hyväveljien tehdessä comebackin.
Näitä miljardien velkaa tekeviä himmeleitä ei koskaan olisi pitänyt edes perustaa.
- Anonyymi
Hilloa ei tule tarpeeksi, joten ei kannata osallistua.
- Anonyymi
Aluevaltuustoja ei aloituksessa linkitetyssä uutisessa mainita kertaakaan.
- Anonyymi
Noin siinä käy kun massapostaa vuoden jokaisena päivänä min. satoja lehtijuttuja suoli24 palstoille..😁😁
- Anonyymi
ei sillä ole mitään merkitystä koska ap ei kuitenkaan ymmärrä foliohattuna lukemaansa. Mikä ei estä kopioimasta KAIKKIA päivän uutisia vuoden jokaisena päivänä s24 palstoilla valtavilla toistomäärillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin siinä käy kun massapostaa vuoden jokaisena päivänä min. satoja lehtijuttuja suoli24 palstoille..😁😁
joita kukaan ei edes lue ei edes avauksissa olevia.
- Anonyymi
Nämä on näitä höpsöjä jotka alunperinkin ovat tulleet väärään puolueeseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466