Palsankäen pitäisi palkata moottoriturpa Petter Kukkonen meklariksi. Kukkonen olisi myynyt jo seitsemän pannua, ennen kuin palsa olisi päässyt edes niihin isänsä jalanjälkiin asti.
Vastaukset 14
- Anonyymi
Hanki elämä looser
- Anonyymi
Niinkö ne menestyneemmät ihmiset sinulle aina sanoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö ne menestyneemmät ihmiset sinulle aina sanoo?
Hanki elämä looser
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki elämä looser
Hanki elämä on talvella suosittua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki elämä on talvella suosittua
Moottoriturpa Anssi kukkosen ääni vaimeni innsbrukissa jääkiekon MM kisoissa 1976,
Kukkonen sammui kesken ottelua selostuskoppiinsa. Mutta ei se mitään, jääkiekko on viihdettä kuten julkkisten töppäilyt! - Anonyymi
No eihän niillä muuten syötäis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottoriturpa Anssi kukkosen ääni vaimeni innsbrukissa jääkiekon MM kisoissa 1976,
Kukkonen sammui kesken ottelua selostuskoppiinsa. Mutta ei se mitään, jääkiekko on viihdettä kuten julkkisten töppäilyt!Suomen pelit oli 70-luvulla niin tylsiä ettei ihme jos nukahtanut kesken ottelun
- Anonyymi
Minä lasken aina lakanalle.. Kynttilän valossa sitä ei huomaa.
- Anonyymi
Aamulla täytyy eroittaa jyvät lakanoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamulla täytyy eroittaa jyvät lakanoista
Onko virtsassasi todellakin jyviä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko virtsassasi todellakin jyviä?
On on ja kolmas kerta. Paljon tullee endospermiä lakanoille. Ei säästä sähkössä kun pesukone laulaa yötä päivää, mutta lapset ne vasta maksaisikin.
- Anonyymi
Hihihihihihiiii!
- Anonyymi
Jouluvalot minä poltin riihen takana tynnyrissä. Ainoat jouluvalot mitkä minulle iloa tuottaa on anopin auton perävalot.
T: A
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459