Palsankäen pitäisi palkata moottoriturpa Petter Kukkonen meklariksi. Kukkonen olisi myynyt jo seitsemän pannua, ennen kuin palsa olisi päässyt edes niihin isänsä jalanjälkiin asti.
Kukkonen meklaamaan
14
708
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki elämä looser
- Anonyymi
Niinkö ne menestyneemmät ihmiset sinulle aina sanoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö ne menestyneemmät ihmiset sinulle aina sanoo?
Hanki elämä looser
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki elämä looser
Hanki elämä on talvella suosittua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki elämä on talvella suosittua
Moottoriturpa Anssi kukkosen ääni vaimeni innsbrukissa jääkiekon MM kisoissa 1976,
Kukkonen sammui kesken ottelua selostuskoppiinsa. Mutta ei se mitään, jääkiekko on viihdettä kuten julkkisten töppäilyt! - Anonyymi
No eihän niillä muuten syötäis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottoriturpa Anssi kukkosen ääni vaimeni innsbrukissa jääkiekon MM kisoissa 1976,
Kukkonen sammui kesken ottelua selostuskoppiinsa. Mutta ei se mitään, jääkiekko on viihdettä kuten julkkisten töppäilyt!Suomen pelit oli 70-luvulla niin tylsiä ettei ihme jos nukahtanut kesken ottelun
- Anonyymi
Minä lasken aina lakanalle.. Kynttilän valossa sitä ei huomaa.
- Anonyymi
Aamulla täytyy eroittaa jyvät lakanoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamulla täytyy eroittaa jyvät lakanoista
Onko virtsassasi todellakin jyviä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko virtsassasi todellakin jyviä?
On on ja kolmas kerta. Paljon tullee endospermiä lakanoille. Ei säästä sähkössä kun pesukone laulaa yötä päivää, mutta lapset ne vasta maksaisikin.
- Anonyymi
Hihihihihihiiii!
- Anonyymi
Jouluvalot minä poltin riihen takana tynnyrissä. Ainoat jouluvalot mitkä minulle iloa tuottaa on anopin auton perävalot.
T: A
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2313255Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162519Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4471530Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221406Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161361Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5481313- 1121291
- 1131235
- 46974
- 66954