Paikallisen eräkerhon nahkapukuiset jäsenet, Tom of Finland boocing cociety olivat kokoontuneet rinkiin vertailemaan aseitaan kun yhden ase laukesi. Liikkuvien edestakainen vatkaaminen aiheutti ilmeisesti herkistymisen ja valitettavan laukeamisen. Yksi henkilö on saanut vakavia vammoja ja useilla on roiskeita kasvoilla ym. limakalvoilla. Myös tapettu hirvi on nähty jäniksenraatojen kera alueella. Poliisi tutkii onko tarvittavia suojaimia käytetty. Voimia ja jaksamista kokoontumiseen osallistuneille
Somero....
8
89
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Dx märsääjän aloittama uusi riitaketju, jossa hän esiintyy välillä metsästäjänä ja välillä aloittaa ko aloituksilla
- AnonyymiUUSI
Menikö herra metsästyksen vastustajalla jälleen tunteisiin? 😂
Päätit sitten tällaisella avaustrollilla hyökätä metsästäjiä vastaan tänään. 😂🤭 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Päätit sitten tällaisella avaustrollilla hyökätä metsästäjiä vastaan tänään. 😂🤭Itse tunnustit että olet tuon avauksen tehnyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Päätit sitten tällaisella avaustrollilla hyökätä metsästäjiä vastaan tänään. 😂🤭Mikä trollus tämä on metsästäjät toheloivat pyssyjen kanssa ,mitä lapsi taas itkee.👨💼😪
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse tunnustit että olet tuon avauksen tehnyt.
Missäs herra metsästyksen vastustaja tuollaisen "tunnustuksen" on nähnyt? 😂 Äänetkö päässä taas näin on sanonut? 🤭
Etkä tietenkään myönnä, että yleistä metsästyksestä palstalla olevat metsästäjiä puolustelevat pitkät ketjut olisi minun tekemiä. 😂😂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missäs herra metsästyksen vastustaja tuollaisen "tunnustuksen" on nähnyt? 😂 Äänetkö päässä taas näin on sanonut? 🤭
Etkä tietenkään myönnä, että yleistä metsästyksestä palstalla olevat metsästäjiä puolustelevat pitkät ketjut olisi minun tekemiä. 😂😂👨💼🗣🗣🗣🗣
- AnonyymiUUSI
Tuliko reisille?
- AnonyymiUUSI
Ikävä tapaus!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607