Hyvää iltaa 😊💝☕🌇✨
Teen uuden kun poistavat viestejä....
Yksinäinen iltasusi
110
527
Vastaukset
Täytyy kirjoittaa pidempiä viestejä, niin ne ei poistu 😊
- AnonyymiUUSI
Mitäpä oot ajatellut tehä tänään?Joko tulet kotiin?Käytkö saunassa?Oletko kova uimaan.Muistanko väärin kun viime vuonna olit uimaan aina menossa?
Enpä tiedä jaksanko tehdä nyt taas mitään. just heräsin ku nukuin töiden jälkeen. Jotain olis syötävä ainakin. Elämä vaan menee tällein aina, pelkkää tyhjyyttä vaan päivästä toiseen.
Tuskin olen sama tyyppi. En ole kovin usein uimassa käynyt.mustasusi kirjoitti:
Enpä tiedä jaksanko tehdä nyt taas mitään. just heräsin ku nukuin töiden jälkeen. Jotain olis syötävä ainakin. Elämä vaan menee tällein aina, pelkkää tyhjyyttä vaan päivästä toiseen.
Tuskin olen sama tyyppi. En ole kovin usein uimassa käynyt.Ja mulla on rumat hampaat, eikä kannata irvistellä kuvissa, eikä missään muuallakaan.
Minusta ei saa mitään hyviä kuvia. Ei ihme, että naiset karttelee.En ole tehny musaa vuosiin. Ei ole ollut aikaa eikä jaksamista. Kelle sitä edes tekisin? Ei se ketään kiinnosta.
Minkä helvetin takia kirsikan viestit poistetaan täältä!?
- AnonyymiUUSI
Miten on mahdollista poistaa? Mistä päättelet, että olisi poisteltu?Onko edes lähettänytkään?
Sinähän olet aikuiseksi mieheksi melekonen itku-iikka. On tälläkin misulla oma elämänsä ja aikataulunsa. Saa kai hänkin käydä veskissä rauhassa tai lusikoida hernerokkansa ilman että pitäisi olla susihukkaa morjestamassa sen tuhannen siunaamalla hetkellä. Anonyymi kirjoitti:
Miten on mahdollista poistaa? Mistä päättelet, että olisi poisteltu?Onko edes lähettänytkään?
Sinähän olet aikuiseksi mieheksi melekonen itku-iikka. On tälläkin misulla oma elämänsä ja aikataulunsa. Saa kai hänkin käydä veskissä rauhassa tai lusikoida hernerokkansa ilman että pitäisi olla susihukkaa morjestamassa sen tuhannen siunaamalla hetkellä.Mitä selität? Et ilmeisesti tietä, että rekattuna näkee kaikki viestit, ne poistetutkin tuolla ilmoituksissa. Että tiedän, että hän laittoi minulle viestejä, jotka ei täällä enää näy.
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet aikuiseksi mieheksi melekonen itku-iikka. On tälläkin misulla oma elämänsä ja aikataulunsa. Saa kai hänkin käydä veskissä rauhassa tai lusikoida hernerokkansa ilman että pitäisi olla susihukkaa morjestamassa sen tuhannen siunaamalla hetkellä.Et todellakaan ymmärrä yhtään mistään mitään.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Et todellakaan ymmärrä yhtään mistään mitään.
Pyydän anteeksi, sillä en todellakaan tiennyt asian tästä puolesta. Ompa sitten erikoista. Oisko jokin tekninen häiriö tms.
Anonyymi kirjoitti:
Pyydän anteeksi, sillä en todellakaan tiennyt asian tästä puolesta. Ompa sitten erikoista. Oisko jokin tekninen häiriö tms.
No en usko, tekniseen häiriöön, joka koskee vain yhtä kirjoittajaa.
- AnonyymiUUSI
No sanopas muuta. Ei ymmärrä.
Anonyymi kirjoitti:
kannattaa rekkautuu, niin jää kaikki viestit tuonne muistiin itselle, mitä on ketjuihin saanut.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No en usko, tekniseen häiriöön, joka koskee vain yhtä kirjoittajaa.
Pannaan äskeisen pölvästin laskuun : Oisko kirsikka tarkoittanutkin lähettää viestit yksityisesti?
Anonyymi kirjoitti:
Pannaan äskeisen pölvästin laskuun : Oisko kirsikka tarkoittanutkin lähettää viestit yksityisesti?
Ei täällä pysty mitään yksityisesti lähtettämään. Ei edes rekattuna. Tiedoksesi näin.
Hyvää iltaa👩♥️😊🍒kuinka päivä mennyt,
Kiitos hyvin meni, vaikka väsytti kyllä paljon. 😊💝☕🌇✨- AnonyymiUUSI
Aina teitä väsyttää..
Anonyymi kirjoitti:
Aina teitä väsyttää..
Niin, väsyttää se kun ei saa yöllä nukuttua. Meni itkiessä puoli yötä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Noo,miks?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ihan siksi vaan. Elämäni on ihan paska.
No ei se paska, se on semmoinen kuin siitä tekee.
Anonyymi kirjoitti:
No ei se paska, se on semmoinen kuin siitä tekee.
Vai niin. Helppo se on sanoa.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ihan siksi vaan. Elämäni on ihan paska.
Itse tuskainen järkyttävistä fyysissä kivuissa joten henkiset jää taka alalle.
Olet mies mutta sanon nyt kuitenkin et kivut on olleet päivittäin kuin synnytyspolttoja. - AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Aamuvuoron ollessa edessä olisi viisasta panna luuri äänettömälle.Jos vielä yli puolenyön viipyy kukkuilemassa, siinä lepoon jäävä aika miinustaa tuntuvasti.Hyppää sitten univajeisena mersun rattiin ja virantoimitukseen pepsodent-hymyä vääntäen.
Anonyymi kirjoitti:
Aamuvuoron ollessa edessä olisi viisasta panna luuri äänettömälle.Jos vielä yli puolenyön viipyy kukkuilemassa, siinä lepoon jäävä aika miinustaa tuntuvasti.Hyppää sitten univajeisena mersun rattiin ja virantoimitukseen pepsodent-hymyä vääntäen.
En aja mersulla (varsinkaan tällä hetkellä). Mulla ei ole pepsodent hymyä näillä legoilla.
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on luuri aina äänettömällä päivälläkin. Ei se siis siitä johdu. Kyllä mun ajatukset ihan itse mua pitää hereillä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
En aja mersulla (varsinkaan tällä hetkellä). Mulla ei ole pepsodent hymyä näillä legoilla.
Totta mooses tiesin autosi, mutta sanotaan kuulemma rollaattoriaki jo mersuksi.
Anonyymi kirjoitti:
Totta mooses tiesin autosi, mutta sanotaan kuulemma rollaattoriaki jo mersuksi.
Veikkaan että nyt et tiedä millä ajelen tällä hetkellä. :)
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mustangilla ajat.Ennen ajoit Jaguarilla.
Anonyymi kirjoitti:
Mustangilla ajat.Ennen ajoit Jaguarilla.
Väärin meni taas. Eli ei osunut, taikka ohi, niin kuin täällä sanotaan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No sanotaan nyt ainakin jotta autolla.
Anonyymi kirjoitti:
No sanotaan nyt ainakin jotta autolla.
No itse sanoisin, että on se auton kaltainen kulkuväline. Oma auto on huollossa ja joudun ajella körötellä lainavehkeellä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Vikasella Volovol
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No itse sanoisin, että on se auton kaltainen kulkuväline. Oma auto on huollossa ja joudun ajella körötellä lainavehkeellä.
Oot saanu mopoauton käyttöös.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä. Tää meni oikein.
Van täälläpä paukuttelen rintarustinkiani ku gorilla ikään.Tohon kaaraan ei lisäksi kyllä enää sovi tuhtia misua, vaikka ois kuinka hemaseva tahansa.
Anonyymi kirjoitti:
Van täälläpä paukuttelen rintarustinkiani ku gorilla ikään.Tohon kaaraan ei lisäksi kyllä enää sovi tuhtia misua, vaikka ois kuinka hemaseva tahansa.
Eipä ole ollu oman ferrarin kyytiin mitään tunkua. Ei se enää naisia kiinnosta ku kuskina on vanha kurppa ukko.
Nyt alkaa olla sellaista kiusapoistamista noiden viestien osalta. Tänne ei ole mitään typerää kukaan kirjoitellu.
- AnonyymiUUSI
Todistappa, että on poistettu. Etkö voisi tarkistaa ylläpidolta.
Anonyymi kirjoitti:
Todistappa, että on poistettu. Etkö voisi tarkistaa ylläpidolta.
Miks sitä pitää sulle todistaa? En mä pysty tänne laittamaan mitään kuvakaappausta ilmoituksista. Kyllä kirsikka mulle vastauksen kirjoitti, pari eri kertaa, ja ne saman tien poistettiin täältä. Ihan turhan takia.
Mikä tätä paikkaa vaivaa tänään?
- AnonyymiUUSI
Olet tarkka, kerro mitä huomaat.
Anonyymi kirjoitti:
Olet tarkka, kerro mitä huomaat.
Kyllä tiedän että olen tarkka ja huomaan yleensä kaiken.
- AnonyymiUUSI
Hyvää iltaa sinulle susi, toivottavasti päiväsi on ollu mukava.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos hyvää iltaa. Ei ole ollut mitenkään erikoinen.
Vähän samat fiilikset ei niin kovin hyvä.
Anonyymi kirjoitti:
Vähän samat fiilikset ei niin kovin hyvä.
No ei voi olla kovin hyvä, kun on ihan kuoleman väsyneenä töissä ja kotiin päästyä vaan nukkuu pari tuntia...
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No ei voi olla kovin hyvä, kun on ihan kuoleman väsyneenä töissä ja kotiin päästyä vaan nukkuu pari tuntia...
Halit. Kyllä se siitä:)
Anonyymi kirjoitti:
Halit. Kyllä se siitä:)
Kiitos. Kyllä olo kohenee kun syön hyvin kohta. En tiedä tapahtuuko sitten paljonkaan mitään muuta koko iltana.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Pitäs viekkuun saada joku elvä tyyppi sinun
Anonyymi kirjoitti:
Pitäs viekkuun saada joku elvä tyyppi sinun
Ei kelpaa kuka tahansa. En sais kuitenkaan ketään. Siksi itkenkin.
Kirsikka kirjoitti vain että hyvää iltaa pariin eri kertaan, ja molemmat poistettiin. Miksi?! Onko hänen käyttämät emojit bannattu?
- AnonyymiUUSI
Enpä tiedä tuosta TK
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Hei. Kerro miten päiväsi on mennyt? 😊💖
Ihan hyvin mennyt pitää ruokaa laitella ja siivoilla vielä, palataan TK:)
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvin mennyt pitää ruokaa laitella ja siivoilla vielä, palataan TK:)
Kiva juttu. OIkein mukavaa illanjatkoa ja palaillaan 😊
- AnonyymiUUSI
Johtuu pitkälti palsta siitä yökukkujista.Nehän tulee vasta klo 22 tänne.Siitähän oli aamuyöllä puhettakin.Pandoja on paljon liittynyt yökukkumiseen.Kaikilla on silmät mustana.
- AnonyymiUUSI
Sudelle rentoa lauantai iltaa. 😊
Onko huomenna työtä vai vapaa päivä?- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos samoin sinulle. 😊
Töitä on huomennakin ja aamuun pitäis jaksaa taas.Kiitos, hyvin rauhallista kotona sohvalla. 😊
Aamu vuorot on kyllä raskaita, tsemppiä. 👍 Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, hyvin rauhallista kotona sohvalla. 😊
Aamu vuorot on kyllä raskaita, tsemppiä. 👍On ne raskaita, kun en ole mikään aamuihminen. Ja sitten kun on väsynyt, masentaa enemmän ja on paljon herkempi kaikelle. Ei tarvitse ku jonkun katsoa pahasti, niin olen loppu päivän ihan down. Kiitos tsempistä ja mukavaa illanjatkoa. 😊
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
On ne raskaita, kun en ole mikään aamuihminen. Ja sitten kun on väsynyt, masentaa enemmän ja on paljon herkempi kaikelle. Ei tarvitse ku jonkun katsoa pahasti, niin olen loppu päivän ihan down. Kiitos tsempistä ja mukavaa illanjatkoa. 😊
Tiedän tuon tunteen kun masentuneena ei tarvi paljon mennä pieleen, tuntuu että maailma kaatuu. 😔
Unihäiriöt myös tuttuja, nyt melatoniini kokeilussa, josko tasaantuu tämä elämä vähän. 👍
Toivottavasti huomenna on parempi päivä. 😊👍 Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tuon tunteen kun masentuneena ei tarvi paljon mennä pieleen, tuntuu että maailma kaatuu. 😔
Unihäiriöt myös tuttuja, nyt melatoniini kokeilussa, josko tasaantuu tämä elämä vähän. 👍
Toivottavasti huomenna on parempi päivä. 😊👍Mä otin eilenkin melatoniinia, niin en silti nukahtanut kun vasta joskus yhden jälkeen... Eikä itkusta meinannu tulla loppua millään. Tässä ollu masentunut viimeset 3 vuotta.
Hyvä uni kyllä auttaa jaksamaan, että toivottavasti sitäkin saa. 😊- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mä otin eilenkin melatoniinia, niin en silti nukahtanut kun vasta joskus yhden jälkeen... Eikä itkusta meinannu tulla loppua millään. Tässä ollu masentunut viimeset 3 vuotta.
Hyvä uni kyllä auttaa jaksamaan, että toivottavasti sitäkin saa. 😊Melatoniini pitäis kait ottaa samaan aikaan joka päivä, nyt en muista että pitikö olla tuntia ennen syömättä niin että saa parhaan tehon. 🤔 Ekat päivät niin sekaisin aamulla, nyt menee paremmin.
Itse olen ihan kammottava ihminen jos en nuku, kaikki kärsii.
Masennus on kyllä niin inhottava, itsellä vaihtelevasti yli 10 vuotta ja viimeiset 4 vuotta ilman lääkitystä.
Joten josko meilläkin on toivoa aurinkoisesta tulevaisuudesta. 🤗🙂 Anonyymi kirjoitti:
Melatoniini pitäis kait ottaa samaan aikaan joka päivä, nyt en muista että pitikö olla tuntia ennen syömättä niin että saa parhaan tehon. 🤔 Ekat päivät niin sekaisin aamulla, nyt menee paremmin.
Itse olen ihan kammottava ihminen jos en nuku, kaikki kärsii.
Masennus on kyllä niin inhottava, itsellä vaihtelevasti yli 10 vuotta ja viimeiset 4 vuotta ilman lääkitystä.
Joten josko meilläkin on toivoa aurinkoisesta tulevaisuudesta. 🤗🙂Se on. Sydänsurutkin voi saada pahan masennuksen aikaan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Se on. Sydänsurutkin voi saada pahan masennuksen aikaan.
Kyllä, siihen on monta syytä. 😔
Mä lähden nyt käymään vähän pihalla. Palataan myöhemmin. 😊💝☕🌇✨
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa reippaalta. 👍 Mä jatkan telkkarin katselua. 🙂
- AnonyymiUUSI
Iltaa terkuin K:)
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Hyvää iltaa jälleen 😊❤️
Miten olet illan viettänyt:)
Anonyymi kirjoitti:
Kävin äsken poikasilla, juomassa iltateetä ja syömässä yhden korvapuustin. :)
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile taas emojeilla kirjoittaa, toivottavasti antavat olla 😊❤️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Söpösti sanoit..poikasilla. Asuvat siis lähellä. Kyllähän he käyvät isukkiakin visiteeraamassa.
Anonyymi kirjoitti:
Söpösti sanoit..poikasilla. Asuvat siis lähellä. Kyllähän he käyvät isukkiakin visiteeraamassa.
Niin, asuvat kyllä samalla kylällä. Eivät minun luona visiteeraa oikeastaan ollenkaan... Ei täällä käy koskaan ketään.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Okay👩♥️
Anonyymi kirjoitti:
Okay👩♥️
Miten sinun ilta on mennyt? Kohta tästä joutuu mennä unta yrittämään. 😊♥️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiva nähdä taas 😊♥️
No juu👩♥️✨️🥱vähän väsyttää jo😴❄️
Anonyymi kirjoitti:
No juu👩♥️✨️🥱vähän väsyttää jo😴❄️
Niin minuakin onneksi. Vielä pitää huomenna herätä aikasin 😊♥️✨️🥱
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Niin minuakin onneksi. Vielä pitää huomenna herätä aikasin 😊♥️✨️🥱
Onko töitä huomenna👩♥️🥱
Anonyymi kirjoitti:
Onko töitä huomenna👩♥️🥱
Joo on koko päivän. Ne tuntuu välillä ku olis viikon siellä... On niin tylsää. 😊♥️✨️🥱
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Joo on koko päivän. Ne tuntuu välillä ku olis viikon siellä... On niin tylsää. 😊♥️✨️🥱
Ahaa🥱♥️👩❄️Välillä aika menee hitaasti huomannut tämän
Anonyymi kirjoitti:
Niin on sellaista. Etenki jos oikein väsyttää, eikä ole varsinaisesti mitään oikeaa tekemistä, niin ei aikakaan kulu. Ei voi kellekään edes jutella. Katsella vaan sivusta muiden elämää... 😊♥️✨️🥱
Anonyymi kirjoitti:
Huomisen jälkeen saa taas nukkua pitempään. 😊♥️✨️🥱
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Huomisen jälkeen saa taas nukkua pitempään. 😊♥️✨️🥱
Se on hyvä se🥱♥️👩
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä se🥱♥️👩
Oikein hyvää yötä ja kauniita unia 🤗❤️✨ huomiseen 😊❤️✨
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiva että olet täällä minun kanssani. 😊❤️✨
Hyvää yötä ja kauniita unia🥱♥️👩🍒✨️❄️huomiseen
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kauniita unia 🤗❤️😊
Kiitos🥱♥️👩✨️
https://www.youtube.com/watch?v=B7IZMb7VOtU
IVANDRO - Chakras- AnonyymiUUSI
Kiitos samoin sinulle. Ulkona oli hyvä sää lenkkeilyyn😊
- AnonyymiUUSI
Sulla aikainen ylösnousu. Älä susi- kulta valvo liian myöhään. Uni on nyt parasta lääkettä. Siispä toivotan Sinulle oikein hyvää ja rauhallisen levollista yötä. 🤗✨🌌✨🌖
Niin, kohta kömmittävä peiton alle... Jospa tänään nukahtais nopeasti, eikä ehtis ajatella kaikkea ikävää. Kiitos ja kauniita unia sinullekin 😊✨
Sanoit eilen tulleesi väsyneenä töistä. Saitko kuitattua univelkasi? Kysyin tätä jo aiemmin sinkut-palstalla, mutta et vastannut.
Sori, en muistanut vastata, kun kävin taas heti töistä päästyäni nukkumaan. Nukuin tänään paremmin ja nyt olen jo sängyssä odottamassa unta. Välillä tuntuu että elämä on yhtä nukkumista. ✨😊✨
mustasusi kirjoitti:
Sori, en muistanut vastata, kun kävin taas heti töistä päästyäni nukkumaan. Nukuin tänään paremmin ja nyt olen jo sängyssä odottamassa unta. Välillä tuntuu että elämä on yhtä nukkumista. ✨😊✨
Hyviä öitä ja kauniita unia. Hyvä kun nukuit paremmin! :) Öitä!!
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Hyviä öitä ja kauniita unia. Hyvä kun nukuit paremmin! :) Öitä!!
Kiitos hyvää yötä. Toivottavasti nukuttaa hyvin. :)
- AnonyymiUUSI
Niko on mun rakkaan nimi IRL ja on rakennusmies
Ajattelin sulle sanoa. Meidän juttu on vielä niin tuore kun suunnilleen viikko sitten alettiin kimppaan. Välillä kaipaan omaa rauhaa. Ja sitoutumiskammoisena uusi tilanne. Vietettiin bileitä eilen ja raksaväki on tunnetusti kovia ottamaan. Siksi mulla on ollut tänään vähän ns omaa aikaa että kerkesin palstalleOk. No jospa se siitä vielä lähtee lentoon. Onnea teille vielä. Nyt mun pitää yrittää nukkua. Hyvää yötä. 😢✨😊🛸🌌
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ok. No jospa se siitä vielä lähtee lentoon. Onnea teille vielä. Nyt mun pitää yrittää nukkua. Hyvää yötä. 😢✨😊🛸🌌
Mä vasta heräsin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854658- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 271772
- 571704
- 181611
- 191607