Karvanopat vaan heiluu kun Dacisti polkee kaasua. Pellit kiiltää ja Rombatin akku antaa virtaa kovemmallakin pakkasella. Sitten vielä erikseen se että autossa on tehdastakuu. Voi että mikä namupala.
Että mua etoo Daciat
19
306
Vastaukset
- Anonyymi
Dacia on hyvä. Rasia on hyvä. Kassit on täynnä. Jotain pitäis tehdä.
- Anonyymi
Dacistin kassit ovat aina turpoamiseen asti täynnä. Ei dacisti saa ketään niitä tyhjentämään!
- Anonyymi
Voi kamalaa miten kateellinen olet muille. Eikö sinulla raukalla ole omaa elämää. mene vaikka marttakerhoon jos ei muuta löydy
- Anonyymi
Voi että mä oon kateellinen Dacisteille. Pellit kiiltää, tehdastakuu tuo mielenrauhaa ja kiinarenkaatkin ovat Daciassa melkein pyöreät. Aaah. Että ottaa kupoliin. Ottaa.
- Anonyymi
Mitä ihmettä jonkun toisen auto kuuluu sulle PÄTKÄÄKÄÄN
- Anonyymi
Ehkä se on niin, että sillä reppanalla ei ole mahdollisuutta minkäänlaiseen autoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on niin, että sillä reppanalla ei ole mahdollisuutta minkäänlaiseen autoon.
Tää on just tätä. Kaatakaa vain suolaa haavoihin. Nauttikaa kiiltävistä pelleistä ja tehdastakuusta. Aaaah. Niin mua etoo noi Daciat että tekisi mieli laittaa kättä lippaan aina kun näen Dacian liikenteessä. Aaaah
- Anonyymi
Elf corporeisson.
- Anonyymi
Elf corporeiseeon ruori ™
- Anonyymi
Näin unta kiiltävästä Daciasta. Huhhuh. Olipa aikamoinen painajainen. Onneksi heräsin ennenkuin uni olisi voinut tehdä minusta Dacian omistajan. Se olisi ollut pahempaakin pahempi painajainen.
- Anonyymi
Näin unta kiiltävästä Daciasta. Huhhuh........Oliko housut säilyneet kuivana,näkyikö lakanassa mitään ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin unta kiiltävästä Daciasta. Huhhuh........Oliko housut säilyneet kuivana,näkyikö lakanassa mitään ???
Tuli pienet vanukkaat lakanoihin. Huhhuh. Olipas pirullinen painajainen
- Anonyymi
TÄMÄ PALSTA ON MÄNNYT IHAN SEKAISIN. DACIAA DISSATAAN. SYYTTÄ.
- Anonyymi
Mitään syyttä dissata vanhojen köyhien pappojen kaalivankkuria. Tankin korkkikin avaimella, saa hävetä huoltoasemalla.
- Anonyymi
Muakin harmittaa kun Dacia on mennyt Toyotasta ohi laadussa ja ominaisuuksissa.
T: Auris vituttaa. - Anonyymi
Sellaastahan se jopomiähen elämä on. Kateutta pullollaan.
- Anonyymi
Mul on kaks Jopoa. Toisesta on ketjut poikki ja särki on kala. Sit autona vanha kunnon sotaratsu Toyota. Mielenrauhaa!
- Anonyymi
Uuden karhea toyota. Edellinen auto oli dacia.
- Anonyymi
Mulla heilui karvaiset nopat kun vähän poljin kaasua. Kyllähän dacia on hyvä auto ja särki on kala. Mutta asiaan Daciaan ei ole mitään asiaa. Siellä on tunkkainen tuoksu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102393- 842101
- 561657
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai561595- 1551560
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461456Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1481394- 1121190
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket261148