Että mua etoo Daciat

Anonyymi-ap

Karvanopat vaan heiluu kun Dacisti polkee kaasua. Pellit kiiltää ja Rombatin akku antaa virtaa kovemmallakin pakkasella. Sitten vielä erikseen se että autossa on tehdastakuu. Voi että mikä namupala.

19

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Dacia on hyvä. Rasia on hyvä. Kassit on täynnä. Jotain pitäis tehdä.

• Anonyymi

Dacistin kassit ovat aina turpoamiseen asti täynnä. Ei dacisti saa ketään niitä tyhjentämään!

• Anonyymi

Voi kamalaa miten kateellinen olet muille. Eikö sinulla raukalla ole omaa elämää. mene vaikka marttakerhoon jos ei muuta löydy

• Anonyymi

Voi että mä oon kateellinen Dacisteille. Pellit kiiltää, tehdastakuu tuo mielenrauhaa ja kiinarenkaatkin ovat Daciassa melkein pyöreät. Aaah. Että ottaa kupoliin. Ottaa.

• Anonyymi

Mitä ihmettä jonkun toisen auto kuuluu sulle PÄTKÄÄKÄÄN

• Anonyymi

Ehkä se on niin, että sillä reppanalla ei ole mahdollisuutta minkäänlaiseen autoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se on niin, että sillä reppanalla ei ole mahdollisuutta minkäänlaiseen autoon.

Tää on just tätä. Kaatakaa vain suolaa haavoihin. Nauttikaa kiiltävistä pelleistä ja tehdastakuusta. Aaaah. Niin mua etoo noi Daciat että tekisi mieli laittaa kättä lippaan aina kun näen Dacian liikenteessä. Aaaah

• Anonyymi

Elf corporeisson.

• Anonyymi

Elf corporeiseeon ruori ™

• Anonyymi

Näin unta kiiltävästä Daciasta. Huhhuh. Olipa aikamoinen painajainen. Onneksi heräsin ennenkuin uni olisi voinut tehdä minusta Dacian omistajan. Se olisi ollut pahempaakin pahempi painajainen.

• Anonyymi

Näin unta kiiltävästä Daciasta. Huhhuh........Oliko housut säilyneet kuivana,näkyikö lakanassa mitään ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin unta kiiltävästä Daciasta. Huhhuh........Oliko housut säilyneet kuivana,näkyikö lakanassa mitään ???

Tuli pienet vanukkaat lakanoihin. Huhhuh. Olipas pirullinen painajainen

• Anonyymi

TÄMÄ PALSTA ON MÄNNYT IHAN SEKAISIN. DACIAA DISSATAAN. SYYTTÄ.

• Anonyymi

Mitään syyttä dissata vanhojen köyhien pappojen kaalivankkuria. Tankin korkkikin avaimella, saa hävetä huoltoasemalla.

• Anonyymi

Muakin harmittaa kun Dacia on mennyt Toyotasta ohi laadussa ja ominaisuuksissa.

T: Auris vituttaa.

• Anonyymi

Sellaastahan se jopomiähen elämä on. Kateutta pullollaan.

• Anonyymi

Mul on kaks Jopoa. Toisesta on ketjut poikki ja särki on kala. Sit autona vanha kunnon sotaratsu Toyota. Mielenrauhaa!

• Anonyymi

Uuden karhea toyota. Edellinen auto oli dacia.

• Anonyymi

Mulla heilui karvaiset nopat kun vähän poljin kaasua. Kyllähän dacia on hyvä auto ja särki on kala. Mutta asiaan Daciaan ei ole mitään asiaa. Siellä on tunkkainen tuoksu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73