Karvanopat vaan heiluu kun Dacisti polkee kaasua. Pellit kiiltää ja Rombatin akku antaa virtaa kovemmallakin pakkasella. Sitten vielä erikseen se että autossa on tehdastakuu. Voi että mikä namupala.
Että mua etoo Daciat
7
68
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Dacia on hyvä. Rasia on hyvä. Kassit on täynnä. Jotain pitäis tehdä.
- AnonyymiUUSI
Dacistin kassit ovat aina turpoamiseen asti täynnä. Ei dacisti saa ketään niitä tyhjentämään!
- AnonyymiUUSI
Voi kamalaa miten kateellinen olet muille. Eikö sinulla raukalla ole omaa elämää. mene vaikka marttakerhoon jos ei muuta löydy
- AnonyymiUUSI
Voi että mä oon kateellinen Dacisteille. Pellit kiiltää, tehdastakuu tuo mielenrauhaa ja kiinarenkaatkin ovat Daciassa melkein pyöreät. Aaah. Että ottaa kupoliin. Ottaa.
- AnonyymiUUSI
Mitä ihmettä jonkun toisen auto kuuluu sulle PÄTKÄÄKÄÄN
- AnonyymiUUSI
Ehkä se on niin, että sillä reppanalla ei ole mahdollisuutta minkäänlaiseen autoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on niin, että sillä reppanalla ei ole mahdollisuutta minkäänlaiseen autoon.
Tää on just tätä. Kaatakaa vain suolaa haavoihin. Nauttikaa kiiltävistä pelleistä ja tehdastakuusta. Aaaah. Niin mua etoo noi Daciat että tekisi mieli laittaa kättä lippaan aina kun näen Dacian liikenteessä. Aaaah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627