Kuntosalilla kuvaaminen

Anonyymi-ap

Miksi, oi miksi, eräs viittäkymppiä lähestyvä äiti ihminen kuvaa itseään edestä ja takaa ? Siinä samalla levittää muiden kuntoilijoiden kuvaa ties minne kanaville. Kuntoilu on hyvästä ja itsestään kannattaakin pitää huolta, muttei se hikisen peffan näyttely luonnetta kaunista.

15

1672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyväntavan vastaista ! Ei todellakaan saa toisia näkyä !

• Anonyymi

Sitähän voi vaikka avata suunsa ja pyytää lopettamaan kuvaamisen.

• Anonyymi

Minä mielelläni katselisin viisikymppisten salinaisten kuvia

• Anonyymi

Kerro mikä sali kyseessä?

• Anonyymi

Nämä on näitä narsisteja joiden pitää kaikki tekemisensä postata someen

• Anonyymi

Taviksen pepun pyöritys voidaan huomata jossain indokiinassa.

• Anonyymi

En ymmärrä näitä itsensä kuvaajia.

• Anonyymi

Saahan sitä kuvata itseään, mutta muiden kuvaaminen edes vahingossa siihen perseselfien taustalle on kiellettyä. Sama uimahallissa, teinit puhuu jotain videopuhelua pukuhuoneessa kamera päällä ja muut pukuhuoneessa olijat joutuu tahtomattaan taustalle, pahimmillaan ilman vaatetusta. Ne kännykät pidetään taskussa tai laukussa kunnes on poistuttu pukuhuoneesta käytävälle!

• Anonyymi

Kaikki sosiaaliset mediat pitäisi sulkea pysyvästi. Niistä ole kuin haittaa ihmisille.

• Anonyymi

Nämä joiden pitää kuvata itseään on vatipäitä.

• Anonyymi

Käy mainitsemassa kuvaajalle, että jos yksikään minun kuva on julkaistu niin käräjillä tavataan.

• Anonyymi

Ei ole tosiaan hyvä tapa jos näkyy muita kuntoilijoita kuvissa! Kuvatkoon jokainen huonon itsetunnon omaava omia lihaksiaan mutta itse ainakin haluan ihan rauhassa käydä kuntosalilla ja ihan itseäni varten siellä käyn!!!!

• Anonyymi

Itsensä ja taustalla olevien muiden kuntoilijoiden kuvaaminen ja videoiden julkaiseminen jatkuu vaan. Tietääpähän etten ainakaan Vuokatti areenalle mene kuntosalille kun en ole halua että minun kuntoiluja kuvataan ja julkaistaan sosiaaliseen mediaan!!!!!!

• Anonyymi

Vuokatti Areenan salilla joku muija ainakin kuvaa!

• Anonyymi

Ehkä kannattaisi paikan pitäjälle asiasta sanoa tai ihan reippaasti mennä hälle itselleen sanomaan ja ainakin itse tekisin näin ja voisin aika napakasti sanoa asiasta että jos ei luuri pysy pois kuvaamisesta niin se lentää tuohon seinään maksoi mitä tahansa se härpäke tai toinen vaihtoehto on että painut pihalle omaa vittuasi kuvailemaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      82
      3260
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      37
      2074
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1850
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      302
      1396
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      36
      1305
    6. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      112
      1239
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      93
      1229
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1110
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1094
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1071
    Aihe