Pattayan rakkaat on parisuhde-experttejä.
He tietävät kaiken kaikesta, siis aivan kaikesta ja sen johdosta tietävät myös kaikkien ihmisten parisuhteiden sisällön, myös luonnollisesti omansa.
Tiedustelen olisiko mahdollista tämän rakkaiden rakkaimman ja viisaimman Laiffin yhdessä klooniensa Syylittäjän ja sinisen CHLangin kanssa julkaista oma parisuhdekertomuksensa avioliitostaan maataloushoratsu-roikeläppärintaisen kanssa jonka kanssa hänellä on kaksi vahinkoraxipossua?
Myös voisi ystävällisesti omansa julkaista kelaperhe TT miten on thaimaanhutsunen sopeutunut vahinkoineen suomeen.
2010:n järjettömyydet jo tiedetäänkin, joten hänen ei tarvitse vaivautua.
Tasavertaisuuden vuoksi liitän tähän aloitukseen Rakkaan laatiman henkilöstä jota
EI USKALLA TAVATA, VAAN USKALLUS RIITTÄÄ VAIN PUSKAHUUTELUUN.
==============================
Kynttiläillallisia hienossa ravintolassa, syvällisiä keskusteluja romantiikasta ja kirjallisuudesta, yhteisiä sieniretkiä luontoon, öisiä yhteisiä naku-uinteja meressä, villiä rakastelua tähtitaivaan alla, jonka jälkeen jääpalaämpäristä nostetaan shampanjapullo josta kaadetaan kristallilasiin ja kohotetaan malja elämälle ja rakkaudelle, vaimon vielä silitellessä mittavaa fallosta ja katsoessa syvälle Pasasen silmiin, jotka uhkuu voimaa ja pantterimaista viekkautta.. Hän on mies jolla on hallussaan Salomonin viisaus ja Herkuleksen voimat ja lopuksi vaimo käpertyy rakkaansa syleilyyn kuin kissanpentu lämpimänä kehräten, Pasanen hieman murahtaa tyytyväisen miehekkäästi ja siirtää peniksensä toisen jalkansa ulkoreidelle rapsuttaen siitä rantahiekan pois.
PARISUHTEITA.
20
208
Vastaukset
- Anonyymi
"Pattayan rakkaat on parisuhde-experttejä.
He tietävät kaiken kaikesta, siis aivan kaikesta ja sen johdosta tietävät myös kaikkien ihmisten parisuhteiden sisällön" totesi hän.
Vaan on täällä myös Simonkylän rakas, joka on kaikkien parisuhde-experttien äiti:
"Ei rakas lapsi, minä en ole yleistänyt mitään, totesin vaan kerran että ei kannata rakentaa parisuhdetta riisipellon laitaan, kuten moni on tehnyt... Suhteeni vaimooni on täysin kunnossa, kuten on ollut jo 25 vuotta"
Simonkylän rakas on mies joka tietää mikä kannattaa kenellekin ja mikä ei. Hän on ihan täysin kunnossa.- Anonyymi
Mielitiettysi Simonkyläläisen tarina on jo aloituksessa julkaistu, sitä ei ole tarve piipittää uudelleen.
- Anonyymi
Simonkylän Salomon on suuressa viisaudessaan opettanut meitä vähäosaisia monissa asioissa, kertoen autojen kehityksestä,
valokuvauksesta, thaimaalaisten palkoista ja
suomalaisten eläkkeistä, yrittämisestä, rakentamisesta,
avioliitoista, lasten kasvatuksesta, politiikasta,
fysiikasta, Thaimaan karjataloudesta, riisinviljelystä,
maidontuotannosta, liikenteestä,
Thaimaan ja Suomen terveydenhuollosta, lääkäreistä ja lääkkeistä,
liikunnan vaaroista, turhista harrasteista, rakkaudesta,
retkeilystä, kirjallisuudesta, veronkierrosta, ulosotosta,
mittareista, TK-eläkkeistä, sairauksista, kovasta kunnosta,
ruoanlaitosta, pihvien valmistamisesta,
laihdutuskeinoista, maksan sijainnista vartalossa,
thaimaalaisesta satokaudesta, thaipankeista, pankkikorteista,
prostituutiosta, leskeneläkkeistä, luonnollisista tavoista hankkia vaimo,
Ladan ylivertaisuudesta, narsismista, koirista, banaanipensaista,
savustamisesta, betoniviihteestä yms.
Hän on kertonut missä on maailman parhaat ravintolat, rypäleet, massamanit pitaleivällä,
mikä olut on maailman paras, mikä kännykkä on paras, mitä tulee välttää, miten rakennetaan ylivertainen tietokone, mikä kirja on paras tietolähde, kertoo missä on maailman kauneimmat naiset ja missä rumimmat, miten rannat laajennetaan oikein, miten viemäröinnit tehdään, mikä on tonnikala, kertoo kypärävalinnoista ja valistaa alkoholismin vaaroista ja tupakan terveellisyydestä.
Ei taida olla maailmassa asiaa josta hänellä ei olisi tietämystä, joka ylittää normaalin tietämyksen tason ja laadun. - Anonyymi
Naminamissa vihdoin ravintolapäällikkö itse on ohjannut isukin syrjään ja ottanut ohjat käsiinsä.
https://www.youtube.com/shorts/3dVfxWBh0fE
Huomatkaa hänen veitsivalintansa. - Anonyymi
Tällaista ei voi suorittaa rakkaiden Ikeaveitsillä.
https://www.youtube.com/shorts/ubrdt7YgZ94 - Anonyymi
Onhan tällä palstalla näemmä joskus jotain hauskaakin.
- Anonyymi
Tekee hyvää Rakkaille nirppanokille.
- Anonyymi
Tämä on todella hauska.
- AnonyymiUUSI
Miten totuus ja fantasia kohtaavat 2010 kuvittelee olevansa naisen haaveissa todellisuudessa sieltä tulee kalju verkkosukkiin pukeutunut leidari jota vetää 15cm vaalean punainen buudeli... https://www.youtube.com/shorts/eAq6PfIcDcg himan on harhainen nämä 2010 ajatukset itsestään.
- AnonyymiUUSI
Opettavainen tarina yhdyssanojen merkityksestä.
Tikkakosken lennonjohtaja John "Posso" Lennon oli huolissaan parisuhteestaan, kun vaimo oli aina poissa "asioilla". Posso laittoi viestin vaimolleen että tämän olisi korkea aika alkaa hoitamaan pari suhdetta.
Possokka tuli sitten eräänä päivänä Amicasta kotiin bussilla mahat täynnä perunamuusia ja ketsubia sekä kalan puikkoja myös rinnuksilla ja nahkalaukussa, piippasi liian ajoissa ja huusi kuskille "Eiku seuraava".
Oven edessä seisoi outo auto. Ulosottomiestä peläten Posso avasi varovasti oven, makuuhuoneesta kuului outoa ryskettä, ähinää ja muminaa.
Siellä oli pankkineiti kontillaan lippalakki vinossa, takanaan karvaperseinen ukkeli työstämässä minkä ehti ja vaimolla oli edessään istuvan mustan miehen hirvittävän kokoinen täysimittainen kohtupora suussaan.
Pasanen kysyi epätietoisena että mitäs täällä tapahtuu?
Pankkineiti vastasi että ei ehdi juuri nyt puhua, kun on muna suussa.
Illalla kun vaimo pyyhki tahroja makuuhuoneen seiniltä, verhoista, lakanoilta ja Ikean kattolampusta, Possokka tuhisi ovensuussa että "Mitä täällä oikein tänään tapahtui?"
Pankkineiti oikaisi lippahattua ja vastasi pyörein silmin: "Sä ite käskit mut hoitamaan pari suhdetta"
Tarinan opetus on että parisuhde on yhdyssana.
2010- AnonyymiUUSI
Täysin epäolennaista, neiti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täysin epäolennaista, neiti
Possonderin ihminen on varsin huoleton kaveri. Tiedolla ei ole väliä, oikeinkirjoituksella ei ole väliä, nimillä ei ole väliä, yhdyssanoilla ei ole väliä eikä totuudella ole väliä.
Ne kun tuppaa pilaamaan Possondeeruksen tarinat.
2010 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Possonderin ihminen on varsin huoleton kaveri. Tiedolla ei ole väliä, oikeinkirjoituksella ei ole väliä, nimillä ei ole väliä, yhdyssanoilla ei ole väliä eikä totuudella ole väliä.
2010Kaikkein vähiten Possondeeruksen ihmiselle on väliä matematiikasta ja suhteellisuudesta.
Niillä ei ole mitään väliä.
Näin ne urbaanit legendat ja stereotypiat sitten syntyvät, kun Koikkalaisen Jormalta katosi sadan bahtin seteli aamuyöllä baarissa Pattayalla vuonna 1991 vuonna torstaina.
Jormaa vieläkin niin sapettaa kaikki thaimaalaiset että oikein sylettää. Jorma ottaa asian esiin joka kerta, oli sitten kummitytön synttärit tai bingo.
2010 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2010Taas epäolennaista ei liity mitenkään asiaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkein vähiten Possondeeruksen ihmiselle on väliä matematiikasta ja suhteellisuudesta.
Niillä ei ole mitään väliä.
Näin ne urbaanit legendat ja stereotypiat sitten syntyvät, kun Koikkalaisen Jormalta katosi sadan bahtin seteli aamuyöllä baarissa Pattayalla vuonna 1991 vuonna torstaina.
Jormaa vieläkin niin sapettaa kaikki thaimaalaiset että oikein sylettää. Jorma ottaa asian esiin joka kerta, oli sitten kummitytön synttärit tai bingo.
2010Sitä paitsi hyvä että otit puheeksi suhteellisuuden, totuus jos joku on suhteellista, sinä näet huoria joka paikassa, käsityksesi ns. Ihmissuhteita on kovasti omalaatuisia, se kertoo sinun valtavista ongelmista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi hyvä että otit puheeksi suhteellisuuden, totuus jos joku on suhteellista, sinä näet huoria joka paikassa, käsityksesi ns. Ihmissuhteita on kovasti omalaatuisia, se kertoo sinun valtavista ongelmista.
Yleensä ihminen lukee jotain hän ymmärtää asiasisällön eikä edes kiinnitä huomiota lillukanvarsiin, luulenpa että jolen vähän joka alueella paremmassa kunnossa kuin sinä, ethän sinä ole mitään todistellut mistään, jotain naurettavia vanhoja kuvia olet uskaltanut laittaa, niistäkin sotannut kuonosi, ethän sinä terve ole sen on täysin selvää... Voi olla että reuma on aiheuttanut minulle ikäviä terveyshaasteita... Mutta nyt ne alkaa olla hoidossa, kuten olen todennut, puoli vuotta vuosi niin liika neste on pihalla, mitä luulet kumpi meistä on terveempi.
- AnonyymiUUSI
SInä kerrot minun kertoneen, en ole kertonut, sinun logiikkasi on täysin hukassa, suurin ongelma on siinä että kuvittelet minun olevan kaikki lahkonarvostelijoiden takana, olet jopa sulkenut silmäsi selviltä todisteilta.
Aivoni ovat ihan hyvässä kunnossa, niissä ei ole koskaan ollut mitään huomauttamista, mutta kun sanoit olkoon sitten niin, toki joskus kovat kipulääkkeet voivat aiheuttaa euforiaa, ja huonomuistisuutta, mutta niitä ei ole käytetty 15 vuoteen...
Kun lääkitys vaihtui, vanhat nestettä keräävät lääkkeet jäävät historiaan, myös nestekertymät katoavat ja ovat jo osittain kadonneetkin, mutta ei liian nopeasti, noin vuodessa kahdessa saavutan lääkärin mukaan normaalipainoni..
Sydän rassatiin kunnolla kuten kerroin, sepelvaltimospasmeja oli 3000 vrk, elokuussa tehdyt toimenpiteet rajoittivat ne noin 2000 vrk, nyt tehty toimenpide poisti ne todennäköisesti kokonaan, ainakaan nyt niitä ei ole ollut, kummatkin pääsuonet joita on kaksi on laitettu suojaverkko ettei ne enää supistele... tuo supistelu on johtanut siihen että sepelvaltimoiden välillä on kasvanut uusia suonia, jotka turvasivat verenkierron vaikka suonia supistelisi, valtimot on laajennettu samalla, ennen verkon stentin laittamista... nyt ei ole mitään verenkiertoa estävää...
En minä ole lainkaan lihava, ollut koskaan... koskaan kuten olen miljoonasti sanonut... mutta sinä olet niin päättänyt, minkä minä sille ressukka voin.
By NumBall vantaa 64v. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SInä kerrot minun kertoneen, en ole kertonut, sinun logiikkasi on täysin hukassa, suurin ongelma on siinä että kuvittelet minun olevan kaikki lahkonarvostelijoiden takana, olet jopa sulkenut silmäsi selviltä todisteilta.
Aivoni ovat ihan hyvässä kunnossa, niissä ei ole koskaan ollut mitään huomauttamista, mutta kun sanoit olkoon sitten niin, toki joskus kovat kipulääkkeet voivat aiheuttaa euforiaa, ja huonomuistisuutta, mutta niitä ei ole käytetty 15 vuoteen...
Kun lääkitys vaihtui, vanhat nestettä keräävät lääkkeet jäävät historiaan, myös nestekertymät katoavat ja ovat jo osittain kadonneetkin, mutta ei liian nopeasti, noin vuodessa kahdessa saavutan lääkärin mukaan normaalipainoni..
Sydän rassatiin kunnolla kuten kerroin, sepelvaltimospasmeja oli 3000 vrk, elokuussa tehdyt toimenpiteet rajoittivat ne noin 2000 vrk, nyt tehty toimenpide poisti ne todennäköisesti kokonaan, ainakaan nyt niitä ei ole ollut, kummatkin pääsuonet joita on kaksi on laitettu suojaverkko ettei ne enää supistele... tuo supistelu on johtanut siihen että sepelvaltimoiden välillä on kasvanut uusia suonia, jotka turvasivat verenkierron vaikka suonia supistelisi, valtimot on laajennettu samalla, ennen verkon stentin laittamista... nyt ei ole mitään verenkiertoa estävää...
En minä ole lainkaan lihava, ollut koskaan... koskaan kuten olen miljoonasti sanonut... mutta sinä olet niin päättänyt, minkä minä sille ressukka voin.
By NumBall vantaa 64v.Se buudeli sopii sinulle, erityisesti vaalean punainen väritys, erityisesti tyyliisi josta olet täällä suhteellisen kuvan antanut, neiti sinä olet varmasti.
- AnonyymiUUSI
Aimo ja kellohame ovat solmineet liiton. Sopivat nääs yhteen kuin vakka ja kansi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578447Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123299Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262460Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801950Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3501648Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2421402FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01181Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010