Hei ystävä,
Aika on kriittistä, ja tukesi presidentti Trumpille on nyt tärkeämpää kuin koskaan. Kotonasi mukavasti voit tehdä merkittävän vaikutuksen. Miten? Liity valtakunnalliseen rukouslupauksemme.
Edessä olevat haasteet eivät ole vain poliittisia vaan hengellisiä ja koskettavat kansakuntamme sielua. Taloudellinen vakaus, kansallinen turvallisuus ja perusvapautemme ovat vaakalaudalla.
Toimi nyt: Liity rukouslupaukseen - Rukouksesi voi johtaa merkittäviin muutoksiin.
Kuvittele yhdistäväsi voimat tuhansien ihmisten kanssa eri puolilla maata rukoilemaan viisautta, voimaa ja ohjausta Trumpille ja hänen tiimilleen. Yhdessä olemme pysäyttämättömiä.
Oletko kanssamme? Napsauta tästä sitoutuaksesi: Kyllä, olen mukana!
Jokainen rukous on tärkeä. Kyse on toiminnasta. Kyse on tulevaisuuden turvaamisesta, jossa arvomme vallitsevat.
Kiitos, että seisot kanssamme,
P.S. Toiminta on voimakasta. Allekirjoita rukouslupaus. Tehdään muutos yhdessä.
Kiitos, että seisot kanssamme allekirjoittamalla lupauksen: Rukouslupaus seuraavalle Trumpin hallinnolle ja 119. kongressille. Nimesi toimitetaan yhdessä 13 383 muun vastaanotetun kanssa.
Niin Tissarin nimi
Niin kokoomus ja perussuomalaiset ja haukkujat
7
79
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kokoomus ja perussuomalaiset Tissarin nimi menee Donald Trump hallinnolle
- Anonyymi
Minähän sanoin että tää on totta et uskonut nyt näet tyhmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän sanoin että tää on totta et uskonut nyt näet tyhmä
Pääministeri Orpo on minun rinnalla
Joutojätkä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääministeri Orpo on minun rinnalla
JoutojätkäMinä olen sisällä Donald Trump porukassa
Te ette ole - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen sisällä Donald Trump porukassa
Te ette oleDear VesaPetri,
FRC Action, the legislative affiliate of Family Research Council, desires to be your Christian voice in Washington, D.C., and across the nation as we seek to educate and influence elected officials, engage our grassroots network, and mobilize voters on behalf of faith, family, and freedom.
Led by our president, Jody Hice, who previously served as a pastor and member of Congress, and chairman Tony Perkins, an ordained minister and former state representative, FRC Action is uniquely positioned and equipped to mobilize our network of politically engaged Christians and influence your elected representatives on behalf of public policies consistent with biblical truth.
We value your privacy and security. Make sure to confirm your e-mailadress
We are delighted that you are joining FRC Action in this campaign: "Prayer pledge for the next Trump administration and the 119th Congress." We appreciate your willingness to stand with us, and we trust that, Lord-willing, our combined efforts will prove very effective.
To further our efforts impacting elections, voters, and leaders to advance biblical truth, will you consider partnering with FRC Action? In so doing, you will be standing with thousands of people across the nation
- Anonyymi
vurhatkaa purra ja orpo
- Anonyymi
murhatkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802005
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591717Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461686- 1231463
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561238Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501112Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581000- 70899
- 15889
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26887