vai hoitaako taloyhtiö antennit näkyvään kuntoon
Pitääks taloyhtiöissä uusia telkkari
13
225
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei ole ollut telkkaria 8 vuoteen. Eikä ole ikävä. On paremmin aikaa oikeaan elämään.
- Anonyymi
" On paremmin aikaa oikeaan elämään."
Nettiriippuvuusko on sitä oikeaa elämää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" On paremmin aikaa oikeaan elämään."
Nettiriippuvuusko on sitä oikeaa elämää?No netistä (lue juutuupista) ainakin löytyy katsottavaa, tv:stä vain elokuvia tulee katsottua.
(sivusta)
- Anonyymi
Ei tarvitse. Ei sieltä mitään järkevää tule.
- Anonyymi
Tulee kyllä mutta Ylen lisäksi järkevä tulee vain maksukanavilta.
- Anonyymi
Pitää joko uusia telkkari tai sitten uusia digiboksi. Antennit ei tässä nyt auta, ne lienevät kunnossa jokatapauksessa eikä antenni välitä siitä onko kuva HD:ta vai ei, se vaan vastaanottaa signaalin ja siirtää bittivirran taloyhtiön järjestelmään josta se tulee telkkariisi.
- Anonyymi
Kyllä ne antennit on pitänyt päivittää jo vuosia sitten ja nyt on aika päivittää laitteet kotona jos ei niistä löydy HD-valmiutta.
Ihmettelen, että vieläkö jollain voi olla tv ilman HD-valmiutta, ei kai sellaisia ole myyty edes viimeisen 15 vuoden aikana?
- Anonyymi
TV pitää uusia vain siinä tapauksessa jos siinä ei ole HD-viritintä, uusissa telkkareissa on sekä kaapeli että antenniverkon virittimet. Tai sitten ostaa HD-digiboksin jolloin TV:ssä oltava HDMI-liitäntä.
- Anonyymi
On kai joissain HD-digibokseissa myös scart-liitäntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kai joissain HD-digibokseissa myös scart-liitäntä.
Onko vielä scart-liitäntää missään uusissa laitteissa? Epäilen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vielä scart-liitäntää missään uusissa laitteissa? Epäilen.
Ei sen HD-digiboksin tarvitse olla uusi, onhan niitä HD-bokseja ollut jo vuosia. Ja pikaisella haulla Verkkokaupassa vaikka tuollainen:
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/974678/Smartlink-SL-DVB-T2-C-tallentava-digiboksi-antenni-ja-kaapel#list=OZCYkRL9rtNLD7eKLZX7n8mBfkL9xjj1uw1wL90KNZ0Vt8ZmeKt1c4491cw4n9zUTaLoUm08
- Anonyymi
Jospa ostaisitte kimpassa talkkarille ruuvimeisselin.
- Anonyymi
Taloyhtiö huolehtii antennista ja siihen liittyvistä laitteista, kuten signaalivahvistimista ja kaapeleista asuntoihin.
Asukas itse vastaa siitä, että tv:ssä on tarvittava vastaanotin nykyisten hd-tasoisten lähetysten vastaanottamiseen.
Jos tv:stä ei löydy sisäänrakennettua hd-viritintä (DVB-T2), mutta televisiosta löytyy hdmi-liitäntä, voit hankkia erillisen digiboksin, joka kykenee vastaanottamaan hd-lähetykset antenniverkosta. Digibokseja myyvät kodinkoneliikkeet sekä hyvin varustellut päivittäistavaraliikkeet.
Jos tv on jo vanhaa mallia ilman nykyaikaisia hdmi-liitäntöjä, on parempi hankkia uusi tv tai käytetty tv, jossa on nykyaikainen hd-viritin antenniverkkoon.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161