Pitääks taloyhtiöissä uusia telkkari

Anonyymi-ap

vai hoitaako taloyhtiö antennit näkyvään kuntoon

13

203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla ei ole ollut telkkaria 8 vuoteen. Eikä ole ikävä. On paremmin aikaa oikeaan elämään.

• Anonyymi

" On paremmin aikaa oikeaan elämään."

Nettiriippuvuusko on sitä oikeaa elämää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" On paremmin aikaa oikeaan elämään."

Nettiriippuvuusko on sitä oikeaa elämää?

No netistä (lue juutuupista) ainakin löytyy katsottavaa, tv:stä vain elokuvia tulee katsottua.
        (sivusta)

• Anonyymi

Ei tarvitse. Ei sieltä mitään järkevää tule.

• Anonyymi

Tulee kyllä mutta Ylen lisäksi järkevä tulee vain maksukanavilta.

• Anonyymi

Pitää joko uusia telkkari tai sitten uusia digiboksi. Antennit ei tässä nyt auta, ne lienevät kunnossa jokatapauksessa eikä antenni välitä siitä onko kuva HD:ta vai ei, se vaan vastaanottaa signaalin ja siirtää bittivirran taloyhtiön järjestelmään josta se tulee telkkariisi.

• Anonyymi

Kyllä ne antennit on pitänyt päivittää jo vuosia sitten ja nyt on aika päivittää laitteet kotona jos ei niistä löydy HD-valmiutta.
        Ihmettelen, että vieläkö jollain voi olla tv ilman HD-valmiutta, ei kai sellaisia ole myyty edes viimeisen 15 vuoden aikana?

• Anonyymi

TV pitää uusia vain siinä tapauksessa jos siinä ei ole HD-viritintä, uusissa telkkareissa on sekä kaapeli että antenniverkon virittimet. Tai sitten ostaa HD-digiboksin jolloin TV:ssä oltava HDMI-liitäntä.

• Anonyymi

Jospa ostaisitte kimpassa talkkarille ruuvimeisselin.

• Anonyymi

Taloyhtiö huolehtii antennista ja siihen liittyvistä laitteista, kuten signaalivahvistimista ja kaapeleista asuntoihin.
      Asukas itse vastaa siitä, että tv:ssä on tarvittava vastaanotin nykyisten hd-tasoisten lähetysten vastaanottamiseen.
      Jos tv:stä ei löydy sisäänrakennettua hd-viritintä (DVB-T2), mutta televisiosta löytyy hdmi-liitäntä, voit hankkia erillisen digiboksin, joka kykenee vastaanottamaan hd-lähetykset antenniverkosta. Digibokseja myyvät kodinkoneliikkeet sekä hyvin varustellut päivittäistavaraliikkeet.
      Jos tv on jo vanhaa mallia ilman nykyaikaisia hdmi-liitäntöjä, on parempi hankkia uusi tv tai käytetty tv, jossa on nykyaikainen hd-viritin antenniverkkoon.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3298
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3057
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2333
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      37
      1945
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1509
    Aihe