Mahtaako enää kiinnostaa ketään? Semmoinen sunnuntai oli se. ⚜️✨❤️🛸
Hyvää loppuiltaa
65
391
Vastaukset
- Anonyymi
Iloa sun nuntaihin 🐔
Mahtaa tulla maantai 🫶
Onnea kevääseen 🪽- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Samoin sinulle. Kiva kuulla sinustakin välillä ☺️⚜️✨
Ahah no kiitos 🐔🫶
- Anonyymi
Hyvää iltaa♥️🍒❄️👩😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää iltaa kirsikka. Olen nyt salilla ☺️❤️⚜️✨❄️🌌
Ok hyvää treeniä♥️🍒❄️👩😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Mukavaa iltaa sinullekin 🤗❤️✨
Kiitos oliko kiva päivä ♥️🍒❄️👩😊
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos oliko kiva päivä ♥️🍒❄️👩😊
No sellainen ihan tavallinen ja hiljainen. 😊❤️✨ Entä sinulla? ❤️✨
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No sellainen ihan tavallinen ja hiljainen. 😊❤️✨ Entä sinulla? ❤️✨
Normi hiljainen päivä♥️🍒❄️👩🥱
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Okei. Ollaan samikset 🤗❤️✨🌌⚜️
🥱🤗♥️🍒❄️✨️👩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nyt taas kotona 😊 täytyy laittaa iltapalaa 🤗❤️✨🌌
🥱😊mitäpä ajattelit laittaa👩✨️❄️🍒👩
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin proteiinivanukkaan syön, ja sitten varmaan teetä ja leipää 🤗❤️✨🌌
mustasusi kirjoitti:
Ja tonnikalaa leivälle ❤️✨🌌
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
😊🍒👩👍❄️🍒
Anonyymi kirjoitti:
😊🍒👩👍❄️🍒
Se on hyvää eikä liikaa kaloreita 🤗❤️✨🌌 Yritän taas laihtua oikeasti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on hyvää eikä liikaa kaloreita 🤗❤️✨🌌 Yritän taas laihtua oikeasti.
Hyvää loppuiltaa ja yötä🥱👩👍❄️🍒♥️✨️🌌
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää loppuiltaa ja yötä🥱👩👍❄️🍒♥️✨️🌌
Kiitos, oikein hyvää yötä sinulle, olet varmaan menossa jo nukkumaan. Nuku oikein hyvin 🤗❤️✨🌌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tätä gimmaa ite mies kiinnosta! Sapuskat mielessä ykkösprioriteettina. Pari sanaa vääntää ja puolentusinaa emojia perään. 🙄🙉
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tätä gimmaa ite mies kiinnosta! Sapuskat mielessä ykkösprioriteettina. Pari sanaa vääntää ja puolentusinaa emojia perään. 🙄🙉
no, mä en näe sitä ihmeenä, jos minä en varsinaisesti ketään kiinnosta...
mustasusi kirjoitti:
Kaikkihan ne prinsessat menee vaan ylpeinä ohi, ja niillä on jo yleensä joku seksymän olemassa itsellään. Mitä kauniinpi, niin sen ylpeempi. Tämmösellä papalla ole mitää mahkuja. Ei ollu kyllä nuorenakaan kun olin niin nössö. Hyvä jos kukaan edes tervehtii. Pakko tottua siihen, etten ole yhtään mitään kellekään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tsemiä susi, on alkanu jurppiin sun puolesta. Toinen vuosi jatkumassa samaa junnausta. Yleisöä alkanu hikoiluttaa. Ei oo mona-liisa ruokaresepteistä luopunu, vaikka ihanan tittelinki saanu.Jospa sieltä Norjan reissulta löytyis jotain oikeasti ihanaa suden kainaloon. Hyviä öitä näissä merkein ja unia toiveiden täyttymisestä. 🌌✨🌖
Anonyymi kirjoitti:
Tsemiä susi, on alkanu jurppiin sun puolesta. Toinen vuosi jatkumassa samaa junnausta. Yleisöä alkanu hikoiluttaa. Ei oo mona-liisa ruokaresepteistä luopunu, vaikka ihanan tittelinki saanu.Jospa sieltä Norjan reissulta löytyis jotain oikeasti ihanaa suden kainaloon. Hyviä öitä näissä merkein ja unia toiveiden täyttymisestä. 🌌✨🌖
No voin sieltä rannalta keräillä mukaan kauniita kiviä. Muuta kaunista mun mukaan ei varmaan enää ikinä tule mistään. En jaksa enää uskoa yhtään mihinkään. Mutta hyvää yötä. 😥✨🌠🌃
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos, oikein hyvää yötä sinulle, olet varmaan menossa jo nukkumaan. Nuku oikein hyvin 🤗❤️✨🌌
Kiitos🥱👩❄️♥️✨️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kaikkihan ne prinsessat menee vaan ylpeinä ohi, ja niillä on jo yleensä joku seksymän olemassa itsellään. Mitä kauniinpi, niin sen ylpeempi. Tämmösellä papalla ole mitää mahkuja. Ei ollu kyllä nuorenakaan kun olin niin nössö. Hyvä jos kukaan edes tervehtii. Pakko tottua siihen, etten ole yhtään mitään kellekään.
Mulle olet maailman tärkein. Mä rakastan sua tosi paljon kaksoisliekkini.😘♥️🔥😍🥰
- Anonyymi
Öitä Susi Hukkanen
🐈 Taitaa mennä ensiyökin itsesäälissä...
- Anonyymi
Ei ole aihetta itsesääliin. Pitää vaan terästäytyä omilla voimavaroilla, vaalia ja helliä oman kehon hyvinvointia parhaansa mukaan. Sulla on kaikki edellytykset. Kuntoilet, treenailet jne. Aseta esim tavoite itsellesi mielenhallinnan suhteen. Päivä tai viikko kerrallaan olla angstailematta turhia. Kyllä onnistut. Nyt kauniita unia näkemään. 🌌✨🌖
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole aihetta itsesääliin. Pitää vaan terästäytyä omilla voimavaroilla, vaalia ja helliä oman kehon hyvinvointia parhaansa mukaan. Sulla on kaikki edellytykset. Kuntoilet, treenailet jne. Aseta esim tavoite itsellesi mielenhallinnan suhteen. Päivä tai viikko kerrallaan olla angstailematta turhia. Kyllä onnistut. Nyt kauniita unia näkemään. 🌌✨🌖
Ok. Hyvää yötä 🌃🌙🎧💤
- Anonyymi
Hyvää yötä tännekin. Oli pieni riita Nikon kanssa mustasukkaisuusjuttuja mutta selvitän sen kanssa aamulla. Käyn röökillä vielä mutta en tuu tänne enää
Pahoittelut ja hyvää jatkoa. Kaikkea hyvää
❤️
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei sun tarvii mulle mitään pahoitella. Hyvää yötä vaan ja onnea jatkoon. :)
Samoin ❤️oli kiva tuntea
Niko on se mun sydämen valittu. En halunnut aiheuttaa palstalla pahaa mieltä kellekään. Enkä saanut sanottua totuutta mun rakkausasiasta
Rakastan Nikoa aivan hulluna ja se mua ❤️
Sille tulee työkeikkaa keväällä sinne sun paikkakunnalle. Tiedä vaikka lähen käymään sen mukana. Talvilomaa jos saan siihen kohtaan. Sillä on raksalla hyvin töitä mutta pikku keikkaa muualla. Anonyymi kirjoitti:
Samoin ❤️oli kiva tuntea
Niko on se mun sydämen valittu. En halunnut aiheuttaa palstalla pahaa mieltä kellekään. Enkä saanut sanottua totuutta mun rakkausasiasta
Rakastan Nikoa aivan hulluna ja se mua ❤️
Sille tulee työkeikkaa keväällä sinne sun paikkakunnalle. Tiedä vaikka lähen käymään sen mukana. Talvilomaa jos saan siihen kohtaan. Sillä on raksalla hyvin töitä mutta pikku keikkaa muualla.Se on kiva kuulla, että on löytynyt sellainen kumppani sitten. Pidä siitä kiinni.
Tervetuloa vaan tänne suuntaan. En nyt tosin osaa paremmin suositella mitään täällä. :)- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on kiva kuulla, että on löytynyt sellainen kumppani sitten. Pidä siitä kiinni.
Tervetuloa vaan tänne suuntaan. En nyt tosin osaa paremmin suositella mitään täällä. :)Etsin sinut kyllä ❤️
Tunnistat kyllä kuvien perusteella. En ole niistä muuttunut. Hiukan lyhyempi tukka vain ja blondin vaalea. Odota vielä mulla on asiaa
🚬👩🏻🦳 Anonyymi kirjoitti:
Etsin sinut kyllä ❤️
Tunnistat kyllä kuvien perusteella. En ole niistä muuttunut. Hiukan lyhyempi tukka vain ja blondin vaalea. Odota vielä mulla on asiaa
🚬👩🏻🦳Ethän sä tiedä yhtään miltä mä näytän, tai mistä mua löytää 😅 Voihan toki jollain mäihällä vahingossa törmätä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ethän sä tiedä yhtään miltä mä näytän, tai mistä mua löytää 😅 Voihan toki jollain mäihällä vahingossa törmätä.
Tuun sun työmaalle🤗
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Täällä oikeasti on sekoboltsi porukkaa. Hulluksi olisin tullut täällä pitemmän päälle. Varmaan n 4 kk viivähdin enemmän tai vähemmän.
Mukavaa oli niin kauan kun kaipuuta kesti. Nyt on helpottunut olo kun ei tarvi kaivata ketään. Sua tulee kyllä ikävä. Olet parasta täällä❤️
🚬👩🏻🦳En mä ymmärrä, mikä mussa niin parasta on, mutta kiitos kuitenkin. Onhan täällä omanlaisensa meno, ja ihan ulkopuolinen minäkin täällä kyllä olen. Kirsikan ja muutaman muun kanssa ollu mukava vaihtaa kuulumisia. Mutta ei ollut mun alkuperäinen tänne tulon syy se koskaan. Alkuperäinen syy oli ja meni pois minun elämästä. Mulla ei ole onnea rakkaudessa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En mä ymmärrä, mikä mussa niin parasta on, mutta kiitos kuitenkin. Onhan täällä omanlaisensa meno, ja ihan ulkopuolinen minäkin täällä kyllä olen. Kirsikan ja muutaman muun kanssa ollu mukava vaihtaa kuulumisia. Mutta ei ollut mun alkuperäinen tänne tulon syy se koskaan. Alkuperäinen syy oli ja meni pois minun elämästä. Mulla ei ole onnea rakkaudessa.
Toivon että löytyisi joku rinnallesi❤️Olet niin harvinaisen sydämellinen ja toiset huomioonottava.
Nikossa on samaa ja tuossa Lapin miehessä mutta tuo joka nyt kirjoittelee tuolla, se on joku muu tai sitten mennyt sekaisin
🚬👩🏻🦳 Anonyymi kirjoitti:
Toivon että löytyisi joku rinnallesi❤️Olet niin harvinaisen sydämellinen ja toiset huomioonottava.
Nikossa on samaa ja tuossa Lapin miehessä mutta tuo joka nyt kirjoittelee tuolla, se on joku muu tai sitten mennyt sekaisin
🚬👩🏻🦳Aina täällä joku näyttä sekoavan. Kiva että toivot niin. Mulla vaan kello tikittää ja kohta oon vahus. Tässä taida enää mitään löytyä. Onneks kirsi laittaa sydämiä...
Anonyymi kirjoitti:
🚬👩🏻🦳Minkä ikäinen se sun Niko on?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En mä ymmärrä, mikä mussa niin parasta on, mutta kiitos kuitenkin. Onhan täällä omanlaisensa meno, ja ihan ulkopuolinen minäkin täällä kyllä olen. Kirsikan ja muutaman muun kanssa ollu mukava vaihtaa kuulumisia. Mutta ei ollut mun alkuperäinen tänne tulon syy se koskaan. Alkuperäinen syy oli ja meni pois minun elämästä. Mulla ei ole onnea rakkaudessa.
Olet omalla tunnuksella kirjoittanut niin se on luottamuksen merkki. Itse käytin emojia ettei tuu väärinkäsityksiä
🚬👩🏻🦳 Anonyymi kirjoitti:
Olet omalla tunnuksella kirjoittanut niin se on luottamuksen merkki. Itse käytin emojia ettei tuu väärinkäsityksiä
🚬👩🏻🦳Minä kanssa aikoinaan laitoin vaan emoji tunnuksilla tänne viestiä. Kuvittelin kirjoittavani ihastuksen kanssa. Siis oikeasti ihminen voi olla sekaisin joskus... Myöhemmin selvis, että se ihminen ei tykänny musta tippaakaan. Mutta aika monta vuotta siihen multa meni.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aina täällä joku näyttä sekoavan. Kiva että toivot niin. Mulla vaan kello tikittää ja kohta oon vahus. Tässä taida enää mitään löytyä. Onneks kirsi laittaa sydämiä...
Kaikki vanhenee, siltä ei kukaan välty. Liikunta pitää pirteänä. Kerron vielä sulle että ajoin 400 km Tampereelle. Siis edestakaisin. Käytiin Nikon kanssa morjestamassa mun poikaa kun se tuli Helsingistä puolitiehen vastaan. Poikani tuli junalla siis junalla Tampereelle. Näki eka kerran ns isäpuolensa.
Siinä tuli riitaa meillä paluumatkalla kun mustasukkaisuus nosti päätään mutta ei niin suurta etteikö sitä anteeksi anna. Tykkäsin hirveenä kyllä täällä palstalla tuosta tuntemattomasta miehestäkin. Mutta se ei tykännyt musta - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä kanssa aikoinaan laitoin vaan emoji tunnuksilla tänne viestiä. Kuvittelin kirjoittavani ihastuksen kanssa. Siis oikeasti ihminen voi olla sekaisin joskus... Myöhemmin selvis, että se ihminen ei tykänny musta tippaakaan. Mutta aika monta vuotta siihen multa meni.
Se justiin täällä kun et tiedä varmasti. Mä luulen ettei tuo ollut se mun mielitietty sittenkään. Enkä edes tiennyt että se tehtailee suurimmaksi osaksi aloituksia
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki vanhenee, siltä ei kukaan välty. Liikunta pitää pirteänä. Kerron vielä sulle että ajoin 400 km Tampereelle. Siis edestakaisin. Käytiin Nikon kanssa morjestamassa mun poikaa kun se tuli Helsingistä puolitiehen vastaan. Poikani tuli junalla siis junalla Tampereelle. Näki eka kerran ns isäpuolensa.
Siinä tuli riitaa meillä paluumatkalla kun mustasukkaisuus nosti päätään mutta ei niin suurta etteikö sitä anteeksi anna. Tykkäsin hirveenä kyllä täällä palstalla tuosta tuntemattomasta miehestäkin. Mutta se ei tykännyt mustaKiva että näit poikaasi. Tuollainen on aina mukavaa ja siitä tuli samalla reissattua.
Näytät kyllä tykkäävän monesta yhtä aikaa. Se on jännä ominaisuus. En tuomitse kuitenkaan. Siinä voi joku tulla mustasukkaiseksi kyllä, jos ei luota.Anonyymi kirjoitti:
Se justiin täällä kun et tiedä varmasti. Mä luulen ettei tuo ollut se mun mielitietty sittenkään. Enkä edes tiennyt että se tehtailee suurimmaksi osaksi aloituksia
Niin joskus tunnisteita on sellaisia että ne osuu ja oma mielikuvitus lisää loput.
Mutta joskus ne oli niin selkeitä vihjeitä, että en usko pelkkään sattumaan edelleenkään... Joku halus vähän aikaa leikkiä ja jätti sitten kuin nallin kalliolle. Halus satuttaa. Siihen täällä pyrkii kanssa aika moni.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiva että näit poikaasi. Tuollainen on aina mukavaa ja siitä tuli samalla reissattua.
Näytät kyllä tykkäävän monesta yhtä aikaa. Se on jännä ominaisuus. En tuomitse kuitenkaan. Siinä voi joku tulla mustasukkaiseksi kyllä, jos ei luota.Tunnet mua jo tosi hyvin. Ihastun herkästi ja johtuu varmaan että sinkkuna tottunut saamaan ihailua ja flirttiä tulee harrastettua. Mun pitää nyt vaan keskittyä tähän yhteen ja eikö se siitä kun asutaan yhdessä niin ei ehdi hirveenä kulkea sitten rimpsalla
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin joskus tunnisteita on sellaisia että ne osuu ja oma mielikuvitus lisää loput.
Mutta joskus ne oli niin selkeitä vihjeitä, että en usko pelkkään sattumaan edelleenkään... Joku halus vähän aikaa leikkiä ja jätti sitten kuin nallin kalliolle. Halus satuttaa. Siihen täällä pyrkii kanssa aika moni.Niin siinä varmaan kävi ja kateutta kun alkaa avautumaan liikaa omista asioista. Jos jollakin menee ns hyvin niin halutaan lyödä maahan sillä tavoin. En usko että oltais tässä tilantessa jos en olis kertonu Nikosta mitään. En kyllä sille aio koskaan sanoa että kirjoitin siitä ja kaipauksestani tänne. Pitääkö sun aamulla töihin? Mä meen kasiksi mutta lupasin mennä aamuröökille ton yhen kans 😂
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minkä ikäinen se sun Niko on?
Pari vuotta mua nuorempi 40 v
Sillä ei ole lapsia. Yks vakavampi suhde takana. Kotoisin pohjoisesta ja kivaa murretta puhuu🤩
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Mua vähän pelottaa nyt
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Voiko noita aloituksia tulla noin paljon eri ihmisiltä sekuntin välein? Ettei joku olisi vain pimahtamaisillaan? Tuo on pelottavaa ja vastauksia tähän aikaan noin paljon
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
Tää asia pelottaa. Miten noita aloituksia voi tulla noin paljon
- Anonyymi
Onko noita aloituksia yleensä noin paljon?
En ole juuri seurannut kun niin vähän olen käynyt
Mietin vielä etten vain ole aiheuttanut kenellekään sekoamista
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Nyt susi nukkumaan!
- Anonyymi
Täällä on suurin osa kirjoittajista työttömiä ja henkisesti sairaita. Jotenkin helpottunut olo kun ei tarvi enää tulla tänne. Hyvää yötä❤️
🚬👩🏻🦳 Veronika
Tuun aina muistamaan sut ❤️ Mun ilmoitukset on disabloitu. Jos ei vastausta kuulu, niin mä en ole huomannut että oon saanut uuden viestin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579157Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123619Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292877Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht832241Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142060Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3641847Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411482FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01231Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu691089