Yksikään henkilö, joilla olisi merkitystä ei tänne kirjoita eikä näitä juttuja lue juuri kukaan.
Vaalituvalta pihalle heitetty jaksaa marista, mutta mitä väliä?
Aika tyhää täällä kirjoittelu
30
251
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se vaalituvan ulosheittäjä eniten marisee ja maalittaa Persuja.Ensin maalittaa ja sitten OMASTA kirjoituksesta syyttää Persuja,Röyhkeyttä tuo vaatii tuollainen VALEHTELU,,Onneksi siihen ei usko kukaan.munaa vain itsensä. ja Keskustapuolueen
- Anonyymi
Ted tulee Ted Kennedystä ja Raikas Tedin raikkaasta politiikasta🤣
- Anonyymi
Miksi sitten kirjoittelet tänne jatkuvasti haukkuen persuja.? Puratko tressiä tällä keinoin?
- Anonyymi
Natsit lisääntyy, aloitus samansuuntainen.
Elon Muskin aivotoiminta, liikkeet, eleet, ilmentää selkeää häiriötä.
Outoa tämä Pyhäjärven sivustojenkin anti, yhtä räyhää, asia kuin asia.
- Anonyymi
Kylläpähän lukee ja ei tämä kirjoittelu ole tyhää
- Anonyymi
Näytäthän tuota tekstailevan itsekin, mikä valtakunnan kansleri kuvittelet olevasi, anna ihmisten kirjoitella, hyvin, hyvin moni lukee näitä sivustoja, näin lienee tarkoitettu.
- Anonyymi
Aloittaja ylensi itse itsensä, noloa. me sen sijaan voimme olla ylpeitä itsestämme. kirjoittamisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ylensi itse itsensä, noloa. me sen sijaan voimme olla ylpeitä itsestämme. kirjoittamisiin.
Jep, näin on .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko suju huijaa? Ylpeitä siitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko suju huijaa? Ylpeitä siitä?
Kepulaisetko huijaa? No sen kyllä voi uskoakin.
- Anonyymi
Persujen Kuningatar: Pyhäjärvi on niin vasemmistolainen, että Arjalaisen Naisen pitää muuttaa pois.
- Anonyymi
Etkö raukka osaa muuta kui toistella samaa kuukaudesta toiseen.Yritä ylittää itsesi ja kirjoita ASIALLNEN juttu.Taitaa olla liian vaikeaa suntasoiselle älykääpiölle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö raukka osaa muuta kui toistella samaa kuukaudesta toiseen.Yritä ylittää itsesi ja kirjoita ASIALLNEN juttu.Taitaa olla liian vaikeaa suntasoiselle älykääpiölle.
Se on täyttä asiaa ja faktaa. Tavallisen ihmisen ei kannata äänestää tavallista kansaa kurittavaa sakkia.
Olen paljon sinua älykkäämpi. En esim. huijaa kaupoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on täyttä asiaa ja faktaa. Tavallisen ihmisen ei kannata äänestää tavallista kansaa kurittavaa sakkia.
Olen paljon sinua älykkäämpi. En esim. huijaa kaupoissa.Tavallisen ihmisen ei kannata äänestää henkilöä jonka oikkujen takia kunta menetti suuren summan rahaa Tekijä tuomittiin tahallisesta virkaRIKOKSESTA. Eikö tämäkin ole jonkinsortin huijaus.Houkutteli 8muuta huijaukseen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallisen ihmisen ei kannata äänestää henkilöä jonka oikkujen takia kunta menetti suuren summan rahaa Tekijä tuomittiin tahallisesta virkaRIKOKSESTA. Eikö tämäkin ole jonkinsortin huijaus.Houkutteli 8muuta huijaukseen mukaan.
Säästettiin miljoonia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästettiin miljoonia!
Kepulaista HörönLöröä. Kaupunki menetti rahaa ja mahdollisuuden uudistua ja kehittyä. Todellakin aiheutti ison LOMMON kaupungintalouteen. Mitenkäs Virkkulan takaukset ja Kvantti Oy? Onko alkupääomamiljoona vielä tallella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästettiin miljoonia!
Satujen summa on vakio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen paljon sinua älykkäämpi. En esim. huijaa kaupoissa.Se joka nostaa itsensä orrelle, putoaa pyrstölleen paskaan.
Narssismi on sairaus.
- Anonyymi
Hyvä, että nämä aremmat ja ujoimmat saavat ajatuksensa julki.
Missä muualla nämä saa suutaan auki, ei missään.
Antaa vaan kirjoittaa, parempi, kun yllyttää kirjoittamaan enemmän. - Anonyymi
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi
Selvää kapiaisen saivartelua!!
- Anonyymi
Ladulla tai ladun vieressä SAA kävellä kunhan ei riko uria.
- Anonyymi
Lopettakaa, tuo on jo seinähullua, vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Hauska miten kuumana Marisija käy täällä. 2017 vaaleissa hänetkin mitattiin eli kuntalaiset antoivat hänelle virallaisen arvosanan 1= 0.
- Anonyymi
KapiaisHessu marisee jälleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KapiaisHessu marisee jälleen.
Ei hän sinun takiasi viitsisi osallistua. Olet häneen verrattuna niin mitätön.
Muuten montako ääntä saita 2017? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän sinun takiasi viitsisi osallistua. Olet häneen verrattuna niin mitätön.
Muuten montako ääntä saita 2017?Se Koira älähtää johon keppi osuu.!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se Koira älähtää johon keppi osuu.!!!
Huusitko kovaakin? hih hih
Hän ei todellakaan viitsi vaivautua sinun takiasi. Hän kerran sinut vaalituvalla tavannut ja köykäiseksi havainnut. Taisit lentää nelinkontin pihalle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huusitko kovaakin? hih hih
Hän ei todellakaan viitsi vaivautua sinun takiasi. Hän kerran sinut vaalituvalla tavannut ja köykäiseksi havainnut. Taisit lentää nelinkontin pihalle?Itsehän nakkasit Heikki.Vaivauduithan vastaamaan.Vai vastasiko jälleen Teemu? Itsehän et omien sanojesi mukaan kirjoittele vaan joku Persuista .Olet Hyvin lapsellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän nakkasit Heikki.Vaivauduithan vastaamaan.Vai vastasiko jälleen Teemu? Itsehän et omien sanojesi mukaan kirjoittele vaan joku Persuista .Olet Hyvin lapsellinen.
heh heh epätoivoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578987Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123529Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262740Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht812149Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142050Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3641806Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411462FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01221Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681070