En halua tulla syödyksi elävänä,
entä sinä?
Mikä ruoka olen ja mikä sinä?
12
178
Vastaukset
- Anonyymi
Matojen ruokaa kohta.
- Anonyymi
Ei kukaan minua purematta niele.
- Anonyymi
Näille lapsille ruoka tuodaan elävänä.
https://www.youtube.com/watch?v=ba3BD27eKRs- Anonyymi
Haukka, korppi, pöllö mm. tuovat poikasille elävää ravintoa, hiiriä, lintuja, ja jopa saman lajin pesistä poikasia, omia ruokkiakseen.
Kalasääksi pyydystää kaloja, isokin kala pysyy pienen linnun varpaissa.
Oletteko seuranneet Sääksien pesintää?
ensi keväänä,taas, heti maaliskuussa alkaa odotus milloin taas tavataan tutut emot pesillä joista lähtivät Satakunnassa esimerkiksi
- Anonyymi
heinäsirkka elävänä on vahva proteiinipommi eti oppiassa
kolonpiassa syösään matoja viidakossa - Anonyymi
Kertoisiko aloittaja vielä ajatuksensa tarkoitusperät. Vai onko niitä.
- Anonyymi
Yhtä paljo varmasti kun siinä, " Mikä kösityö olet?"
Yotuupin
linkki kiva, niitä ei vain tavis osaa hakee.
Sääksen pesintää seuraan, monta pesää seurannassa.
Ulla-Pulla seurasi kans.
Muistan ystävää, katselee taivaan kartanolla nyt lempilintujaan, minä alhaalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä paljo varmasti kun siinä, " Mikä kösityö olet?"
Yotuupin
linkki kiva, niitä ei vain tavis osaa hakee.
Sääksen pesintää seuraan, monta pesää seurannassa.
Ulla-Pulla seurasi kans.
Muistan ystävää, katselee taivaan kartanolla nyt lempilintujaan, minä alhaalla.Miksi et nuku yöllä? Terveysjuttu, pysyt "alhaalla" kauemmin, kenties.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et nuku yöllä? Terveysjuttu, pysyt "alhaalla" kauemmin, kenties.
tuonne yläkertaan on automaattinen kutsu, kun aika koittaa.
Parempi pysyä elossa siihen asti, täällä alhaalla, matona muiden joukossa.
Huom. Viis veisaan vihjeistäsi, osuvat väärään kohtaan.
Herään aina samoihin aikoihin, se on se sisäinen kello joka määrää, eikä kai ketään haittaa, en vedä edes vessaa.
Herätinkö?
- Anonyymi
Kyllä ne siatkin ensin teurastetaan älä pelkää.
- Anonyymi
Sika on lemmikki monessa perheessä,
saa nukkua sängyssä.
- Anonyymi
Nyt on mieliteko.
Heti kun menen kauppaan josta saa ostaa veripullon, ostan sen ja ruisjauhoja.
Leivon verileipää. Siitä saa rautaa ja se on terveellistä.
Lisäksi, siitä saa kampsupaistia.
Se ei ole veripalttua, vaan verileipää, jota leivon ja kuivatan pari reikäleipää, On sitten kiva keittää maidossa sipulin ja suolan kanssakunnon verileipä keitto.
Verileipä, Kampsu. lapsuusmuistoruokaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303491Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91548Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241265Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130858Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819