Reservin harjoituksiin. Pitäisi kestää seitsämän päivää, mutta ei kiinnosta.
Onko mitään vinkkejä, millä saisi tuan sotaharjoituksen peruttua.
Töissäkin on kiirettä ja jos on viikon poissa sieltä, niin ei hyvä.
T. Res. matruusi
Sain kutsun
42
352
Vastaukset
- Anonyymi
Itse vaihdoin sivariin. Pystyy tekemään myös näin jälkikäteen
- Anonyymi
Meinasin ehdottaa juuri samaa eli sivariin ja liittymällä vihreisiin , ostamalla villapaidan kierrätyksestä tottakai ja pitäisi olla mallia Komsi , sitten vaan metsään istumaan jalat kannon päälle eikä kannata tehdä mitään niin varmasti menee läpi ja voi saada jopa elinikäisen metsässä istujan viran plus sopeutumiseläkkeen ynnä muuta kliffaa.
- Anonyymi
Minä en koskaan käynyt inttiä, koska sanoin lääkärintarkastuksessa, että minulla on paha paniikkioiresairaus. Sain c-paperit.
Toi feikkisairaus meni täydestä kutsunnoissa. - Anonyymi
Menet kännissä ilmoittautumaan ja sanot että sulla on alkoholiongelma ja kunto huono. Olet ryypännyt taas kuukauden yhtä kyytiä ja pumpusta ottaa.
- Anonyymi
Lusmu, olet häpeäksi itsellesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lusmu, olet häpeäksi itsellesi!
Persu ottaa nyt pillerit.
- Anonyymi
Minä soitin kupongin yhteysnumeroon ja sanoin ei kiinnosta. Siihen maailmanaikaan meni sillä hyvin. En tiedä miten nykyään. Lähtisin jos tulisi kutsu jollekin ampumarata päivälle mutta metsään en lähtisi rymyämään. Ellei kiinnosta jätä menemättä. Jos tulee kyselyitä perään sano ettet saanut kutsua. Nehän tulee tavallisena kirjepostina.
- Anonyymi
Itse menin kutsuntoihin ämpäri ja pieni tikku mukanani.
Olin tuvassa onkivinani ja kyselin että tärppääkö.
Laitettiin pihalle ja sain vapautuksen palvelusta.
Pihamaalla totesin että, nyt tärppäs.- Anonyymi
Ja olet niin viisas mielestäsi? Surkimuksia on kaikenlaisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olet niin viisas mielestäsi? Surkimuksia on kaikenlaisia!
Kuten esim. Persuja.
- Anonyymi
Hullun paperit vaan. Teeskentele hullua. Se on helppoa, jos tietää mielisairauksista ja lääkkeistä.
- Anonyymi
Mutta se se vasta hullu on jos ei tiedä mielisairauksista mitään eikä lääkkeistä eikä ymmärrä että pönttö savuttaa pahasti ja luulee että toiset on viisaita, terveitä, kauniita ja rikkaita.
- Anonyymi
Kauhea vaivalloisia nuo ehdotuksenne!
Sivariin, thäts it- Anonyymi
Raukkjoja (demareita) on sivaari pullollaan, sinne vaan kaikki surkeat nysverö, joilla töissäkin on niin kiirettä! Anna mun kaikkea nähdä, isot naurut kaikille sivariin menneille demaripelleille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raukkjoja (demareita) on sivaari pullollaan, sinne vaan kaikki surkeat nysverö, joilla töissäkin on niin kiirettä! Anna mun kaikkea nähdä, isot naurut kaikille sivariin menneille demaripelleille!
Juu just näin!
Kännissä vaan kertaamaan ja onki mukaan!
taisit hullunpaperit!
Ne on MIÄSTEN hommia, ei siwareitten!
- Anonyymi
Sivarit elää vanhoiksi ... trall trlal traa
Sotahullut tuodaan nuorena arkussa kotiin.- Anonyymi
Sivarilla skitsofrenia lyhentää tutkitusti hoitamattomana elinvuosisa13-15 vuotta. Addiktoitunut viinaan, tupakkaan ja huumeisiin vielä enemmän. Trall trlal traa vaan ja ilman sotimisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivarilla skitsofrenia lyhentää tutkitusti hoitamattomana elinvuosisa13-15 vuotta. Addiktoitunut viinaan, tupakkaan ja huumeisiin vielä enemmän. Trall trlal traa vaan ja ilman sotimisia.
Kuvitteleeko joku kylähullu, ettei armeijaa käymätön joudu rintamalle sodan aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitteleeko joku kylähullu, ettei armeijaa käymätön joudu rintamalle sodan aikana.
Joo. Ei se joudu. (Ihme?)
Tsekkaa faktat kun olet selvinnyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Ei se joudu. (Ihme?)
Tsekkaa faktat kun olet selvinnytSivari neiti nyt tutkii vaan uudestaan sodan ajan lainsäädäntöä, koskien sivareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivari neiti nyt tutkii vaan uudestaan sodan ajan lainsäädäntöä, koskien sivareita.
Laita linkki tänne kun kotiudut esson baarista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita linkki tänne kun kotiudut esson baarista
Persut istuu Esson baarissa ja leikkii rikasta oikeistolaista. Mutta sinulle vätys lady linkistä, kun sitäkään et ymmärrä itse etsiä. Josko klotsapinit otettuna ymmärtäisit. Mutta joo nainen tässä lainattuna.
"C-luokan varusmies vapautetaan palveluksesta rauhan ajaksi. Liikekannallepanon aikana hänet voidaan määrätä uudelleen kutsuntoihin ja palvelukseen. E-luokituksessa palvelusta siirretään eteenpäin 1–3 vuotta." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut istuu Esson baarissa ja leikkii rikasta oikeistolaista. Mutta sinulle vätys lady linkistä, kun sitäkään et ymmärrä itse etsiä. Josko klotsapinit otettuna ymmärtäisit. Mutta joo nainen tässä lainattuna.
"C-luokan varusmies vapautetaan palveluksesta rauhan ajaksi. Liikekannallepanon aikana hänet voidaan määrätä uudelleen kutsuntoihin ja palvelukseen. E-luokituksessa palvelusta siirretään eteenpäin 1–3 vuotta.""Asevelvollisuus. Jokainen miespuolinen Suomen kansalainen on asevelvollinen sen vuoden alusta, jona hän täyttää 18 vuotta, sen vuoden loppuun, jona hän täyttää 60 vuotta, jollei jäljempänä toisin säädetä."
Skitson ei kuusikynnen vuotiaana tarvitse pelätä sotaa, kun sairaus vie kohta mennessään.
"Skitsofreniaan sairastuvat menettävät noin 13–15 vuotta eliniästään, tuore meta-analyysitutkimus osoittaa. Tulokset perustuvat yhdentoista aikaisemman tutkimuksen aineistoihin ympäri maailmaa, ja niiden perusteella skitsofreniaa sairastavan odotettavissa oleva elinikä on miehillä noin 60 vuotta ja naisilla 68 vuotta." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"C-luokan varusmies vapautetaan palveluksesta rauhan ajaksi. Liikekannallepanon aikana hänet voidaan määrätä uudelleen kutsuntoihin ja palvelukseen. E-luokituksessa palvelusta siirretään eteenpäin 1–3 vuotta."Entä ne sivarit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halveksimasi sivari tekee tärkeää työtä.Hän keittelee tyttöystävällesi aamupuuroa kalsarit jalassa teidän luona, sillä aikaa kun sinä sodit metsässä putinin kanssa.Osoita hieman kunnioitusta, sivari väsyy kun on niin monta yksinäistä naista pantavana ja puuronkin makuun kyllästyy mutta jonkun tämäkin duuni on tehtävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"C-luokan varusmies vapautetaan palveluksesta rauhan ajaksi. Liikekannallepanon aikana hänet voidaan määrätä uudelleen kutsuntoihin ja palvelukseen. E-luokituksessa palvelusta siirretään eteenpäin 1–3 vuotta."Sivarit siis mielestäsi C tai E paperillisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"C-luokan varusmies vapautetaan palveluksesta rauhan ajaksi. Liikekannallepanon aikana hänet voidaan määrätä uudelleen kutsuntoihin ja palvelukseen. E-luokituksessa palvelusta siirretään eteenpäin 1–3 vuotta."Ja miten ne sivarit? Puhut vaan varusmiehistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas taas perus järkevää kommentoitia. Ilman mitään faktaa.
Sama kuin sanoisi että kyllä sinä joudut matruusina sodassa hävittäjän puikkoihin jos tarve on.
Osa sivareista voi joutua toimimaan lääkintä yms joukoissa jopa rintamalla.
Asetta eivät kanna, eli eivät ole mukana taistelussa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halveksimasi sivari tekee tärkeää työtä.Hän keittelee tyttöystävällesi aamupuuroa kalsarit jalassa teidän luona, sillä aikaa kun sinä sodit metsässä putinin kanssa.Osoita hieman kunnioitusta, sivari väsyy kun on niin monta yksinäistä naista pantavana ja puuronkin makuun kyllästyy mutta jonkun tämäkin duuni on tehtävä.
On kieltämättä vähän luuserointia pyrkiä sivariksi mutta sitten taas toisaalta onhan tuossa hyviäkin puolia miten tommoseksi sivariksi pääsisi?
- Anonyymi
Sotahullut persut menevät rollin kanssa eturintamalle..trall trall traa.
Sivarit jäävät kotiin vaan.
Siis nyt kun reservin ikä nostetaan 65 ikään asti.
On se näky, kun sotahullu menee rollilla eturintamalle. Täytyy kivääri kiinittää rolliin ja tulta munille trall trall traa.
Kyl sivarit nauraa.- Anonyymi
Vieläkö joku ihmettelee. Suomessa olevan oikeisto hallitus.
- Anonyymi
Nytkin sodassa haavoittuneet ja vammautuneet sekä kieltäytyjät etukenttään välissä pahemmat vammat sidotaan ja menoks.
- Anonyymi
Minä olen ollut sivari ja ei mulla ole c papereita. Harrastan urheilua ja kuntosalia.
Coopperissa meni viime kesänä, kun kokeilin harrastusmielessä, 3420m.
Niin ja menttaalipuoli on ok.
En mennyt inttiin, kun se on vakaumustani vastaan.
Naurattaa aina, kun miespoloiset joutuu armeijan leiriin. Kaikki inttiin menijät ovat aivottomia koiria, jotka ovat tottuneet käskyttämiseen.- Anonyymi
Nii i. No mitä tiedät maanpuolustuksesta ja varsinkaan siitä osaat. Taidat olla niitä vapaamatkustajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii i. No mitä tiedät maanpuolustuksesta ja varsinkaan siitä osaat. Taidat olla niitä vapaamatkustajia.
En tiedä maanpuolustuksesta mitään, koska olen sivari. Niin ja ei kiinnosta koko maanpuolustus. Mene sinä vain sinne rintamalle ammuttavaksi...hahhhaaaaaaa
- Anonyymi
Emmä tota usko että sulla jotain vakaumuksia on. Olet vaan synnynnäinen tai paapottu napaantuijottelija. Ei sinusta ole esimieheksi, isäksi eikä mihinkään vastuunalaiseen. Eikä armeijaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä maanpuolustuksesta mitään, koska olen sivari. Niin ja ei kiinnosta koko maanpuolustus. Mene sinä vain sinne rintamalle ammuttavaksi...hahhhaaaaaaa
Sivarit laitetaan eturintamalle turvakengät jalassa miinoja raivaamaan. Siihen koulutukseen ei kulu päivääkään. Aikaakin käyttöön kuluu vain Porista itärintamalle verran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivarit laitetaan eturintamalle turvakengät jalassa miinoja raivaamaan. Siihen koulutukseen ei kulu päivääkään. Aikaakin käyttöön kuluu vain Porista itärintamalle verran.
hihihi. Sä oot hassu
- Anonyymi
Aloittaja, muuta Ukrainaan........
- Anonyymi
Miksei Venäjälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei Venäjälle.
Venäjältä pääsee ajamaan panssarivaunuilla Ukrainassa.
https://www.youtube.com/watch?v=gNFy5HD6UhM - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjältä pääsee ajamaan panssarivaunuilla Ukrainassa.
https://www.youtube.com/watch?v=gNFy5HD6UhMSiellä olisi Putinisti sivari työkyvyttömälle aito taxi Ollin, juoksu taxi firmalle töitä hakea kyydistä jääneet pelloilta. Eikö AY -lakotkaan haittaisi bisneksiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551816Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111274Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991087- 259992
- 146903
- 56894
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12838- 49815
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113807